پخش مستقیم روبالشی هتلی

منظور از پخش مستقیم روبالشی هتلی، ارائه و عرضه ی یک کالا در تعداد بیشتر اما قیمت مقرون به صرفه تر است. از مزایای پخش مستقیم میتوانیم به افزایش فروش و سود حاصل شده برای تولیدکنندگان و همچنین تهیه کالای بیشتر در قیمت کمتر برای خریداران اشاره کنیم. اما کم شدن هزینه ی مصرفی تنها مزیت پخش مستقیم نیست. شرکت در پخش مستقیم علاوه بر کاهش قیمت، سبب میشود شما از مزایای زیر برخوردار شوید.
۱٫ افزایش کیفیت کالا
۲٫ کمتر شدن واسطه ها و دلالان فروش
۳٫ بهره مندی از مزایای پس از فروش و استفاده از گارانتی محصول
از همین رو این نوع پخش کالا را چوب دو سر برد میدانند، چرا که با حذف واسطه های متعددی که در این میان وجود دارد کالا با قیمت بهتری به فروش میرسد و کل سود حاصل از فروش کالا بین فروشنده و خریدار تقسیم میشود.
روبالشی هتلی از انواع مختلف روبالشی های موجود در بازار است که صرفاً برای استفاده هتل ها طراحی میشود. معمولاً روبالش های هتلی به دو صورت دائم و یکبار مصرف به بازار عرضه میشود که رو بالش های یکبار مصرف همان طور که از اسمشان بر می آید، تنها یک بار استفاده شده و پس از آن دور انداخته میشوند اما روبالشی های پارچه ای (دائم المصرف) که انواع بسیار متنوعی دارند در جهت استفاده دائم تولید میشوند.

تضمین کیفیت روبالشی هتلی

تضمین کیفیت روبالشی هتلی

همان طور که میدانید تضمین کیفیت یک محصول، خدمات پس از فروش آن را شامل میشود و شما در صورت هرگونه نارضایتی از کالا میتوانید اقدام به تعویض آن کنید. روبالشی وسیله ای نرم و لطیف است که بر روی بالش میگذاریم، از آنجا که این وسیله در تماس مستقیم با سر و صورت است، بهترین کار تهیه ی مرغوب ترین جنس این منسوج است. چرا که این وسیله بسیار مورد استفاده قرار گرفته و هنگام خواب یا استراحت، عموماً در تماس با بدن ماست به همین دلیل تولید آن اهمیت ویژه ای پیدا میکند.
پارچه ی مورد استفاده در روبالشی هتلی با استفاده از مرغوب ترین و با کیفیت ترین الیاف تولید شده، همچنین در دوخت این پارچه نیز بهترین دستگاه ها و تجهیزات به کار رفته اند. تولیدکنندگان روبالشی هتلی با تولید این محصول، توسط خود تضمین کیفیت در نظر گرفته اند و در نهایت کیفیت طراحی و تولید کرده اند.
اگر شغل شما در ارتباط با روبالشی هتلی است و تهیه ی این محصول برایتان اهمیت ویژه دارد، میتوانید با خیالی راحت روبالشی هتلی را از تولید کنندگانی که برای محصول گارانتی در نظر گرفته اند تهیه کنید و از دوام و ماندگاری آن خاطر جمع شوید. همانطور که میدانید زمانی که یک تولید کننده نسبت به محصول تولیدی خود کیفیت را تضمین میکند، این به آن معناست که به محصول تولید شده ی خود اعتماد کامل دارد. شما میتوانید در پخش مستقیم روبالشی هتلی علاوه بر تضمین کیفیت از قیمت مقرون به صرفه آن نیز استفاده کنید و از خریدی باکیفیت در قیمتی مناسب لذت ببرید.

نحوه صحیح شستشو روبالشی هتلی

نحوه صحیح شستشو روبالشی هتلی

همانطور که میدانید در هتل ها هیچ چیز به اندازه تمیزی و پاکیزگی اتاق ها و وسایل استفاده شده در آنها اهمیت ندارد و اولین اصل جذب مشتری همین است. باید بدانید که روبالشی های هتل معمولاً از جنس پلی استر و نخ پنبه تولید میشوند که استفاده از این الیاف علاوه بر لطافت و نرمی، شستشوی آنها را نیز آسان میکند.
از آنجا که روبالشی در تماس مستقیم با سر و بدن ماست پس بسیار در معرض تعرض قرار میگیرد که همین هم دلیلی است برای شستشوی مداوم و پی در پی آن و اگر قرار است به صورت دستی شسته شود بهتر است که از مایع و یا پودر مخصوص استفاده کنید و در غیر این صورت پودری که برای شستشو میخواهید به کار ببرید را کمتر استفاده کنید، همچنین اگر روبالشی دارای لکه است در ابتدا لکه را از بین ببرید و سپس اقدام به شستن آن با ماشین لباسشویی کنید. نکته دیگری که در رابطه با شستشوی روبالشی هتلی لازم است به آن توجه کنید این است که اگر رنگ روبالشی شما سفید است بهتر است که آن را با دیگر ملحفه ها و یا روبالشی های رنگی نشوید؛ چرا که امکان دارد در اثر رنگ پس دادن آنها روبالشی سفید نیز لک بیفتد.

بررسی ویژگی چروک پذیری روبالشی هتلی

بررسی ویژگی چروک پذیری روبالشی هتلی

داشتن خاصیت ضد چروک بودن از مهم ترین خاصیت های یک روبالشی هتلی خوب است. برای هر هتلی آنکارد بودن از مهمترین پارامترهای دکوراسیون است، از همین رو روبالشی هایی را انتخاب میکنند که عموما پارچه ی آنها به گونه ای است که دیرتر چروک میشود. که معمولا پارچه ی تترون بهترین گزینه برای تحقق این امر است.
یکی از مواردی که بر زیبایی اتاق اثرگذار است، میزان نظم و صافی تخت خواب های هر اتاق است که در این بین بالش ها بیشتر از همه خودنمایی میکنند، پس مهم است که در این باب روبالشی انتخاب کنید که کمتر چروک شود و بعد از هر بار اتوکشی تا مدت ها بدون چروک باقی بماند این کار به شما در جهت پیشبرد سریعتر کارهای هتل و همچنین کم کردن هزینه ی اضافی در جهت خرید اتو و یا استخدام نیروی کار اضافه برای اتوکشی های مداوم و پی درپی کمک فراوان میکند. پس بهتر است که در انتخاب یک روبالشی نهایت دقت را خارج کرده تا بتوانید با این آینده نگری هزینه های هتل را کم تر کنید.

مرکز عرضه روبالشی هتلی

مرکز عرضه این منسوج

مراکز پخش و فروش در جهت عرضه ی هر چه بهتر و بیشتر یک محصول ایجاد میشوند، تا بتوانند با بازار یابی و معرفی کالا به فروش آن کمک کنند. مرکز عرضه روبالشی هتلی نیز با هدف توزیع این محصول به صورت گسترده و عمده ایجاد شده است، تا با معرفی بیشتر این کالا بتواند آن را در دسترس عموم مردم قرار دهد و شرایط خرید آسان را برای مردم فراهم آورد.
شما میتوانید روبالشی هتلی را هم به صورت عمده و هم تکی از مراکز فروش روبالشی هتلی خریداری کنید، که این ثبت سفارش میتواند هم به صورت حضوری وهم اینترنتی انجام پذیرد. همچنین شما با انتخاب یکی از این روش ها کالای مد نظر را با قیمتی بسیار ارزان و اقتصادی تهیه می نمایید. همچنین شما میتوانید از طریق پخش مستقیم روبالشی هتلی این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه تحویل بگیرید.

65

  1. سلام روزبخیر روبالشتی هایی که ماازکمپانی شماسفارش دادیم کاملا مناسب استفاده درهتل هابودبه این منظورکه علاوه بر کیفیت بالا وزیبایی ای که دراین محصولات بود قابلیت شستشوی خوبی داشت وبه راحتی لکه زدایی میشد درصورت نیازحتما مجدد سفارش میدهیم.

  2. سلام برای ماکه دنبال یک کمپانی میگشتیم تابتوانیم بایک قیمت مناسب میزان عمده ای ازاین محصولات رو خریداری کنیم کمپانی شمابسیارمناسب بود و علاوه براین فاکتورها محصولات مرغوبی هم به ماتحویل داد خداقوت و خسته نباشید به همه ی شما عزیزان.

  3. سلام روبالشی های هتلی اونقد راحت وسبکن و جذابیت خیلی عالی به اتاق میدن

  4. سلام به دوستان عزیز
    جنس این محصول خیلی خوبه و با کیفیته من برای هتل خرید کردم خداییش راضیم ازش.توصیه میکنم حتما امتحان کنید.

  5. روبالشتی های هتلی که مجموعه دیبا بافت نگار وارد بازار می کند دارای بهترین متریال بوده و دوام خوبی هم دارد و در برابر شستشو رنگ خود را حفظ می کند.

  6. قیمت مناسب میزان عمده ای از این محصولات رو خریداری کنیم دارای قیمت خوبی هم عرضه می شود.

  7. سلام وقت بخیر روبالشی هتلی از انواع مختلف روبالشی های موجود در بازار است که صرفاً برای استفاده هتل ها طراحی و تولید می شود

  8. سلام وقت بخیر
    روبالشتی های هتلی درارای جذابیت فوق العاده بوده و اینکه بیشتر در رنگ های روشن تولید می شوند تا آلودگی به راحتی نمایان شود

  9. با سلام و ادب
    روبالشنی های هتلی عرضه شده بسیار با کیفیت و مناسب هستند ما برای مهمانپذیر سفارش دادیم و از مشتری های ثابت شما شدیم.

  10. سلام وقتتون بخیر من برای هتلم از شما خرید کردم و واقعاً راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  11. سلام وقت بخیر
    روبالشی هتلی از انواع مختلف روبالشی های موجود در بازار است که صرفاً برای استفاده هتل ها طراحی میشود

  12. سلام وقت بخیر
    روبالشی هتلی از انواع مختلف روبالشی های موجود در بازار است که صرفاً برای استفاده هتل ها طراحی میشود

  13. سلام وقت بخیر
    این نوع پخش کالا را چوب دو سر برد میدانند، چرا که با حذف واسطه های متعددی که در این میان وجود دارد کالا با قیمت بهتری به فروش میرسد و کل سود حاصل از فروش کالا بین فروشنده و خریدار تقسیم میشود.

  14. سلام خسته نباشید
    برای مسافر خانه م از شما خرید کردم واقعا کیفیت عالی داشتن و پس از هر شست و شوحتی کمر رنگ هم نشدن‌.

  15. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور اراگوعه هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید.

  16. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور اردن هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  17. سلام وقت بخیر
    من سایت شما به پیشنهاد دوستم خرید کردم از کیفیتی داشت خداروشکر خیلی راضی بودم در پناه حق

  18. سلام وقت بخیر
    نوع پخش کالا را چوب دو سر برد میدانند، چرا که با حذف واسطه های متعددی که در این میان وجود دارد کالا با قیمت بهتری به فروش میرسد و کل سود حاصل از فروش کالا بین فروشنده و خریدار تقسیم میشود

  19. سلام وقت بخیر
    روبالشی هتلی از انواع مختلف روبالشی های موجود در بازار است که صرفاً برای استفاده هتل ها طراحی میشود

  20. سلام وقتتون بخیر
    روبالشتی های هتلی که از شما خرید کردم بسیار جنس باکیفیتی داشتن ممنون از سایت خوبتون.

  21. سلام وقت بخیر بالش های هتلی سبک و نرم و دارای جنس مرغوبی هستند و برای بیمارستان ها کاربرد هم دارند

  22. سلام وقت بخیر
    بهترین کار تهیه ی مرغوب ترین جنس کالا است که با قیمتی مناسب خریداری کنید از سایت دیبا

  23. سلام وقت بخیر
    روبالشی هتلی از انواع مختلف روبالشی های موجود در بازار است که صرفاً برای استفاده هتل ها طراحی میشود

  24. سلام وقت بخیر ممنون میشم از شرایط فروش روبالشی هتلی توضیح بدید؟ باتشکر از شرکت دیبافت نگار

  25. سلام وقت بخیر
    روبالشی هتلی از انواع مختلف روبالشی های موجود در بازار است که صرفاً برای استفاده هتل ها طراحی میشود

  26. سلام وقت بخیرروبالشی هتلی از انواع مختلف روبالشی های موجود در بازار است که صرفاً برای استفاده هتل ها طراحی میشود. معمولاً روبالش های هتلی به دو صورت دائم و یکبار مصرف به بازار عرضه میشود

  27. سلام وقت بخیر روبالشی هتلی از انواع مختلف روبالشی های موجود در بازار است که صرفاً برای استفاده هتل ها طراحی میشود

  28. سلام وقت بخیر
    روبالشی هتلی از انواع مختلف روبالشی های موجود در بازار است که صرفاً برای استفاده هتل ها طراحی میشود. معمولاً روبالش های هتلی به دو صورت دائم و یکبار مصرف به بازار عرضه میشود

  29. سلام وقت بخیر
    روبالشی هتلی از انواع مختلف روبالشی های موجود در بازار است که صرفاً برای استفاده هتل ها طراحی میشود

  30. سلام خسته نباشید یکی از بهترین روبالشتی هایی که برای هتلم سفارش دادم و راضی بودم همین روبالشتی بود ک با آب سرد و گرم هم جهت شستشو راحت بودیم.

  31. سلام وقتتون بخیر
    من برای مسافر خانه ام ار روبالشتی های شما خرید کردم و بسیار راضی بودیم.

  32. وبالشی هتلی از انواع مختلف روبالشی های موجود در بازار است که صرفاً برای استفاده هتل ها طراحی میشود

  33. سلام وقتتون بخیر ببخشید من برای مسافرخانه از این بالش ها میخوام سفارش بدم ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  34. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت محصولی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  35. سلام وقتتون بخیر
    من یکی از مشتریان قدیمی شما هستم که می خواستم با شما دوباره همکاری داشته باشم کی میتونم شما رو ملاقات کنم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  36. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    چقدر طرح هاتون به روز و جدید هست و صد در صد میشه
    سودآوری خوبی روی این محصولات داشت. برای خرید عمده
    روبالشی میشه راهنمایی کنید باید چیکار کنیم؟

  37. سلام عرض ادب روبالشی های هتل معمولاً از جنس پلی استر و نخ پنبه تولید میشوند که استفاده از این الیاف علاوه بر لطافت و نرمی، شستشوی آنها را نیز آسان میکند

  38. سلام وقت بخیر روبالشتی هایی که ماازشرکت شماسفارش دادیم کاملا مناسب استفاده درهتل هابودبه این منظورکه علاوه بر کیفیت بالا وزیبایی ای که دراین محصولات بود قابلیت شستشوی خوبی داشت .
    ممنون از مجموعه خوب شما

  39. سلام خسته نباشین
    روبالشتی های هتلی در چه سایز و ابعادی هستن ?
    برای سفارش عمده به صورت بسته بندی های چندتایی هستند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما