قیمت روز زیرانداز | خرید انواع زیرانداز های ورزشی

زیرانداز همانطور که از اسمس پیداست جهت پهن کردن بر روی زمین و نشستن بر روی آن استفاده می شود که براساس کاربردهای مختلف آن در انواع مسافرتی و ورزشی تولید می شود که هر کدام جنس مواد اولیه آنها متفاوت و قیمت های آن فرق دارد. بنابراین قیمت روز زیرانداز بر اساس نوسانات بازار یکسان نمی باشد و هر برند و مدلی نرخ متفاوتی دارد. جهت خرید انواع زیر انداز ورزشی می بایست به فروشگاه های لوازم ورزشی مراجعه و بسته به نوع رشته ورزشی مدل مورد نظر خود را خریداری نمود.

قیمت روز زیرانداز | خرید انواع زیرانداز های ورزشی

تولید کننده انواع زیراندازهای مسافرتی و ورزشی

تولید کننده انواع زیراندازهای مسافرتی و ورزشیتولید کننده انواع زیرانداز های مسافرتی و ورزشی برای ساخت این محصول از مواد ذکر شده استفاده می کنند:

  • فوم پی وی سی: رایج ترین نوع فوم در بازار است زیرا مواد اولیه آن فراوان بوده و هزینه تولید بسیار پایینی دارد. از مزایای آن چسبندگی مناسب آن است و معایب آن وزن زیاد؛ پوسته پوسته شدن؛ دارا بودن مواد سمی آلرژیک و غیر قابل بازیافت بودن است.
  • فوم ای وی ایی: برای تولید انواع لوازم ورزشی استفاده می شود و دارای کیفیت خوب و قیمت فوق العاده پایینی است. مزایای آن چسبندگی مناسب؛ وزن سبک؛ قابل بازیافت بودن؛ و معایب آن غیر قابل شستشو بودن و دوام پایینش است.
  • فوم تی پی ای: قابلیت بازیافت و دوام بیشتری دارد و قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن؛ قابل شستشو؛ وزن سبک و چسبندگی مناسب از ویژگی آن است که طرفداران بیشتری دارد.
  • فوم ان بی آر: لاستیکی است که مقاوم در برابر روغن؛ حلال؛ آب؛ نمک؛ ترکیبات آلیفاتیک؛ صابون و مواد غذایی و تابش اشعه یو وی است‌ و ویژگی آن چسبندگی و قیمت مناسب؛ وزن کم و عیوب آن پوسته پوسته شدن و غیرقابل بازیافت بودن است.
  • لاستیک طبیعی: صد در صد از طبیعت استخراج می شود و ضرری برای محیط زیست ندارد و استفاده بالایی دارد. مزایای آن قابل شستشو؛ قابل بازیافت و دوام فوق العاده است و معایب آن قیمت بالا و وزن زیاد آن است.
  • نخی طبیعی: در ترکیب آن از نخ الیاف طبیعی و چسب گیاهی با تار و پود استفاده می شود و کاملا طبیعی است. مزایای آن بازیافت پذیری؛ قابل شستشو؛ دوام بالا؛ و معایب آن قیمت بالا و وزن زیاد است

عرضه زیراندازهای مسافرتی ضد آب

عرضه زیراندازهای مسافرتی ضد آبعرضه زیرانداز مسافرتی ضد آب در مراکز فروش صورت گرفته و در بازار در دسترس عموم قرار خواهد گرفت که بدلیل مزیت هایی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار است و خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

زیرانداز ضد آب ضد رطوبت است و آب و برف و سرما را انتقال نمی دهد و از آن می توان در مسافرت در نقاط مختلف استفاده نمود. که باتوجه به مدل های مختلف آن در تابستان و زمستان انواع مختلفی از آن به فروش می رسد که نوع زمستانه از ضخامت و پهنای عرضی بیشتری برخوردار می باشد.

زیرانداز سفری ساحل نیز ضد آب می باشد که در سایزها و رنگ های مختلف وارد بازار شده و در سواحل دریا که نم دار می باشد می توان از آنها استفاده نمود.

فروش اینترنتی زیراندازهای مخصوص کوهنوردی

فروش اینترنتی زیراندازهای مخصوص کوهنوردیفروش اینترنتی زیراندازهای مخصوص کوهنوردی در فضای مجازی توسط سایت های فروش در دسترس مشتریان قرار می گیرد. امروزه با تغییرات شگرف در زندگی و تکنولوژی استفاده از اینترنت و خرید و فروش از طریق آن رو به گسترش می باشد و مانند گذشته نیست که با طی کردن مسافت های زیاد جنسی را معامله یا خرید ‌و فروش می کردند.

لذا در حال حاضر بیشتر مرکز فروش زیرانداز و دیگر فروشندگان علاوه بر عرضه حضوری و سنتی به صورت اینترنتی نیز محصول خود را عمده یا خرده به فروش می رسانند. مزیت های خرید از اینترنت باعث شده که اشخاص زیادی به این سمت پیش بروند.

مزیت خرید اینترنتی آگاهی از قیمت ها و دیدن مدل های مختلف و مقایسه آنها و انتخاب بهترین نوع می باشد و مشتری علاوه بر خرید زیرانداز کوهنوردی فوم و… از خدمات گسترده سایت و مشاوره های آن بهره مند خواهد شد.

لذا جهت خرید زیرانداز کوهنوردی ارزان بهتر است است آن را بدون واسطه از طریق سایت ها بدون هزینه حمل و نقل خریداری نمود.

لیست قیمت انواع زیرانداز در بازار امروز

لیست قیمت انواع زیرانداز در بازار امروزلیست قیمت انواع زیرانداز در بازار امروز با توجه به گسترش مدل ها و برندهای مختلف فرق دارد و در حال حاضر این کالا مانند دیگر محصولات به علت نوسانات بازار و دلار نرخ متغیری دارد و جهت اطلاع از قیمت بروز آن می توان به برخی سایت هایی مراجعه نمود که نرخ بروز را در سایت درج می کنند. 

قیمت زیرانداز مسافرتی در صورتی که به صورت تیراژ بالا و از تولید کننده مستقیم خریداری شود ارزانتر خواهد بود. تولید کننده این کالا براساس کیفیت؛ هزینه تولید؛ میزان تولید؛ میزان عرضه و تقاضا و… نرخ آن را تعیین خواهد نمود. 

مظنه آن نیز بسته به مدل؛ نقش؛ طرح؛ سایزهای متنوع یکسان نیست. مثلا قیمت زیرانداز پیلاتس با زیرانداز فوم و حصیر فرق دوچندانی خواهد داشت. لذا یکی از اصول مهم مشتری برای تهیه این کالا قیمت می باشد و قبل از خرید جویای نرخ بروز انواع روانداز می باشد.

راهنمای انتخاب زیرانداز ورزشی مناسب

راهنمای انتخاب زیرانداز ورزشی مناسب

راهنمای انتخاب زیرانداز ورزشی مناسب:

  • هنگام خرید باید به ضخامت زیرانداز توجه نمود و بسته به نوع ورزش مدل مربوط به آن را باید انتخاب نمود. مثلا برای یوگا ضخامت ۳تا ۵ میلیمتر انتخاب شود. هر چه ضخامت بیشتر باشد محافظ بدن است بنابراین بهترین ضخامت بین ۱۰ تا ۱۲ میلیمتر است.
  • زیرانداز نازک باعث آسیب دیدن بدن می شود ضخامت مناسب زیرانداز وزن زیادی ندارد و می توان به راحتی آنها را حمل نمود. در صورت مناسب بودن ضخامت نقاط حساس بدن در آسایش خواهد بود.
  • زیرانداز همراه با ناهمواری هایی تولید می شود و یا به دلیل مواد اولیه آنها زبر یا سفت هستند. مثلا نوع تولید شده از جوت دارای سفتی ذاتی است در حالی که نوع تولید شده از پی وی سی احساس نرمی القا می کند و خریدار می تواند نوع دلخواه خود را انتخاب کند. جنس بافت زیرانداز ورزشی در چسبندگی؛ میزان سر خوردن و لغزش آن تاثیر بسزایی دارد.

 

تولید عمده انواع زیراندازهای حصیری

تولید عمده انواع زیراندازهای حصیری تولید عمده انواع زیرانداز های حصیری توسط کارخانجات آن صورت گرفته و در اشکال مختلف وارد بازار می شود. این تولیدی ها این محصول را با استفاده از مواد پلاستیکی با کیفیت در طرح های مختلفی و سایزهای کوچک و بزرگ وارد بازار می کند. 

تولیدی زیرانداز با استفاده از تکنسین پیشرفته و متخصصین مجرب و با بهره گیری از دستگاه های مجهز این محصول را در انواع و اقسام متنوع با کاربردهای مختلف تولید می کند. علاوه بر حصیر در نوع پلاستیکی؛ زیرانداز حصیری چوبی نیز در بازار عرضه می شود که اغلب به صورت دستی بافته خواهد شد.

زیرانداز حصیری مسافرتی پلاستیکی دو نوع یک تکه و دو تکه در بازار عرضه می شود. سایز بندی نوع دو تکه شامل موارد زیر است:

  • سایز چهار یاردی
  • سایز شش یاردی
  • سایز نه یاردی
  • سایز دوازده یاردی

صادرات زیراندازهای سنتی ایرانی

صادرات زیراندازهای سنتی ایرانیصادرات زیرانداز سنتی ایرانی به دیگر کشورها انجام می شود که نوع سنتی به دلیل کیفیت بالا و جذابیت خاصی که دارد از خریداران مختلفی در بازارهای بین المللی برخوردار می باشد. همچنین امروزه مردم بیشتر به محصولات سنتی توجه دارند و ارزش بیشتری برای آن قائل هستند چون از فوائد این محصولات به دلیل طبیعی بودن آگاه هستند.

زیرانداز سفری سنتی در انواع مختلف جاجیم؛ گلیم؛ حصیر چوبی دستی و… هستند که به کشورهای خواستار این محصول صادرات می شود و همچنین به عنوان سوغات ایران از طریق گردشگران به دیگر کشورها وارد می شود. 

صادرات این محصول نیز توسط تجار و بازرگانانی است که در کار صادرات و واردات محصولات از این قبیل می باشند. لذا روانداز صادراتی از کیفیت بالا برخوردار بوده و در طرح های فوق العاده زیبا و متنوع عرضه می شود که ارزش صادرات به کشورهای خارجی بسیار بیشتر از عرضه در داخل کشور می باشد.

شرکت پخش عمده زیراندازهای سفری کیفی

شرکت پخش عمده زیراندازهای سفری کیفیشرکت های پخش عمده زیرانداز سفری کیفی نیز به نوعی تامین کنندگان کشور به این محصول هستند و نیاز داخلی را به این محصول برآورده می کنند. لذا با توجه به شناختی که از بازار دارند به جذب مشتری پرداخته و همچنین از رقبا پیشی گرفته و به پخش این محصول در نقاط مختلف می پردازند. 

این توزیع کنندگان نبض بازار را در دست گرفته و سعی در ارائه مدل ها و برندهای متنوع می باشد. همچنین این مراکز بزرگترین توزیع کنندگان در سطح کشور هستند که بخشی از بازار روانداز را در انحصار خود درآورده اند.

لذا جهت خرید زیرانداز حصیری کیفی به صورت عمده از شرکت های پخش بهتر است که به سایت این شرکت ها مراجعه نمود. زیرانداز کیفی مسافرتی مناسب برای استفاده از زیر چادر و داخل چادر های مسافرتی و در فضاهای خیس و نم دار است و براحتی باز و بسته می شود. 

این محصول از مفیدترین وسایلی است که می توان در سفر با خود به همراه داشت و هنگام استفاده از کیسه خواب نیز می توان از این زیرانداز استفاده نمود.

خرید عمده بهترین زیراندازهای ورزشی

خرید عمده بهترین زیراندازهای ورزشیجهت خرید بهترین زیراندازهای ورزشی به صورت عمده و یا خرده بهتر است در سطح شهر به مراکزی که ارائه دهنده این محصول هستند مراجعه نمود. مثلا می توان به نماینده فروش مراجعه و مدل دلخواه خود را با طرح های مختلف خریداری کرد.

ویژگی بهترین برند زیرانداز ورزشی:

  • بهترین زیر انداز مدلی است که از حالت ضربه پذیری بالایی دارد و از ضخامت و خاصیت ارتجاعی برخوردار بوده که در این نوع زیرانداز ورزشی در صورت افتادن ورزشکار بر روی آن هیچ گونه صدمه و خطری را برای خود به همراه ندارد.
  • همچنین مدلی که از فوم بهداشتی استفاده شده در اثر تماس مستقیم با پوست فاقد هر گونه عارضه جانبی و حساسیت زا می باشد و عاری از مواد سمی و خطرناک است.
  • ضخامت؛ چسبندگی؛ قابل شستشو؛ ضدآب و قیمت مناسب و…. از ویژگی یک زیرانداز خوب است.
  • برند معتبر؛ معروف محصولی قابل اطمینان با دارا بودن استاندارد و بالا بودن سطح کیفی را ارائه می دهد.

فروشنده انواع زیراندازهای جاجیم ترکمن

فروشنده انواع زیراندازهای جاجیم ترکمنفروشنده انواع زیرانداز های جاجیم ترکمن آن را در شکیل مختلف بدست مشتری می رساند این فروشنده یا خود بافنده این محصول است یا آن را با واسطه خرید و فروش می کند. فروش زیرانداز سفری ارزان قیمت بیشتر بدون واسطه در سایت های فروش صورت گرفته و به طرق مختلف بدست مشتری می رسد.

جنس جاجیم ترکمن از نمد الوان؛ پارچه پشمی رنگارنگ و ضخیم؛ پنبه یا پشم تابیده زبر و عاری از پرز و پارچه ضخیم پشمی یا ترکیب پنیه و پشم می باشد که اغلب مواقع از پشم با شکل های هندسی و چند ضلعی است. مزیت های این جاجیم شامل موارد زیر است:

  • این پارچه ها نسبت به دیگر کاملا مقاوم تر است و زود خراب نمی شود.
  • در برابر هر لک و آلودگی زود نمایان و تیره نمی شود.
  • بسیار زیبا و طرح های جالبی دارد که بسیار جذاب هستند.
  • از سبک های تاریخی هستند و به دلیل سنتی بودن آنها از مد نمی افتند.

عمده فروشی زیراندازهای ۴ نفره

عمده فروشی زیراندازهای 4 نفرهعمده فروشان زیراندازهای ۴ نفره ارائه دهنده ظرفیت بالای این محصول هستند که آنها از فعالان عرصه تجاری و اقتصادی اند که این کالا را در دسترس عموم خرده فروشان قرار می دهند. لذا با خرید عمده این محصول از تولیدی با قیمت کمتر و فروش آن با قیمت بالاتر به خرده فروش کسب سود می کنند و همین نقطه قوتی برای ایجاد سودهای کلان می باشد.

از مزیت خرید از عمده فروش عرضه زیرانداز دونفره به بالاتر در جنس های مختلف و تنوع برند ایرانی و خارجی است که جوابگوی هر سلیقه ای خواهد بود و مشتری مدلی را که با معیار آنها سازگار است خریداری می کند.

همچنین این مراکز با ارائه روانداز با قیمت مناسب باعث ایجاد انگیزه در مشتری جهت افزایش خرید هستند. عمده فروش نیز مانند خرده فروش علاوه بر عرضه حضوری در سایت ها و شبکه های اجتماعی این کالا را بدست مشتریان می رساند.


فروشگاه اینترنتی انواع زیراندازهای برزنتی

فروشگاه اینترنتی انواع زیراندازهای برزنتیفروشگاه های اینترنتی انواع زیرانداز های برزنتی با ایجاد عکس های مختلف از این محصول و درج قیمت بروز آنها خرید را برای مشتری آسان نموده اند و همین دلیل کافی برای خرید از آنها می باشد. چون راحت می توانند با چند کلیک با انواع روانداز برزنتی و دیگر مدل ها آشنا شده و بهتر خرید کنند.

فروش زیرانداز مسافرتی در اینترنت از گستردگی بالایی برخوردار بوده و خریداران زیادی دارد. زیرانداز برزنتی جنس مستحکم؛ منعطف و ضدآب است که از پارچه هایی مانند کرباس ‌و پلی استر با روکش یورتان و یا پلاستیک هایی مانند پلی اتیلن ساخته می شود. از جمله ویژگی آن:

  • مقاومت بالا در برابر آب و نور خورشید 
  • ضدآب ضد رطوبت
  • استقامت کششی بالا
  • مقرون به صرفه 
  • به دلیل ضدآب بودن از رشد باکتری ها و قارچ ها جلوگیری می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما