قیمت بالشت | خرید عمده بالشت ارزان

برای خرید عمده بالشت ارزان در بازار داخلی می‌توان به مراکز متعددی فروشگاهی که فروش و عرضه انواع کالاها و سرویس های خواب را بر عهده دارند مراجعه نمود. قیمت بالشت در انواع مختلف، مطابق با برند و کیفیت و نوع طراحی و همچنین جنس منسوجات و پارچه های مورد استفاده در تولید آنها متفاوت است. جدول قیمت انواع کالای خواب و بالشت های طبی و خانگی را می توان علاوه بر نمایندگی های حضوری برند ها و شرکت های تولیدی از طریق فروشگاه‌های مجازی که به صورت گسترده ارائه و توزیع انواع کالاهای خواب را برعهده دارند دریافت نمود. 

قیمت بالشت | خرید عمده بالشت ارزان

بزرگترین تولید کننده بالشت در ایران

بزرگترین تولید کننده بالشت در ایرانمراکز تولید انواع بالشت در ایران متعدد هستند که انواع بالشت مانند بالش الیاف فشرده، بالش فوم ایرانی و بالش طبی زانو  را با کیفیت مرغوب و با استفاده از انواع الیاف و منسوجات طبیعی و صنعتی و مواردی از این دست تولید و روانه بازار مصرفی می نماید.

بزرگترین تولید کنندگان بالشت در ایران کارخانجات معتبری هستند که در شهرهای صنعتی مختلفی مانند تهران، یزد، اصفهان، مشهد، تبریز و سایر شهرهای کشور مشغول به فعالیت هستند.

این تولیدی ها با استفاده از انواع منسوجات و الیاف طبیعی و  صنعتی، با  استخدام طراحان حرفه ای، انواع بالشت مانند بالشت کاموایی و بالش طبی ایرانی را در ابعاد، طرح ها و مدل های مختلف تولید می نمایند.  محصولات ایرانی علاوه بر تامین نیاز داخل در حجم وسیع، پتانسیل بسیار خوبی برای صادرات به کشورهای همسایه را دارا هستند و در سال‌های اخیر صادرات انواع محصولات به کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و کشورهای حوزه “خلیج فارس” توسط از مراکز مختلف تجاری و بازرگانی خصوصی و دولتی صورت پذیرفته است. 

خرید انواع بالشت طبی، ساده و گردنی

خرید انواع بالشت طبی، ساده و گردنییکی از ملزومات و کالاهایی که در حوزه پزشکی و سلامت امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند انواع بالشت های طبی هستند. تولید بالش طبی با طرح ها و مدل های گوناگون، توسط مراکز معتبر در ایران صورت می پذیرد.

پخش و توزیع انواع این محصولات بر عهده مراکز فروش انواع کالای خواب  و بالشت های درمانی در تهران و شهرستان ها می باشد. خریداران انواع این ملزومات، برای خرید انواع بالشت طبی، ساده، گردنی، بالشت های زانو و خرید بالش نشیمنگاه و  مشاهده بهترین برندها و جدیدترین مدل های انواع بالشت می‌توانند با مراجعه به فروشگاه های تخصصی مستقر در بازارهای محلی و شهری، کیفیت؛ ابعاد؛ و مدل انواع این محصولات را بررسی نمایند و مطابق با نیاز خود اقدام به نهایی نمودن خرید خود نمایند. 

مشخصات بالشت های طبی هوشمند

مشخصات بالشت های طبی هوشمندبالشت های هوشمند از جدیدترین انواع کالاهای خواب هستند که به دلیل کارایی و عملکرد مناسب مورد توجه قرار گرفته اند. مهم ترین مشخصات بالشت های طبی هوشمند را می توان اینگونه برشمرد:

  1. بالش های هوشمند عموماً از فوم های هوشمند ساخته می شوند و دارای شکل ظاهری مانند بالش های سنتی هستند.
  2. جنس رویه این بالش ها از منسوجاتی مانند کتان و نخ است که براحتی شسته می شوند و قابلیت تعویض را دارا هستند.
  3. این بالش ها از ارتفاع بسیار مناسبی برخوردارند و موجب آسیب به گردن نمی شوند.
  4. بالش های هوشمند طراحی منطقی و اصولی دارند.
  5. متناسب با شکل گردن و سر افراد مختلف حالت پذیر هستند و کمترین آسیب را به مهره های گردن وارد می کنند.
  6. گودی گردن را کاملا تحت پوشش خود قرار می دهند.

لیست قیمت انواع بالشت در بازار

لیست قیمت انواع بالشت در بازارمسلماً برای همه افرادی که قصد خرید کالاهای گوناگون را دارند پس از فاکتور کیفیت، قیمت یکی از فاکتورهای اساسی در انتخاب محصول است و خریداران مایل هستند که پیش از اقدام برای خرید محصولات از قیمت‌های نهایی و قطعی آنها مطلع شوند تا با توجه به برنامه مالی خود اقدام به خرید محصول مورد نظر نمایند.

قیمت انواع کالاهای خواب و  بالشت های طبی و خانگی  طی سالهای اخیر با افزایش همراه بوده است و نوسانات بازار منسوجات، پارچه ها و الیاف طبیعی و صنعتی موجب گردیده است که قیمت تمام شده انواع کالاهای خواب نیز با افزایش روبرو گردد.

برای استعلام لیست قیمت انواع بالشت در بازار مانند قیمت اقسام مختلف مانند قیمت بالش هتلی،  قیمت بالش پر، قیمت بالش سنتی و قیمت بالش طبی می توان از طریق کاتالوگ های ارائه شده توسط نمایندگی‌های واحدهای تولید کننده و همچنین لیست های ارائه شده در وب سایت های اینترنتی اقدام کرد.

خرید اینترنتی بالشت های طبی مخصوص گردن

خرید اینترنتی بالشت های طبی مخصوص گردنامروز خرید اینترنتی جدیدترین بالشت های طبی مخصوص گردن بسیار متداول شده است. فروشگاه های اینترنتی در سطح وسیعی مشغول کسب و کار و فعالیت هستند و انواع تولیدات ایرانی و وارداتی را در دسته بندی های تجاری و کاربردی عرضه می نمایند.

خریدهای اینترنتی دارای امتیازات بسیار خوبی هستند که موجب گشته است که بسیاری از افراد مایل باشند که این نوع خرید را امتحان کنند. از جمله مهمترین مزایا و امتیازات خرید آنلاین می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. فروشگاه آنلاین که برندهای مختلف وارداتی و صادراتی را عرضه می‌نمایند و دارای تنوع بالای از تولیدات می باشد و  فروش بالش خارجی را انجام می دهند.
  2. این فروشگاه‌ها ارسال رایگان محصولات را به برخی از استان‌ها و شهرستان‌های کشور در دستور کار قرار دادند
  3. بسته بندی ها و پکیجینگ محصولات در این مراکز به صورت کاملاً تجاری و حرفه ای صورت می گیرد
  4. این مراکز دارای کارشناسان فروشگاهی زبده و ماهر هستند که دارای اطلاعات کافی درباره انواع تولیدات می باشند و خریدارانی که در زمینه خرید انواع تولیدات دچار تردید هستند و اطلاعات کافی ندارند می‌توانند از طریق مشاوران اطلاعات لازم را درباره محصولات متنوع و مختلف ایرانی و خارجی کسب نمایند
  5. خرید اینترنتی علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه های جانبی، یک راه مناسب برای کاهش آلودگی های زیست محیطی و کاهش ترافیک است
  6. قیمت های تولیدات مراکز الکترونیک، بسیار اقتصادی تر و مناسب تر از بازارهای محلی و شهری است چرا که تا رسیدن محصول به دست فروشندگان جزئی که در بازارهای محلی مستقر هستند دلالان متعددی وجود دارند که هر یک از آنان برای خود سودی را در نظر بگیرند و موجب می گردد که قیمت نهایی محصولات بسیار گرانتر از قیمت درب کارخانه گردد. 

تولید بهترین بالشت های لایکو در کشور

تولید بهترین بالشت های لایکو در کشورانواع ملزومات خواب لایکو که یکی از اولین و بزرگترین تولید کنندگان کالای خواب در کشور می باشد توسط مراکز متعددی صورت می پذیرد. محصولات لایکو شامل سرویس های خواب متعدد مانند تشک های معمولی و طبی، انواع روتختی ارزان، انواع پتوهای خانگی و مسافرتی، لحاف و ملحفه ها و همچنین بالشت نوجوان و جوان، بالشت های طبی و سرویس های نوزادی می باشد.

نمایندگی های مجاز شرکت های تولید بالش استاندارد و همچنین مراکز فروشگاهی، مهمترین مراکز فروش بالش لایکو و  عرضه‌کنندگان بهترین بالشت های لایکو هستند. بالشت های این برند در طرح های متنوع تولید می گردد و دارای ابعاد  بسیار متنوعی هستند به طوری که خریداران می‌توانند با سلایق و علایق مختلف محصول خود را انتخاب کنند. مجتمع‌های تولیدی متعددی در سطح کشور ما  تولید و تهیه انواع کالاهای خواب و  بالشت ها را انجام می‌دهند.

خواص استفاده از انواع بالشت های پر

خواص استفاده از انواع بالشت های پربهترین الیاف بالش، الیاف طبیعی مانند پر قو و بالش پر مرغ هستند. استفاده از بالشت های پر که الیافی طبیعی هستند دارای خواص بسیاری است که از جمله آنها می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • بالش های پر مانند بالش های پر مرغ و پر قو کاملاً نرم هستند.
  • این بالش ها دارای قدرت انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند و به همین دلیل با انواع شکل های مختلف سر و گردن قابل شکل پذیری هستند و به همین سبب کمترین آسیب را به نقطه گردن و ستون فقرات وارد می نماین.
  • استفاده از این بالش ها موجب می گردد که نواحی درگیر در هنگام خواب مانند سر، گردن و شانه ها ابدا تحت دچار فشار نباشد.
  • دارای گردش و انتقال هوای مناسبی هستند و به همین دلیل از تعریق بیش از حد سر و گردن در هنگام خواب جلوگیری می کند.
  • هوا به راحتی و آسانی در داخل این بالش ها حرکت می کند و به همین دلیل امکان خوابی بهتر برای افراد وجود دارد.
  • موجب کاهش فشارهای عضلانی بر روی ستون فقرات و دست ها می شود.
  •  از ایجاد مشکلات متعدد مانند انواع دیسک کمر و گرفتگی عضلات سر و گردن و شانه ها جلوگیری می نماید.
  • بررسی های علمی نشان داده است که بر خلاف باور عموم بالش های پر که به صورت بهداشتی تهیه شده باشند هیچ گونه آسیبی را به بیماران مبتلا به آسم و آلرژی های مختلف وارد نمی نماید و بسیاری از پزشکان معتقدند که افراد آلرژیک بهتر است به جای استفاده از انواع بالش هایی که از الیاف مصنوعی ساخته شده است از بالش های تهیه شده از الیاف طبیعی استفاده نمایند.
  • در صورت رطوبت گیری  و یا نیاز به شستن در مدت زمان بسیار کوتاهی خشک می شود و شست و شوی این بالش ها آَسان است. 

ویژگی های بهترین بالشت های الیافی

ویژگی های بهترین بالشت های الیافیبالش های الیاف، بالش هایی هستند که از الیاف مصنوعی مانند میکروفایبرها، فوم ها و مواردی از این دست تولید می شوند. مهم ترین ویژگی های بهترین بالش های الیافی به قرار زیر است:

  • دارای هیچ گونه بوی غیرطبیعی نیستند.
  • قابلیت شستشوی آسان را دارند.
  • می توان از آن ها در سرویس های نوزادی و کودک و نوجوان استفاده کرد.
  • تمامی نقاط سر و گردن را به طور کامل تحت پوشش قرار می دهند.
  • دارای ابعاد و مدل های متنوعی هستند و به همین دلیل دست خریدار برای خرید آن ها باز است.
  • دارای قیمت های اقتصادی و مناسبی هستند و افراد با هر سطح بودجه ای می توانند این محصولات را تهیه نمایند. 

خرید بالشت طبی هوشمند زیر قیمت بازار

خرید بالشت طبی هوشمند زیر قیمت بازاربرای خرید بالشت طبی هوشمند زیر قیمت بازار می توان از طریق مراکز زیر اقدام کرد:

  1. فروشگاه‌های کوچک تخصصی عرضه کننده انواع سرویس های خواب و  فروش بالش هوشمند
  2. مراکز عرضه کننده تخصصی انواع ملزومات طبی و پزشکی و فروش بالش ارزان
  3. عمده فروشی های خرید عمده بالشتی و عرضه کننده سرویس های خواب که در سطح بازارهای محلی مشغول به فعالیت هستند
  4. مراکز بازرگانی دولتی
  5. دفاتر تجاری و بازرگانی خصوصی و نیمه خصوصی فروش روتختی ترک
  6. وب سایت‌های اینترنتی فعال در حوزه فروش و خرید بالش ارزان

این مراکز با خرید مستقیم محصولات از واحدهای تولیدی برتر،  تنوع بالایی از محصولات را ارائه می‌کنند و خریداران می‌توانند با بررسی محصولات مختلف از نظر کیفیت و قیمت، مناسب بودجه و نیاز خود اقدام به خرید نمایند. 

فروش مستقیم بالشت الیاف پنبه ای

فروش مستقیم بالشت الیاف پنبه ای فروش مستقیم بالشت الیاف طبیعی بر عهده فروشگاه های حقیقی و مجازی متعددی است که در سطح وسیعی فروش این محصولات را عهده دار هستند.  برای اطلاع از پرفروش ترین برندهای بالشت در کشور علاوه بر کسب مشورت از صاحبان تجربه در این زمینه، می توانید از طریق جستجو در فضای مجازی و همچنین اینترنت به سایت هایی دست پیدا کنید که بهترین و معروف ترین مارک های این محصول را در کشور را معرفی می کنند.

این مراکز ضمن معرفی برندهای مختلف کیفیت و کارایی محصولات آنها را با یکدیگر مقایسه می نمایند و به این ترتیب اطلاعات لازم را برای خرید محصولات بهینه و اقتصادی به مشتریان ارائه می دهند. 

قیمت انواع ملزومات و بالش های ارائه شده در مراکز فروش مستقیم، بسیار اقتصادی تر و مناسب تر از بازارهای محلی و شهری است چرا که تا رسیدن محصول به دست فروشندگان جزئی که در بازارهای محلی مستقر هستند دلالان متعددی وجود دارند که هر یک از آنان برای خود سودی را در نظر بگیرند و موجب می گردد که قیمت نهایی محصولات بسیار گرانتر از قیمت درب کارخانه گردد. 

فروشگاه تخصصی بالشت های طبی

فروشگاه تخصصی بالشت های طبیبالشت های طبی از جمله تجهیزات پزشکی و طبی هستند که در حال حاضر توسط فروشگاه های تخصصی بالشت های طبی عرضه و به فروش می رسند. مهم ترین فروشگاه های عرضه کننده این تجهیزات در قالب فروشگاه های ذیل فعال هستند:

  1. داروخانه های تخصصی مستقر در سطح شهرها
  2. عمده فروشی ها و بنکداری های عرضه کننده انواع ملزومات پزشکی و سلامت
  3. عرضه کنندگان تخصصی تجهیزات بیمارستانی مانند انواع بالش های طبی و گردنی
  4. فروشندگان عرضه جزئی انواع تجهیزات و و لوازم سلامتی و درمان
  5. فروشگاه های عرضه کننده لوازم ورزشی
  6. برخی از فروشگاه های فعال در حوزه فروش لوازم جانبی خودرو که بالش های نشیمنگاه و گردنی را ارائه می کنند.

شرکت پخش انواع بالشت در کشور

شرکت پخش انواع بالشت در کشورشرکت های پخش انواع بالشت های طبی و ساده امروزه به دو صورت زیر مشغول به فعالیت می‌باشد:

  1.  روش غیر حضوری شرکت ها و فروشگاه هایی که در سطح بازار های تخصصی و محلی مشغول به فعالیت هستند و دارای فروشگاه های متعددی می باشند که در آنها از هر یک از برندها چند مدل و طرح را ارائه می‌کنند، خریداران می‌توانند در بین محصولات عرضه شده در مورد نظر خود را انتخاب نمایید
  2. روش اینترنتی و مجازی مارکت هایی که به صورت تخصصی ارائه انواع کالای خواب را بر عهده دارند، این وب سایت ها علاوه بر فعالیت در فضای اینترنت به صورت وبلاگ و سایت دارای پیج ها و کانال هایی در شبکه های اجتماعی مانند ایتا، تلگرام، فیسبوک و  اینستاگرام می باشند.
1

  1. سلام خلاصه بگم ک بالش خوبیه اونقدرا هم نرم نیست ک اذیت بشین سایزش هم بزرگه و بسته بندی خیلی شیکی داره و در جلد پلاستیکی زیپ دار شیک گذاشته بودن که خیلی شیک بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما