فروش عمده روبالشتی مخمل پارامونت

فروش عمده روبالشتی مخمل پارامونت توسط سایت های اینترنتی زیادی انجام میشود. اما نمیشود به هر سایتی اطمینان کرد و باید سراغ سایتی رفت که ارتباط مستقیم و بی واسطه با کارخانه دارد و مورد تایید تولیدکننده ها هست. سایت پیش روی شما یکی از سایت های معروف در زمینه فروش انواع روبالشتی است که زیر نظر مستقیم تولید کننده به فروش کالاهای خواب میپردازد و محصولات را با قیمت مناسب، ضمانت و کیفیت بالا به مشتری عرضه میکنند. برای اطلاع از ویژگی های روبالشتی مخمل پارامونت و سایر روبالشتی ها تا پایان مطلب را بخوانید تا یک خرید آگاهانه و مطابق با نیاز خود انجام دهید.

ویژگی های روبالشتی مخمل پارامونت

ویژگی های روبالشتی مخمل پارامونت

– نرمی و لطافت: جنس روبالشتی در خواب آرام تاثیر زیادی دارد؛ مثلا یک روبالشتی زبر یا ضخیم سر فرد را هنگام خواب اذیت میکند و اجازه نمیدهد درست بخوابد، اما روبالشتی پارامونت به دلیل جنس مخملش بسیار نرم و لطیف است و خواب خوبی را برای فرد رقم میزند.
– تنوع طرح و رنگ: روبالشتی مخمل پارامونت دارای طرح و رنگ متنوع است. این نوع روبالشتی طرح های برجسته داشته و به دلیل نو بودن طرح آن بسیار مورد توجه خانم های باسلیقه است. تنوع رنگی روبالشتی مخمل پارامونت باعث شده که هر فرد با هر سلیقه ای خواهان این کالا باشد و همچنین بتواند رنگ آن را با اتاق خوابش ست کند.
– ضخامت متناسب: این نوع روبالشتی ضخامت خوبی دارد، نه آن قدر نازک است که سریع پاره نشود و نه آنقدر ضخیم است که فرد حس کند به جای بالشت سنگ زیر سرش است.

ویژگی های روبالشتی مخمل پارامونت
– دوام و ماندگاری بالا: روبالشتی های مخمل پارامونت دارای الیاف درجه یک هستند، به همین دلیل در برابر شست و شو و نور تغییر رنگ و سایز نمی‌دهند و عمری طولانی دارند.
– قیمت مناسب: شنیده اید میگویند هر چی پول بدی آش میخوری، این ضرب المثل در مورد هر چیزی صدق میکند به جز روبالشتی مخمل پارامونت چون این محصول با توجه به جنس خوب و طرح های زیبایش باید قیمت بالایی داشته باشد، اما قیمتش خیلی مناسب و مقرون به صرفه است و مشتری با هزینه کم صاحب یک روبالشتی درجه یک میشود.
– تنوع سایز: این محصول در سایزهای مختلفی تولید و به بازار عرضه میشود. چون بالشت ها در اندازه های متفاوتی هستند و سایز بالشت مبل با سایز بالشت برای خوابیدن متفاوت است. این کالا هم به دلیل زیبایی طرحش در همه جا کاربرد دارد و به علت همین کاربردهای متنوع، سایزهای متنوعی هم دارد.

ویژگی های روبالشتی مخمل پارامونت
– تنوع وزن: پارچه های مخمل در وزن های متفاوت تولید میشوند، بعضی سبک هستند و بعضی ضخیم. هر چه پارچه ضخیم تر باشد گرمای بیشتری داشته و طبیعتا قیمتش هم بیشتر است.
– پارچه های مخمل حالت کرکی دارند و به طور معمول از الیاف ابریشم، کتان و پشم تولید میشوند.
از روبالشتی های مخمل پارامونت به سبب طرح های زیبا و جذاب، برای مبل های کلاسیک و تزیین تخت عروس و… استفاده میکنند. بعضی هتل های درجه یک هم برای تخت خود از این روبالشتی استفاده میکنند، چون طرح شگفت انگیز آن به شکوه تخت خواب افزوده و سبب رضایت افراد میشود.

از روبالشتی سه بعدی چه میدانید

از روبالشتی سه بعدی چه میدانید

روبالشتی سه بعدی از انواع اشرافی و گران روبالشتی محسوب میشود. روبالشتی های سه بعدی به دلیل طرح زیبا و خاصش بسیار مورد توجه افراد خاص پسند است زیرا با طرح زیبا و خاصش سبب زیبایی و متفاوت بودن دکور اتاق خواب یا کاناپه میشود. روبالشتی مخمل سه بعدی به دلیل مرغوبیت جنس و زیبایی طرحش به یک کالای صادراتی تبدیل شده و علاوه بر ایران در سایر کشورهای همسایه طرفداران زیادی دارد. جنس پارچه های روبالشتی سه بعدی به دلیل چاپ تصاویر به صورت سه بعدی روی آن باید مخصوص باشد؛ یعنی قابلیت این را داشته باشد که روی آن رنگ چاپ شود. جنس اکثر روبالشتی های سه بعدی از مخمل پورشه است، مخمل پورشه دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر شست و شو و عوامل محیطی است که در عین نرمی و لطافت، به محصولی محبوب تبدیل کرده است.

ویژگی های روبالشتی سه بعدی

ویژگی های روبالشتی سه بعدی

– طرح و رنگ روبالشتی سه بعدی ثبات بالایی دارد و بر اثر شسته شدن و دیگر عوامل محیطی تغییر نمیکند.
– جنس پارچه امکان چاپ تصاویر سه بعدی روی روبالشتی را فراهم کرده است.
– جنس نرم و لطیفی دارد.
– دارای تنوع رنگ و طرح است.
از کارخانجات تولیدکننده روبالشتی سه بعدی میتوان به کارخانه اصفهان، تهران، همدان و خراسان اشاره کرد. بعضی افراد بالشت های با روبالشتی سه بعدی را گاهی به عنوان هدیه به دیگران میدهند، مثلا عکس یا سال تولد فرد را روی روبالشتی چاپ میکنند و آن را به فرد هدیه میدهند که به عنوان یادگاری بماند.

اطلاعاتی جامع درباره روبالشتی

اطلاعاتی جامع درباره روبالشتی

اگر بالشت نباشد فرد مجبور است روی زمین بخوابد، ممکن است زمین کثیف باشد و حشرات موذی یا چرب بودن زمین به موهای فرد نفوذ کند و او را در خواب کلافه کند یا باعث بیماری شود. به همین دلیل، بالشت برای خواب خیلی مهم است. برای تهیه بالشت نیاز به روبالشتی داریم. روبالشتی هر چقدر جنس مرغوب تری داشته باشد بهتر است و خواب آرام تری را برای فرد رقم میزند. روبالشتی های مختلفی در بازار وجود دارد و فرد مطابق با سلیقه و نیاز خود یک نوع از آنها را انتخاب میکند. روبالشتی ها بر اساس جنس و الیاف به کار رفته در تولید و نیز رنگ، دارای انواع متفاوتی دارد.

انواع روبالشتی ها از نظر طرح، رنگ و جنس عبارتند از

انواع روبالشتی ها از نظر طرح، رنگ و جنس عبارتند از

– روبالشتی ساده زیپ دار: این نوع روبالشتی به دلیل طرح ساده و مدل زیپ دارش که باعث میشود شست و شوی آسانی داشته باشد و نیاز به شکافتن نخ و دوخت و دوز دوباره بالشت نباشد بسیار پرطرفدار است. از روبالشتی های ساده زیپ دار برای کاناپه های راحتی هم استفاده میکنند.
– روبالشتی کتان: این نوع روبالشتی از پنبه تهیه شده و برای زیر سر بسیار نرم و راحت است. به دلیل الیاف ارگانیک به کار رفته در آن، برای پوست های که حساسیت دارند کاربرد بالایی دارد.
– روبالشتی ترمه و ابریشم: روبالشتی ترمه و ابریشم به دلیل طرح سنتی و زیبایی اش بسیار مورد توجه افراد سنتی پسند و رستوران های سنتی قرار گرفته است. این نوع روبالشتی ها جنس محکمی دارشته و بیشتر برای مصارف تزیینی مورد استفاده قرار میگیرند.
– روبالشتی مخمل: این نوع روبالشتی از نظر طرح، رنگ و جنس تنوع بالایی دارد. روبالشتی های مخمل به دلیل جنس مخملی نرم و لطیف هستند و مرغوبیت بالایی دارند.

انواع روبالشتی های مخمل عبارتند از

انواع روبالشتی های مخمل عبارتند از

– روبالشتی مخمل پارامونت: روبالشتی مخمل جدیدی که به مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کرده؛ روبالشتی مخمل پارامونت است که به دلیل جنس خوب و دوام و ماندگاری بالا و طرح های زیبا یک روبالشتی مخمل شیک محسوب شده و روز به روز به هوادارانش افزوده میشود.
– روبالشتی مخمل راه راه: یکی دیگر از انواع پرفروش روبالشتی مخمل، روبالشتی مخمل راه راه است؛ این نوع روبالشتی به سبب طرح زیبا بسیار مورد پسند افرادی که مدل اسپرت را دوست دارند واقع شده و در اتاق خواب نوجوانان و جوانان از آنها به وفور استفاده میشود.
– روبالشتی مخمل آبرنگی: این نوع روبالشتی به دلیل الیاف نرم و خوب بسیار مورد رضایت مشتریان است، زود چروک نمیشود و نیاز به اتو زدن ندارد. همچین به دلیل داشتن طرح زیبا سبب جذابیت اتاق میشود.
– روبالشتی مخمل نقره کوب: یکی از زیباترین و لوکس ترین انواع روبالشتی به شمار می آید که خانم هایی که طرفدار اجناس کلاسیک و شیک هستند بسیار از آن استفاده میکنند. رنگ این جنس ثابت بوده و بر اثر شستن و عوامل محیطی تغییر نمیکند.
– روبالشتی مخمل پودینه: روبالشتی مخمل پودینه از نظر جنس و کیفیت یک کالای استاندارد به حساب می آید و مقاومت بالایی در برابر کشیدگی فشار دارد.
– روبالشتی ساتن: الیاف به کار رفته در این نوع محصول آلودگی را به خودش جذب نمیکند و برای پوست و موی افراد مناسب است.
– روبالشتی تترون: این نوع روبالشتی از الیاف پلی استر ویسکوز ساخته شده و به دلیل ویسکوز به کار رفته در آن میزان طبیعی بودن آن بیشتر و برای پوست های حساس مناسب است. زود بو نمیگیرد و مدت طولانی تمیز میماند و نیازی به شسته شدن زیاد آن نیست.
– روبالشتی نخی: این نوع روبالشتی اغلب از جنس تترون ساخته شده و خصوصیاتی مشابهی با نوع تترون دارد. جنس آن از نخ خالص است و به سبب نرمی و لطافت زیادش، خواب راحتی را برای فرد رقم میزند.

چند نکته ضروری برای خرید روبالشتی

چند نکته ضروری برای خرید روبالشتی

– بهتر است روبالشتی خیلی رنگ روشن نباشند تا زود کثیف نشود و نیاز نباشد که مدام شسته شود.
– روبالشتی باید مطابق با اندازه بالشت باشد تا سر به راحتی روی آن قرار بگیرد.
– سایت های فروش زیادی در زمینه خرید روبالشتی وجود دارد، خرید اینترنتی سبب میشود که این اجناس را با قیمت کمتر نسبت به سایر فروشگاه ها خریداری کنید و همچنین بدون نیاز به رفتن به مراکز خرید در همان خانه خود محصول را سفارش دهید و تحویل بگیرید به این صورت در وقت و زمان خود صرفه جویی میکنید.
– توجه داشته باشید که روبالشتی را برای چه قشری خریداری میکنید. روبالشتی از نظر طرح، رنگ و سایز برای نوجوان، نوزاد، بزرگسال و عروس تفاوت دارد.
– روبالشتی های زیپی به این علت که به راحتی از بالشت جدا میشود و برای درآوردن به منظور شست و شو، نیاز به شکافتن دوخت روبالشتی و دوخت دوباره نیست، کار را آسان تر میکند؛ پس پیشنهاد ما این است که روبالشتی زیپی بخرید.
– اگر روبالشتی را با تعداد بالا میخواهید یا عادت دارید که هر بار روبالشتی هایتان عوض کنید، پیشنهاد میکنیم به طور عمده کالا را خریداری کنید. چون خرید عمده باعث میشود یک جا صاحب چند روبالشتی شوید و درگیر نوسان قیمت بازار نمیشوید و به هر روبالشتی قیمت کمی اختصاص داده میشود. تولیدکننده ها برای اینکه از سلایق مشتری آگاه شوند و نیاز مشتریان را بدانند، خرید و فروش را به طور اینترنتی انجام میدهند تا با مشتری به طور مستقیم در ارتباط بوده و محصول خود را با قیمت کمتری به مشتریان عرضه کند.

قیمت خرید عمده روبالشتی مخمل پارامونت

قیمت خرید عمده روبالشتی مخمل پارامونت

روبالشتی مخمل پارامونت در مقایسه با سایر روبالشتی ها گران تر هستند، اما به نسبت طرح و زیباییشان قیمت مناسبی دارند، چون این نوع روبالشتی ها با طرح منحصر به فرد و شیک رخ زیباتری به اتاق خواب یا پذیرایی میدهد، همچنین از این نوع روبالشتی برای تکیه گاه هم استفاده میشود. برای اینکه شما بتوانید این نوع روبالشتی را با قیمت ارزان تر بخرید ما یک پیشنهاد به شما میدهیم، شما میتوانید این محصول را مستقیم از خود کارخانه بخرید تا مغازه دار یا فروشنده سود زیادی را به عنوان واسطه روی قیمت اصلی نکشد. شاید بگویید ما امکان مراجعه مستقیم به تولید کننده را نداریم؛ ما به شما میگوییم که اصلا نیازی نیست به فروشنده مراجعه کنید، شما برای خرید مستقیم از کارخانه چند مرحله را باید طی کنید.
1. در سایت پیش رو یعنی سایت شرکت دیبا بافت نگار قم، عضو شوید یا از طریق شماره تلفن درج شده با کارشناسان ارتباط بگیرید.
2. به کاتالوگ روبالشتی مخمل پارامونت مراجعه کنید و از سایر مدل ها، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید.
3. محصول را سفارش داده و کد پیگیری را دریافت کنید.
4. سپس منتظر بمانید تا محصول را جلوی درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت خرید عمده روبالشتی مخمل پارامونت
سعی تیم دیبافت همواره بر تحویل سریع کالای سفارشی است تا خاطر مشتریان آزرده نشود و از خریدشان راضی باشند. اما چرا قیمت ما پایین تر است؟ به این دلیل که دیبافت ارتباط مستقیم و بی واسطه با کارخانه داشته و یکی از عرضه کنندگان اصلی در زمینه فروش روبالشتی به طور عمده و تکی است، شرکت دیبا بافت نگار و تولید کنندگان روبالشتی مخمل پارامونت رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده اند تا چرخ تولید در ایران بچرخد و مشتریان از قیمت و کیفیت کالای ایرانی راضی باشند. اگر قصد خرید عمده روبالشتی مخمل پارامونت را دارید باید بگویم که تضمیم فوق العاده ای گرفته اید چون خرید عمده تا حد زیادی قیمت هر کدام از روبالشتی ها پایین تر میکشد و باعث میشود شما سود زیادی کنید. خرید و فروش عمده روبالشتی مخمل پارامونت نه فقط در ایران بلکه در سایر کشورهای همسایه انجام میشود. این محصول از نرمی، لطافت و زیبایی خاصی برخودار است و به سبب ویژگی های درجه یک در دسته کالاهای خواب مرغوب و ممتاز قرار میگیرد. اگر قصد خرید دارد، تیم ما خدمتگزار شماست.

73

  1. سلام خسته نباشید من مشتری شما هستم و چندین بار خرید کردم
    هم کیفیت هم قیمت عالی بود
    تشکر از همکاری خوب شما

  2. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور گینه هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید.

    • Adminسلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  3. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور گویان هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

    • Adminسلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  4. سلام وقت بخیر
    ارسال به بندر عباس هم دارید اگر مقدور هست یه توضیح راجب ابعاد هم بفرمایید؟

    • Adminسلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  5. سلام وقت بخیر
    پارچه های مخمل حالت کرکی دارند و به طور معمول از الیاف ابریشم، کتان و پشم تولید میشوند.

  6. سلام وقت بخیر
    فروش انواع روبالشتی است که زیر نظر مستقیم تولید کننده به فروش کالاهای خواب میپردازد و محصولات را با قیمت مناسب، ضمانت و کیفیت بالا به مشتری عرضه میکنند

    • Adminسلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  7. سلام عرض ادب ممنون از مطالب ویژه ایی که در سایت قرار دادید در انتخاب روبالشی خیلی راهنمایی میکنند ممنون

  8. سلام وقت بخیر
    جنس روبالشتی در خواب آرام تاثیر زیادی دارد؛ مثلا یک روبالشتی زبر یا ضخیم سر فرد را هنگام خواب اذیت میکند رو بالشتی مخمل پارامونت بسیار مناسب برای خرید است

  9. سلام وقت بخیر
    هر سایتی اطمینان کرد و باید سراغ سایتی رفت که ارتباط مستقیم و بی واسطه با کارخانه دارد و مورد تایید تولیدکننده ها هست

  10. سلام وقت بخیر
    جنس روبالشتی در خواب آرام تاثیر زیادی دارد؛ مثلا یک روبالشتی زبر یا ضخیم سر فرد را هنگام خواب اذیت میکند

  11. سلام خدمت شما روبالشتی مخمل پارامونت دارای طرح و رنگ متنوع است. این نوع روبالشتی طرح های برجسته داشته و به دلیل نو بودن طرح آن بسیار مورد توجه خانم های باسلیقه است

  12. سلام وقت بخیر
    فروش عمده روبالشتی مخمل پارامونت توسط سایت های اینترنتی زیادی انجام میشود.

  13. سلام خسته نباشید روبالشتی های مخمل پارامونت دارای الیاف درجه یک هستندو به همین دلیل در برابر شست و شو و نور تغییر رنگ و سایز نمی‌دهند و عمری طولانی دارند و قیمت مناسبی دارد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  14. سلام وقت بخیر
    روبالشتی مخمل پارامونت و سایر روبالشتی ها تا پایان مطلب را بخوانید تا یک خرید آگاهانه و مطابق با نیاز خود انجام دهید.

  15. سلام وقت بخیر
    روبالشتی زبر یا ضخیم سر فرد را هنگام خواب اذیت میکند و اجازه نمیدهد درست بخوابد، اما روبالشتی پارامونت به دلیل جنس مخملش بسیار نرم و لطیف است

  16. سلام وقت بخیر
    جنس روبالشتی در خواب آرام تاثیر زیادی دارد؛ مثلا یک روبالشتی زبر یا ضخیم سر فرد را هنگام خواب اذیت میکند و اجازه نمیدهد درست بخوابد، اما روبالشتی پارامونت به دلیل جنس مخملش بسیار نرم و لطیف است و خواب خوبی را برای فرد رقم میزند.

  17. نرمی و لطافت: جنس روبالشتی در خواب آرام تاثیر زیادی دارد؛ مثلا یک روبالشتی زبر یا ضخیم سر فرد را هنگام خواب اذیت میکند و اجازه نمیدهد درست بخوابد، اما روبالشتی پارامونت به دلیل جنس مخملش بسیار نرم و لطیف است و خواب خوبی را برای فرد رقم میزند

    • Adminسلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  18. سلام خسته نباشید
    آیا به شهرهای شمال کشور هم ارسال دارید ؟؟هزینه ارسال چقدر هست؟؟

    • Adminسلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  19. سلام خسته نباشید من از شما رو بالشتی پارامونت خرید عمده داشتم جهت صادرات یکی از ویژگی های قابل توجه این نوع بالشت ها میشه ب نرم و لطیف بودن آن اشاره کرد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  20. سلام وقت بخیر
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ارسال به دبی هم دارید؟

  21. پارچه های مخمل در وزن های متفاوت تولید میشوند، بعضی سبک هستند و بعضی ضخیم. هر چه پارچه ضخیم تر باشد گرمای بیشتری داشته و طبیعتا قیمتش هم بیشتر است.

  22. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور استونیایی هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  23. سلام وقتتون بخیر روبالشتی های مخمل پارامونت دارای الیاف درجه یک هستند، به همین دلیل در برابر شست و شو و نور تغییر رنگ و سایز نمی‌دهند و عمری طولانی دارند.

  24. سلام خسته نباشید روبالشی مخمل پارامونت به دلیل جنس خوب و دوام و ماندگاری بالا و طرح های زیبا یک روبالشتی مخمل شیک محسوب می‌شود

  25. سلام خدمت شما روبالشی های پارامونت دارای جنس نرم و لطیف است وتنوع رنگ و طرح زیادی دارد و قابل شستشو با دست وماشین است

  26. سلام خدمت شما مخمل پورشه دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر شست و شو و عوامل محیطی است که در عین نرمی و لطافت جنس خوبی دارد

  27. سلام وقتتون بخیر
    من بارها از شما خرید و راضی بودم اینبار میخوام به پاس مشتری مداریتون به صورت چکی با من کار کنید امکانش هست ؟

  28. سلام وقت بخیر روبالشتی های مخمل پارامونت دارای الیاف درجه یک هستند، به همین دلیل در برابر شست و شو و نور تغییر رنگ نمی دهد

  29. سلام وقتتون بخیر
    من رو بالشتی های طرح سه بعدی شما رو می‌خوام چجوری باید ثبت سفارش کنم برای ارسال به خارج از کشور ؟

  30. سلام وقتتون من لیست قیمت های انواع محصولات شما میخوام، بی زحمت واتساپ کنید برام.

  31. امروزه خرید در بستر اینترنت بسیار متداول بوده به علت مزایای بسیاری از جمله صرفه جویی در وقت و هزینه. بسیار جای خوشحالی است که سایت شما نیز این امر را محقق نموده و به نیاز مشتریان متناسب با زمان پاسخگو است.

  32. سلام وقتتون بخیر
    من تعریف شما را از همکارم بسیار شنیدم خواستم اگر امکانش هست حضوری خرید کنم. دفتر فروش شما در کدوم شهر است ؟

  33. سلام وقتت بخیر
    قیمت روبالشتی هاتون جفتی چقدره؟
    چطور میتونم سفارش بدم ؟
    فروش به صورت تکی هم دارین؟

  34. سلام عرض ادب روبالشی های پارامونت دارای خاصیت طرح و رنگ روبالشتی سه بعدی ثبات بالایی دارد و بر اثر شسته شدن و دیگر عوامل محیطی تغییر نمیکند

  35. سلام من برای جهیزیم از روبالشتی های مخمل شما خرید کردم و بسیار زیبای و کیفیت خوبی داشتن.

  36. سلام عرض ادب روبالشتی های مخمل پارامونت دارای الیاف درجه یک هستند، به همین دلیل در برابر شست و شو و نور تغییر رنگ و سایز نمی‌دهند و عمری طولانی دارند

  37. سلام وقت بخیر

    من توخونم دارم ازاین مدل روبالشتی مخمل پارامونت خیلی قشنگه ازبازارخریدم حالاکهنه شدمیام ازشمامیخرم?

  38. سلام عرض ادب روبالشتی مخمل پارامونت دارای طرح و رنگ متنوع است. این نوع روبالشتی طرح های برجسته داشته و به دلیل نو بودن طرح آن بسیار مورد توجه خانم های باسلیقه است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما