سفارش رو بالشتی سه بعدی مخمل

اگر شما به استراحت خود اهمیت می دهید پیشنهاد می کنیم که حتما از رو بالشتی های سه بعدی جنس مخمل سفارش دهید، رو بالشتی سه بعدی مخمل دارای مزیت‌های بالایی می باشد به طور مثال رو بالشتی مخمل دارای لطافت چشمگیری است و نرمی که این محصول دارد قابل مقایسه با دیگر جنس ها نمی باشد.
با توجه به مزایایی که این نوع پارچه دارد از زمان قدیم تا به امروز طرفداران خود را داشته است.
و ما در این سایت می خواهیم به صورت تخصصی تر به ویژگی های خود پارچه مخمل بپردازیم.
روبالشتی  سه بعدی مخمل جدید برای داشتن خوابی راحت پیشنهاد ما به شما است که از رو بالشتی های جنس مخمل برای بالشت های خود استفاده کنید، این جنس رو بالشتی سه بعدی مخمل همانطور که از نام آن پیداست دارای ویژگی هایی منحصر به فرد از مخمل های قدیمی است.

رو بالشتی مخمل سه بعدی
رو بالشتی مخمل سه بعدی

شما با سفارش رو بالشتی سه بعدی مخمل نوع جدید آرامش واقعی را تجربه خواهید کرد.به همین دلیل مجموعه دیبا بافت نگار تمام تلاش خود را می کند که بهترین و مناسب ترین رو بالشتی های موجود در بازار از لحاظ قیمت و ظاهر زیبا و مواد اولیه به کار رفته را تولید کند.

سفارش رو بالشتی سه بعدی مخمل به دلیل زیبایی چشمگیری که دارد برای هر منزلی در دکوراسیون محیط خواب واقعا یک وسیله مورد نیاز است.
پارچه مخمل در بین دسته های پارچه جنسی می باشد که دارای قیمت مناسب و پرزدهی کمی نیز دارد و دارای تراکم بالا می باشد، به دلیل این مزایای گفته شده این نوع رو بالشتی های جنس مخمل با انواع طرح ها در صنعت کالای خواب و همچنین برای اطلاع از قیمت کلی و بروز این کالا می توان به تمام ویژگی های رو بالشتی های مخملی پرداخت رو بالشتی های مخمل دارای کشسانی کمی می باشند و اینکه این روبالشتی ها خنک تر است نسبت به دیگر رو بالشتی ها و همینطور نرمی و لطافت روبالشتی مخمل که باعث حفظ رطوبت پوست شده و همینطور به گردش مناسب هوا و رطوبت پوست سر کمک می کند.
تمام این نکاتی که در بالا ذکر شد را جنس مخمل از گذشته تا به امروز دارا بوده است حال اگر بخواهیم رو بالشتی های مدل قدیم را از نوع رو بالشتی های جدید متمایز کنید باید گفت که رو بالشتی های طرح جدید تمام مزایای گذشته را دارد تنها فرق آن در رنگ بندی و تنوع در طرح های سه بعدی و طرح گلدار و روبالشتی با طرح سایه روشن و روبالشتی های شکیل می باشد.
این طرح های سه بعدی به طور کلی دارای طرح های متنوعی می باشد که دارای رنگ‌بندی بالا است.

رو بالشتی سه بعدی مخمل

امروزه با پیشرفت دستگاه های چاپ می توان رو بالشتی ها سه بعدی با جدید ترین طرح و رنگ را تولید کرد که در بین مردم فروش بالای دارند.
امروزه رو بالشتی های سه بعدی در طرح های گسترده تولید می شوند و فروش خوبی هم دارند، سایت اینترنتی معتبر دیبا بافت نگار در زمینه رو بالشتی سه بعدی از جنس مخمل و تضمین محصول پایین ترین قیمت را دارند و با مراجعه به سایت مجموعه می توانید جهت خرید رو بالشتی و انواع کالای خواب اقدام به خرید کنید شما می توانید با مراجعه به سایت دیبا بافت نگار علاوه به خرید رو بالشتی تمام محصولات شرکت را مشاهده و خرید کلی برای مرکز فروش خود انجام دهید در این صورت با ثبت سفارش عمده قیمت تمام شده رو بالشتی ها و دیگر محصولات به قیمت کارخانه و با کم ترین بهای ممکن انجام می گیرد که از نظر ارسال هم به صرفه تر است.

 

علل مرغوبیت رو بالشتی سه بعدی مخمل

رو بالشتی مخمل در هنگام خواب حس خوبی را به فرد می دهد که این حس به دلیل رفع الکتریسیته ساکن در بین مو و رو بالشتی مخمل می باشد و اینکه این رو بالشتی دارای گارانتی بوده که خود نشان دهنده کیفیت بالای آن است که توانسته در بین دیگر مدل ها به خوبی دیده شود.
رو بالشتی های مخمل غالبا از جنس الیاف طبیعی ،نخ و پنبه می باشد که برای افرادی که دارای پوستی حساس هستند گزینه ای بسیار مناسب است، و رو بالشتی های مخمل که از الیاف طبیعی تشکیل شده اند از رنگ های طبیعی هم در آنها بکار می رود.
با اینکه این رو بالشتی ها دارای الیاف و رنگ طبیعی هم می باشند ولی این امکان هم وجود دارد که با مواد شوینده واکنش داده و از کیفیت اولیه آن کاسته شود.

طبق بررسی های انجام شده و تحقیق های به عمل آمده رو بالشتی های مخملی برای جلوگیری از موخوره موثر بوده و یکی از گزینه های مورد تایید رو بالشتی می باشد، نکته ی دیگر که در روبالشتی باید رعایت کنید شستشو مداوم آن ها است که سلامت شما را تضمین می کند.
به همین دلیل شما باید رو بالشتی را خریداری کنید که جنسی مقاوم در برابر شستشو داشته باشد و در برابر لکه بری و مقاومت در برابر مواد شوینده و همینطور مقاومت در برابر گرما هنگام اتو کردن ، استحکام و بافت خود را حفظ کند و رنگ آن هم از بین نرود.
یک رو بالشتی مناسب باید دارای ضخامت خوبی هم باشد که هوا را هم در خود جریان دهد و باعث تعادل رطوبت پوست فرد شود و حرارت را در بین بدن افراد با سطح رو بالشی به درستی حفظ کند.
در بازار همه نوع جنس با هر کیفیتی یافت می شود، انواع مختلف رو بالشی های مخمل با طرح های مختلف و با ضخامت های گوناگون وجود دارد، قیمت رو بالشی های سه بعدی با توجه به جنس و برند و ابعاد و رنگ‌بندی مختلف قیمت گذاری می شود، رو بالشتی های مخمل از نوع پارچه نرم زیبا و مرغوب با برش و دوختی زیبا تولید و به بهره برداری می رسند.
که شما با پرداختن به نکات مثبت این مدل رو بالشتی براحتی می توانید خریداران را ترغیب به خرید این نوع روبالشتی طرح دار کنید ولی اولبن مرحله قیمت محصول را مشخص کنید.
رو بالشتی مخمل یکی از زیباترین و متنوع ترین محصولات رو بالشتی است که در تمامی طرح ها قابلیت تولید دارد.
همانطور که بیان شده در کشور پارچه مخمل و ژاکارد یکی از پارچه های تولید داخل است یکی از جنس رو بالشتی های مخمل مدل پورشه است، که این مدل رو بالشتی داری ضخامت بیشتری می باشد که این نوع رو بالشتی هم از نظر رنگ و قابلیت چروک و مقاومت استحکام مناسبی دارد و به نوعی یکی از با دوام ترین نوع مخمل محسوب می شود.
برای انتخاب و خرید یک رو بالشتی مخمل گزینه های فراوانی وجود دارد، تنوع در طرح و شکل رنگ و زیبایی می تواند جلوه ای خاص به اتاق خواب شما ببخشد، رو بالشتی های مخمل سه بعدی در ابعاد و طرح های مختلف تولید و عرضه می گردد.
عدم تغییر رنگ و استحکام بالا در برابر شستشو زیبایی و پرزدهی کم از ویژگی های این نوع کالا در صنعت کالای خواب می باشد.
رو بالشتی های مخمل دارای طرح های فراوانی می باشد به طور مثال می توان به طرح های سنتی مثل بته و جقه، و طرح ابریشم آن اشاره کرد که مدل های مدرن نیز دارد که بسیار شیک و جذاب برای جذابیت بیشتر یک دکور و چیدمان شیک برای منزل می توان استفاده داشت.

رو بالشتی مخمل سه بعدی
رو بالشتی مخمل سه بعدی

امروزه شما می توانید رو بالشتی های مخمل زیبا در کنار سرویس مبل های خود و همینطور دکور اتاقتان استفاده کنید.
استفاده از بالش با رو بالشی از جنس مخمل در منزل می تواند حس آرامش و راحتی خاصی به شما القا کند.
ما در رابطه با خرید و فروش انواع رو بالشی در این سایت با شما می پردازیم و تمام نکات آن را مورد بررسی قرار می دهیم.
یکی از زیبا ترین نوع روبالشتی ها جنس مخمل با طرح های سه بعدی می باشد.
شما می توانید طرح مورد پسند خود را با رنگ مورد علاقه خود که تمام سلیقه افراد را در نظر گرفته براحتی انتخاب کنید.
جنس رو بالشتی های مخمل دارای بافت تراکم بالا و با طرح های زیبا تولید می کنند، همچنین امروزه با پیشرفت روز افزون در روش تولید و دستگاه های چاپ این امکان را فراهم آورده که شما در داخل کشور طرحی که انتخاب کرده اید را سفارش دهید و تولید کننده طرح انتخابی شما را در ابعاد دلخواهتان و رنگ و ضخامت در اختیارتان قرار دهد.

 

رنگبندی انواع پارچه رو بالشتی مخمل

طراحان در حوزه تولید دکوراسیون فعالیت می کنند، تمام تلاش خود را می کنند تا تمام علایق مشتری ها را در نظر بگیرند و با اینکار رضایتمندی خریداران خود در بین رقبای خود افزایش دهند که خود افتخاری برای مجموعه است.
رو بالشتی مخمل یکی از شیک ترین نوع رو بالشتی ها است که یک رو بالشتی خوب باید یک خواب راحت را به افراد به ارمغان بیاورد.

رو بالشتی مخمل سه بعدی
رو بالشتی مخمل سه بعدی

 

الیاف مورد استفاده در روبالشتی مخمل

رو بالشتی سه بعدی مخمل به دلیل بافتی که دارد به عنوان رو بالشتی در بیشتر کالای خواب فروش ها یافت می شود و در طرح های متنوع و رنگ بندی های مختلف بفروش می رسد.
رو بالشتی سه بعدی مخمل بیشتر از الیاف طبیعی تهیه می شود که به همین دلیل قیمت آن نیز در مقایسه با دیگر رو بالشی ها با جنس های دیگر قیمت بالاتری دارد.
شما می توانید این رو بالشتی  مخمل را با روش های مختلفی تهیه کنید یکی از بهترین روش خرید به صورت عمده این نوع رو بالشتی است که بی واسطه و قیمت مناسب و با سهولت در اختیار شما قرار می گیرد.
این رو بالشتی ها ی مخمل به دلیل نرمی و زیبایی که دارد بعنوان هدیه هم مناسب است و باعث شکیل تر شدن دکور خانه می شود.
یکی از خصوصیات قابل توجه راجب این رو بالشتی این است که در داخل کشور تولید و چون کالایی صادراتی است و باعث ارز آوری به کشور می شود که خود باعث کار افرینی در کشور و باعث می شود که تعدادی افراد به صورت مستقیم و غیر مستقیم برایشان شغل ایجاد شود مثل هزینه حما نقل که بار از کارخانه به بندر و یا مکانی که باید برای ارسال فرستاده شود و همینطور افرادی که جابه جایی را انجام می دهند هزینه هایی را در بر دارد.
در تولید رو بالشتی های مخمل باید هم از پارچه های با کیفیت استفاده شود و هم مقاومت در برابر ساییدگی داشته باشد و ابعاد آن هم قابل سفارش و تغییر می باشد.
عرضه رو بالشتی های مخمل به صورت های متنوعی انجام می شود که عرضه رو بالشتی های مخمل از طریق مجموعه دیبا بافت نگار با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت صورت می گیرد که شما براحتی می توانید این محصول را از این سایت خریداری کنید.

 

 

 

 

46

  1. سلام وقت بخیر
    رو بالشتی سه بعدی مخمل به دلیل زیبای که دارد برای هر دکوراسیون منزل مناسب می باشد.

  2. سلام وقتتون بخیر روبالشی های مخمل سه بعدی دارای طرح های گوناگون و متنوعی است و دوخت تمیز و رنگ ثابتی دارد

  3. سلام وقت بخیر
    روبالشتی سه بعدی مخمل جدید برای داشتن خوابی راحت پیشنهاد ما به شما است که از رو بالشتی های جنس مخمل خریداری کنید که در کنار آن قیمت مناسبی هم دارد

  4. سلام وقت بخیر
    روبالشتی سه بعدی مخمل جدید برای داشتن خوابی راحت پیشنهاد ما به شما است که از رو بالشتی های جنس مخمل خریداری کنید که در کنار آن قیمت مناسبی هم دارد

  5. سلام وقت
    روبالشتی سه بعدی مخمل جدید برای داشتن خوابی راحت پیشنهاد ما به شما است که از رو بالشتی های جنس مخمل برای بالشت های خود استفاده کنید

  6. سلام وقت بخیر
    روبالشتی سه بعدی مخمل جدید برای داشتن خوابی راحت پیشنهاد می کنم قیمت خوبی هم دارد

  7. سلام عرض ادب روبالشی مخمل سه بعدی دارای تراکم بالا و کیفیت خوبی است و ضد رنگ وضد آبرفت است

  8. سلام وقت بخیر
    این جنس رو بالشتی سه بعدی مخمل همانطور که از نام آن پیداست دارای ویژگی هایی منحصر به فرد از مخمل های قدیمی است.

  9. سلام وقت بخیر روبالشی های مخمل دارای نرمی و لطافت هستند و باعث حفظ رطوبت پوست شده و همینطور به گردش مناسب هوا و رطوبت پوست سر کمک می کند وبا دوام هستند

  10. سلام وقت بخیر
    روبالشتی سه بعدی مخمل جدید برای داشتن خوابی راحت پیشنهاد ما به شما است که از رو بالشتی های جنس مخمل برای بالشت های خود استفاده کنید

  11. سلام وقت بخیر
    سفارش رو بالشتی سه بعدی مخمل به دلیل زیبایی چشمگیری که دارد برای هر منزلی در دکوراسیون محیط خواب واقعا یک وسیله مورد نیاز است

  12. سلام وقت بخیر
    روبالشتی سه بعدی مخمل جدید برای داشتن خوابی راحت پیشنهاد ما به شما است که از رو بالشتی های جنس مخمل برای بالشت های خود استفاده کنید

  13. سلام خسته نباشید روزتون بخیر
    واقعا خیلی زیبا و هستند
    جنسشون خیلی خوبه بسیار خوشم اومد
    ممنون از سایت خوبتون

  14. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید یکی از بهترین الیاف استفاده شده در روبالشتی های مخمل رو در روبالشتی های شما دیدم خیلی خوب بودن و تمام مشتریانم هم راضی بودن

  15. سلام وقتتون بخیر
    من از روبالشتی های شما برای جهیزیم خرید کردم و دارای کیفیت خوبی بودن ممنون از سایت خوبتون.

  16. سلام وقتتون بخیر
    من از روبالشتی های سه بعدی شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

    • Adminسلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  17. سلام خسته نباشید یکی از زیبا ترین رو بالشتی هایی که هم طرح زیبایی داشت و نرم بود و هم ضد حساسیت بود و قیمت خوبی هم داشت همین رو بالشتی بود راضیم ازتون

  18. سلام وقتتون بخیر
    برای جهیزیه دخترم از روبالشتی‌ های شما خرید کردم و بسیار راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  19. سلام عرض ادب روبالشی خوب باید جنسی مقاوم در برابر شستشو داشته باشد و در برابر لکه بری و مقاومت در برابر مواد شوینده و نور خورشید داشته باشه

  20. سلام خسته نباشید روبالشی مخمل پورشه طرح های زیبایی داره و آبرفت نداره و دارای ثبات رنگ هستند

  21. سلام وقتتون بخیر
    من تعریف شما را از خواهرم خیلی شنیدم و ترغیب به خرید از شما شدم همانطور که خواهرم گفت بسیاری محصولات شما زیبا بودن باز هم خواستار خرید از شما هستم اگر امکانش هست لیست قیمت جدید تون از طریق واتساپ برام ارسال کنید.

  22. روبالشتی  سه بعدی مخمل جدید برای داشتن خوابی راحت پیشنهاد ما به شما است که از رو بالشتی های جنس مخمل برای بالشت های خود استفاده کنید

  23. سلام وقت بخیر نرمی و لطافت روبالشتی مخمل که باعث حفظ رطوبت پوست شده و همینطور به گردش مناسب هوا و رطوبت پوست سر کمک می کند

  24. سلام وقت بخیر
    من یکی از طرفداران پر پا قرص شما هستم که همیشه از شما خرید می کنم خواستم ببینم شما ارسال به شهر مشهد هم دارین ؟

  25. سلام خسته نباشید بالشتی های مخمل دارای کشسانی کمی می باشند و اینکه این روبالشتی ها خنک تر است نسبت به دیگر رو بالشتی ها و همینطور نرمی و لطافت خوبی داره

  26. سلام عرض ادب روبالشی مخمل سه بعدی دارای تراکم بالا و کیفیت خوبی است و ضد رنگ وضد آبرفت و رنگ پس نمی دهد.

  27. سلام وقتتون بخیر
    قیمت روبالشتی هاتون لطفا ؟
    چطور میتونم سفارش بدم ؟
    فروشتون به صورت عمده هست فقط یا تکی هم دارین؟

  28. همینطور افرادی هم هستند که به دنبال محصولی کالای کم یاب و مورد نیاز در کشور هستند. همچنین انتخاب این نوع روبالشتی برای تهیه دادن به افراد هم گزینه ی خوبی به شمار می رود.

  29. سلام وقتتون بخیر
    خواستم با شما در زمینه خرید انواع روبالشتی هایی که موجود دارین گفت و گو کنم لطفاً آدرس دفترتون برام ارسال کنید.

  30. سلام و وقت بخیر
    این نوع روبالشتی ها واقعا جنس لطیفی دارند. اینا رو هم با لمینیت میزنید اگه سفارش بدیم؟

  31. سلام و درود
    وقت شما بخیر
    میتونید قیمت روبالشتی سه بعدی مخمل رو برام از طریق ایمیل بفرستین
    ممنون میشم ازتون

  32. سلام وقتتون بخیر
    شما می تونید از طریق ایتا عکس روبالشتی‌ هاتون برام ارسال کنید؟

  33. سلام. واقعا مشتری مداری تون حرف نداره، محصولم یکروز دیر رسید دستم وقتی اعتراض کردم چندین بار ازم عذر خواهی کردن.ممنونم ازتون.زنده باشید انشالله

  34. وقت شما بخیر من همیشه خرید فروشگاه مرا از شما انجام می دهند بسیار کیفیت خوبی داریم ممنون از سایت خوبتون.

  35. سلام عرض ادب رو بالشتی ها دارای الیاف و رنگ طبیعی هم می باشند ولی این امکان هم وجود دارد که با مواد شوینده واکنش داده و از کیفیت اولیه آن کاسته شود.

  36. سلام وقت بخیر
    من از طریق یکی از دوستانم که تعریف شما رو بسیار کرد آشنا شدم و گفتن که صادرات هم انجام میدین من در کشور رومانی زندگی می کنم شما امکان ارسال به این کشورو دارید؟
    ممنون میشم نمونه کارهاتونو از طریق واتساپ برام ارسال کنید.

  37. سلام عرض ادب بالش های مخمل پورشه با شستشوی مداوم رنگش نمیره آبرفت نداره و جنس خوبی دارد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما