شرکت عرضه روبالشتی ترمه شاه عباسی

شما دوست عزیز! تا به حال از روبالشتی ترمه شاه عباسی و خصوصا از روبالشی مجلل و اشرافی این طرح چیزی شنیدی؟ آیا میدانی الیاف تشکیل دهنده انواع روبالشتی ترمه شاه عباسی، نخ های ابریشمی درجه یک هستند؟ آیا از نحوه و چگونگی عرضه و از همه مهم تر از شهر و شرکت عرضه این روبالشی منحصر به فرد چیزی میدانی؟ یه چند دقیقه ای من رو همراهی کن تا تمام اینها را برات توضیح بدهم.
این روبالشتی ترمه شاه عباسی در بین ایرانیان بسیار پر طرفدار بوده و متقاضیان و مشتریان خاص خود را دارد. روبالشتی ترمه شاه عباسی در طرح و رنگ های مختلف و متنوعی تولید شده و به بازار عرضه میشوند. همان طور که میدانید فروشندگان جهت بهبود عملکرد و افزایش فروش و عرضه محصولات خود میتوانند راه کارهای جدید و نوین را به کار گیرند. منظور از راه کارهای نوین این است که مثلا نیاز خریدار را بشناسند و متناسب با نیازهای متفاوت آنها محصولات خود را عرضه کنند. مثالی دیگر در این زمینه این است که از قیمت اجناس مربوطه و همچنین خدمات بازاریابی اطلاعات و آگاهی کاملی را داشته باشند و با نحوه کار آشنا باشند.

ترمه شاه عباسی

اکنون سوالاتی که ممکن است برای شما عزیزان پیش بیاید و سپس پاسخ به آنها

– ویژگی های متمایز کننده روبالشتی ترمه شاه عباسی چیست؟
– روبالشتی ها در چه طرح هایی تولید و عرضه میشوند؟
– هنگام شست و شوی انواع روبالشتی باید چه نکات و دستور العمل هایی را رعایت کنیم؟
– مرکز پخش روبالشتی ترمه شاه عباسی در کجا واقع شده است و عمل کرد آن به چه شیوه است؟

ویژگی های روبالشتی ترمه شاه عباسی

ویژگی های روبالشتی ترمه شاه عباسی

یک کالای مصرفی و پر طرفدار در هر خانه ای روبالشتی است که مدل های مختلف و متنوعی دارد. یکی از انواع این روبالشتی ها، ترمه شاه عباسی است.
البته توجه داشته باشید که از یک نظر دیگر میتوان روبالشتی ها را به دو دسته کلی تقسیم بندی کرد. یک دسته روبالشتی های تزئینی برای دیزاین و تغییر دکوراسیون منزل شما و دسته دیگر روبالشتی های راحتی مناسب برای خواب و استراحت شما. خوب است بدانید در طراحی و تولید روبالشتی های راحتی که برای خواب و استراحت شما مناسب هستند، پارچه های لطیف، ظریف و ضد حساسیتی به کار میروند. از آنجا که این دسته از روبالشتی ها با پوست صورت فرد در تماس اند، لذا باید خاصیتی داشته باشند که با پوست انسان سازگاری داشته باشند و ایجاد مشکلات پوستی مانند حساسیت، آلرژی و اگزما نکنند.

ترمه شاه عباسی
در دسته مقابل همان طور که قبلا اشاره کردیم روبالشتی هایی قرار میگیرند که معمولا در سالن های پذیرایی و به عنوان یک وسیله تزئینی به کار میروند، بنابراین ظاهر این روبالشتی ها باید جذاب و شیک باشد. به همین خاطر در تهیه آنها از انواع پارچه های طرح دار و رنگی از جمله پارچه ترمه شاه عباسی استفاده میشود. اگر بخواهیم ویژگی های روبالشتی ترمه شاه عباسی را بر شماریم باید بگوییم که:
روبالشتی ترمه شاه عباسی در انواع رنگ و طرح های متعددی طراحی و تولید میشود. از نظر کیفی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و ماندگاری بالای آنها، موجب محبوبیت این منسوج در میان عموم مردم شده است. طرح روی پارچه این روبالشتی ها از طرح های سنتی ایرانی همچون ترمه گرفته شده است. این دسته از روبالشتی های تزئینی را میتوانید به راحتی با سایر وسایل منزل مانند مبلمان، پرده و… ست کنید و هارمونی جذاب و مثبتی را در منزلتان ایجاد کنید. چراکه تنوع و تعدد روبالشتی ترمه شاه عباسی به قدری زیاد است که میتواند هر نوع مشتری را با هر سلیقه ای راضی نگه دارد. قیمتی ارزان و مناسب دارد به گونه ای که عموم مردم توان خرید حداقل یکی از آن را دارند. روبالشتی ترمه شاه عباسی نقش و نگار متفاوتی نسبت به سایر روبالشتی ها دارد و همین امر منجر شده تا افراد زیادی را به خود جذب کند و کسانی که طرح های سنتی را میپسندند از طرفداران ویژه این روبالشتی به شمار میروند.

وِزگی روبالشتی ترمه شاه عباسی
روبالشتی ترمه شاه عباسی ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد بی شماری دارد که نام بردن از تک تک آنها در طول این مقال و مجال، نمیگنجد. از این رو در ادامه این مقاله چندین مورد از بارز ترین ویژگی های روبالشتی ترمه شاه عباسی را مورد بررسی قرار میدهیم:
سطح این نوع از روبالشتی ها ضمن اینکه پرز نمیدهد، طولانی مدت سطح آن صاف میماند و به ندرت چروک میشود. از دیگر ویژگی های روبالشتی ترمه شاه عباسی این است که به هیچ وجه بوی بد نمیگیرد. طرح های زیبایی دارد، به گونه ای که میتواند هر رده سنی را به خود جذب کند و تنوع رنگ آن بسیار بالا است و از ترکیب رنگ های جذاب و منحصر به فردی ساخته میشوند. سطح ثبات و مقاومت رنگی آن بسیار بالا است طوری که هنگام نگهداری آن در کنار سایر ملحفه ها و پارچه ها دچار ادغام رنگی نمیشود و البته در هنگام شست و شو نیز رنگ پس نمیدهد. در طراحی ابعاد آن، همه استانداردهای مربوطه رعایت شده است و ابعاد استاندارد آن منجر شده است تا شست و شوی راحت و آسانی داشته باشند. از طرفی به کار بردن الیاف پلی استر در ساخت روبالشتی ترمه شاه عباسی منجر شده است تا لطافت و نرمی فوق العاده ای داشته باشد؛ به گونه ای که وقتی آن را لمس میکنید به شما حس خوبی را القا میکند. به عنوان معرفی آخرین ویژگی آن باید خاطر نشان شویم که ضخامت قابل قبولی دارد و همین امر موجب استحکام مطلوب آن شده است.

 

بررسی طرح های انواع روبالشتی

همان طور که میدانید روبالشتی ها انواع متعدد و مختلفی دارند. از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
روبالشتی ترمه شاه عباسی، روبالشتی ترمه ابریشمی، روبالشتی آبرنگی طرح گل، روبالشتی پلیسه، روبالشتی پاپیونی، روبالشتی مناسب برای کودکان و نوزادان، و…

بررسی شست و شوی انواع روبالشتی

بررسی شست و شوی انواع روبالشتی

اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که ترجیح میدهید روبالشتی هایتان را خودتان در منزل و به کمک ماشین لباس شویی بشویید، باید این نکته را خدمت شما خاطر نشان کنیم که وقتی روبالشتی را از ماشین لباس شویی خارج میکنید و میخواهید برای خشک کردن آن اقدام کنید، بهتر است روبالشتی هایتان را در هوای آزاد خشک کنید. این کار شما علاوه بر اینکه بوی تازگی را در روبالشتی تان تثبیت میکند، بلکه باعث خوش بو ماندن روبالشتی در دراز مدت شده و شما مجبور نیستید به طور مجدد و برای چندین بار در زمان کوتاهی روبالشتی تان را بشویید. علاوه بر این مواردی که ذکر شد نور آفتاب حاوی امواج ماورا بنفش یا همان امواج UV است که این امواج خاصیت ضد عفونی فوق العاده قوی داشته و میتوانند روبالشتی های شما را به طور طبیعی ضدعفونی کنند. بعد از اینکه روبالشتی یا روبالشتی هایتان را پس از شستن از ماشین لباس شویی خارج کردید بهتر است آنها را تکان داده و در محلی محکم و مناسب در معرض نور خورشید و هوای آزاد اجازه دهید تا خشک شود. نکته ای که در این رابطه باید بیان شود این است که حتما به برچسب مراقبتی روبالشتی ها دقت کنید زیرا برخی از روبالشتی هایی که الیاف تشکیل دهنده آنها پشم است باید به حالت افقی پهن شوند و از آویزان کردن آنها به صورت عمودی خودداری شود.
از پر کردن مخزن لگن لباس شویی خودداری کنید: اگر بیش از حد مجاز مخزن لگن لباس شویی را پر کنید منجر به سایش و اصطکاک بیش از حد و همچنین مچاله شدن روبالشتی میشود که در نهایت به الیاف به کار رفته در ساخت و تولید آن آسیب میرساند.

نحوه شست و شوی ترمه شاه عباسی
استفاده از شوینده مناسب: از نکته های مهم دیگر این است که برای شستن روبالشتی از شوینده های معمولی استفاده نکنید، چراکه مواد تضعیف کننده و شیمیایی فراوانی دارند که به الیاف تشکیل دهنده آنها آسیب میرساند. اگر شما از شوینده های مناسبی استفاده کنید علاوه بر اینکه به الیاف و رنگ به کار رفته در ساخت و تولید روبالشتی آسیبی نمیرساند، بلکه روبالشتی را بسیار تمیز میکند که نکته ای بسیار مهم در حفظ و نگهداری روبالشتی است. شوینده مناسب شوینده ای است که برای روبالشتی هایی با بافت ظریف و رنگی نیز مناسب باشد، طوری که علاوه بر لکه بری بسیار قوی که دارد مانع از تداخل رنگی روبالشتی ها شده و رنگ آنها را تثبیت کند. بهتر است از مایع لباس شویی استفاده کنید که ترکیبات آنها ملایم تر بوده و به کمک آنزیم های تخصصی که در فرمول آنها به کار رفته توانایی شست و شوی انواع روبالشتی در دما و ph مناسب را دارد به گونه ای که از روبالشتی شما محافظت میکند و موجب حفظ ظاهر و درخشش روبالشتی نیز میشود.
خشک شویی کمتر: همان طور که میدانید خشک شویی یک پروسه شیمیایی بوده که علاوه بر اثرات زیان بار و مخربی که روی محیط زیست دارد، بلکه روی پوست مصرف کنندگان و همچنین الیاف تشکیل دهنده روبالشتی نیز میتواند اثرات جبران ناپذیری داشته باشد. اگر شما راهکار و راه چاره دیگری به غیر از خشک شویی نداشته باشید، باید از پاک کننده ها و مواد شوینده ای استفاده کنید که سازش بیشتری با پوست و محیط زیست داشته باشند.
توجه به برچسب مراقبتی و نگه داری روبالشتی: الیاف مختلفی که در تهیه انواع روبالشتی به کار میروند، هر کدام با روش های مختلفی برای شستشو سازگار اند و نمیتوان همه آنها را با یک روش شست. مثلا روبالشتی هایی که الیاف تشکیل دهنده آنها از پشم است باید توسط شوینده های مناسب پشم و به صورت دستی و آرام شسته شوند. یا اینکه روبالشتی هایی که ابریشمی است، بسیار آسیب پذیر اند. پس باید دقت و توجه لازم را در هنگام شست و شوی آنها به کار بگیرید. اما نگران نباشید در برچسب های راهنمای مراقبتی روبالشتی حداکثر و حداقل دمایی که برای شستن آن مناسب است و همچنین نحوه شستن آن که به صورت دستی باشد یا ماشینی ذکر شده است.

مرکز پخش روبالشتی ترمه شاه عباسی

مرکز پخش روبالشتی ترمه شاه عباسی

روبالشتی ترمه شاه عباسی یکی دیگر از تولیدات گروه صنعتی-نساجی است؛ یک روبالشتی مرغوب که از نظر زیبایی نیز کامل است. طوری که میتوان از آن به دلیل طرح زیبایش به عنوان کوسن های تزئینی نیز استفاده کرد. مرکز پخش روبالشتی ترمه شاه عباسی توانسته است روبالشتی های با کیفیتی را از جنس کاملا پلی استر بسازد و استفاده از پلی استر در ساختار آن سبب سبکی، نرم و گرمی آن بوده و به دلیل الیاف طبیعی و مرغوبی که در ساخت آن به کار رفته، بهداشتی و ضد الرژی است و دچار کپک نشود.
مرکز بخش روبالشتی ترمه شاه عباسی انواع روبالشتی را با ظاهری کاملا آراسته تولید میکنند و همه محصولات تولیدی آنها دارای طرح زیبا و همچنین لبه دوزی شده هستند.

روبالشی ترمه شاه عباسی

سخن پایانی

مثل همیشه از اینکه تا پایان راه با ما همراه بودید، کمال سپاس و امتنان را دارم. تا مادامی که گروه تولیدی دیبا بافت نگار پا برجاست، خود را مدیون همراهی شما عزیزان میداند. امید است که هر سوال، پیشنهاد یا انتقادی که دارید، با مشاوره و هم صحبتی شما بزرگواران با کارشناسان زبده دیبافت، به پاسخی درخور بزرگواری و دوستی با شما منجر شود. همواره برای رضایت شما گرامیان آماده خدمت رسانی خواهیم بود.
در پناه حق ….

78

  1. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور مالزی هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید.

  2. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور بلاروس هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  3. سلام وقت بخیر
    این نوع روبالشتی به خاطر بافت سنتی که داره برای منزل که سبک سنتی بگیره خیلی مناسبه

  4. سلام وقتتون بخیر
    روبالشتی ترمه شاه عباسی یکی از زیبا ترین روبالشتی ها هستند که بسیار طرفداران زیادی دارد.

  5. سلام وقت بخیر
    خشک شویی کمتر: همان طور که میدانید خشک شویی یک پروسه شیمیایی بوده که علاوه بر اثرات زیان بار و مخربی که روی محیط زیست دارد

  6. سلام وقت بخیر
    روبالشتی ترمه شاه عباسی منجر شده است تا لطافت و نرمی فوق العاده ای داشته باشد؛ به گونه ای که وقتی آن را لمس میکنید به شما حس خوبی را القا میکند.

  7. سلام وقتتون بخیر
    روبالشتی های ترمه شما یکی از قشنگ ترین روبالشتی ها هستند که طرفداران زیادی دارند.

  8. سلام وقتتون بخیر
    روبالشتی های ترمه شاه عباسی در انواع رنگ و طرح های مختلف طراحی و تولید میشوند و بسیار زیبا و جذاب هستند.

  9. سلام وقت بخیر
    روبالشتی ترمه شاه عباسی در انواع رنگ و طرح های مختلف طراحی و تولید میشود که بسیار زیبا هستند.

  10. سلام خسته نباشید روبالشی های ترمه شاه عباسی در مکان های سنتی و دکوراسیون منزل کاربرد دارد و بسیار با دوام و ضد آبرفت ورنگ هستند

  11. سلام وقت بخیر
    این روبالشتی ترمه شاه عباسی در بین ایرانیان بسیار پر طرفدار است که مجموعه دیبا بافت بهترین نوع و جنس را به فروش می رسلند

  12. سلام وقت بخیر
    پارچه های لطیف، ظریف و ضد حساسیتی به کار میروند. از آنجا که این دسته از روبالشتی ها با پوست صورت فرد در تماس اند از سایت دیبا خریداری کنید

  13. سلام وقت بخیر
    این روبالشتی ترمه شاه عباسی در بین ایرانیان بسیار پر طرفدار بوده و متقاضیان و مشتریان خاص خود را دارد

  14. سلام وقت بخیر
    این روبالشتی ترمه شاه عباسی در بین ایرانیان بسیار پر طرفدار بوده و متقاضیان و مشتریان خاص خود را دارد

  15. سلام عرض ادب روبالشی های ترمه شاه عباسی مورد پسند همه افراد در سن های مختلف است و زیبایی چشمگیری دارد ممنون

  16. سلام وقتتون بخیر
    روبالشتی ترمه هایی که از شما خرید کردم بسیار طرح های زیبا و جذابی دارند ممنون از سایت خوبتون.

  17. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور مالزی هم دارید ؟

  18. سلام وقت بخیر
    این روبالشتی ترمه شاه عباسی در بین ایرانیان بسیار پر طرفدار بوده و متقاضیان و مشتریان خاص خود را دارد

  19. سلام وقت بخیر
    روبالشتی ترمه شاه عباسی در بین ایرانیان بسیار پر طرفدار بوده و متقاضیان و مشتریان خاص خود را دارد. روبالشتی ترمه شاه عباسی در طرح و رنگ های مختلف و متنوعی تولید شده

  20. سلام وقت بخیر
    این روبالشتی ترمه شاه عباسی در بین ایرانیان بسیار پر طرفدار بوده و متقاضیان و مشتریان خاص خود را دارد

  21. یک کالای مصرفی و پر طرفدار در هر خانه ای روبالشتی است که مدل های مختلف و متنوعی دارد. یکی از انواع این روبالشتی ها، ترمه شاه عباسی است

  22. سلام خسته نباشید
    واقعا پارچه ترمه خیلی زییا است
    ونمای قدیمی زیبایی دارد
    وعدم محو زیبایی پارچه هاتون می شود

  23. سلام یکی از بهترین رو بالشتی هایی بود ک خریدم ازتون به جرات میشه گفت تماما ایرانی بود و منو ب دوران قبل برد خیلی لطیف و جذاب بود

  24. روبالشتی های ترمه از زیباترین روبالشتی های می باشد که طرح های بسیار زیبا و جذاب دارند.

  25. سلام وقت بخیر
    اگر روبالشتی را به صورت عمده خریداری کنم قیمت هر روبالشتی چقدر واسم تموم میشه ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  26. روبالشتی ترمه شاه عباسی نقش و نگار متفاوتی نسبت به سایر روبالشتی ها دارد و همین امر منجر شده تا افراد زیادی را به خود جذب کند

  27. سلام وقتتون بخیر خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  28. سلام عرض ادب روبالشتی ترمه شاه عباسی در انواع رنگ و طرح های متعددی طراحی و تولید میشود. از نظر کیفی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و ماندگاری بالای آنها اشاره کرد

  29. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور ارمنستان هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  30. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت محصول خوبی که برام فرستادین تشکر کنم باز هم سفارش دارم فقط میخواستم ببینم ان دفع میتونید سه روزه برام بارو ارسال‌ کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  31. سلام وقتتون بخیر
    شما یکی از تولید کنندگان هستید که من بارها از شما خرید کردم و پشیمون نشدم لطفا همیشه همینطور بمونید.
    راستی یه سوال داشتم اگر من بخوام به دبی صادر داشته باشم شما میتونید کمکم کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  32. سلام وقت بخیر ببخشید سجاده و جانماز ترمه شاه عباسی دارید؟ ست هم میخام ممنون میشم جواب بدید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  33. سلام وقتتون بخیر
    مایل هستم در زمینه انواع کالای خواب با شما همکاری داشته باشم شما نمایندگی به شهر تبریز هم میدین؟

  34. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر
    من تعریف شما را بسیار شنیدم خواستم اگر امکانش هست با شما حضوری صحبت کنم وخرید خودمو انجام بدم دفتر فروش شما در کدوم شهر است ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  35. سلام خسته نباشید روبالشی های ترمه خیلی حالت سنتی و زیبایی دارد ومورد پسند افراد سخت پسند هم است

  36. سلام وقتتون بخیر
    خواستم نحوه ارسال بارتونو ببینم به چه صورت خودمون باید با باربری هماهنگ کنیم یا خودتون این کارو میکنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  37. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما تشکر کنم همینطور که قول داده بودین با بهترین کیفیت برام ارسال شد.

  38. سلام وقتتون بخیر
    من در کشور روسیه زندگی میکنم شما به این کشور صادرات انجام می دهید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  39. سلام وقتتون بخیر
    یک دسته روبالشتی های تزئینی برای دیزاین و تغییر دکوراسیون منزل شما و دسته دیگر روبالشتی های راحتی مناسب برای خواب و استراحت شما.

  40. سلام عرض ادب
    قصد خرید حضوری از مجموعه شما رو دارم و ممنون میشم بگید توکدوم شهر ها نمایندگی دارین

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  41. سلام وقتتون بخیر
    من از طریق سایت شما سفارش روبالشتی دادم خواستم ببینم کی به دستم میرسه؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  42. سلام وقت بخیر
    می خواستم بپرسم که قبل از ثبت سفارش می تونم یک نمونه از کار هاتونو ببینم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  43. سلام وقتتون بخیر
    لطفاً لیست قیمت روبالشتی‌ هاتون را در واتساپ برام ارسال کنید.
    ممنون

  44. سلام خدمت شما تنوع رنگ آن بسیار بالا است و از ترکیب رنگ های جذاب و منحصر به فردی ساخته میشوند

  45. سلام وقت بخیر
    خواستم در زمینه فروش روبالشتی‌ با شما همکاری داشته باشم اگر ماهانه از شما یک نیسان خرید داشته باشم قیمت عمده چقد برام تموم میشه؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  46. سلام وقت بخیر
    خواستم در زمینه فروش روبالشتی‌ با شما همکاری داشته باشم اگر ماهانه از شما یک نیسان خرید داشته باشم قیمت عمده چقد برام تموم میشه؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما