پخش کننده روکوسنی مخمل

اگر به دنبال پخش کننده انواع روکوسنی از جمله روکوسنی مخمل هستید شرکت ما میتواند در این امر به شما کمک کرده و انواع روکوسنی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد.

انواع روکوسنی مخمل

روکوسنی مخمل

روکوسنی های مخمل به دلیل نرمی و لطافت خاص و همچنین کیفیت و تنوع بالایی که دارند بسبار پرطرفدار هستند . پارچه های مخمل به راحتی قابل شستشو هستند و دوام بالایی دارند و ظاهری بسیار لوکس  به منزل شما می دهند .

روکوسنی های مخمل را می توان در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار و سایت های مختلف پیدا کرد

انواع روکوسنی مخمل عبارتند از :

مخمل ساده
مخمل طرحدار
مخمل آبرنگی
مخمل پنبه دوزی
مخمل سه بعدی
مخمل نقره کوب

مخمل آبرنگی

مخمل آبرنگی یکی از انواع مخمل هاست که سطح مخملی دارد ولی پرزهای ان بسیار کوتاه است و اگر بر روی سطح آن دست بکشیم سایه می اندازد و می توانید تغییر جهت پرزها را مشاهده کنید ولی در حالت عادی سطح آن صاف به نظر می رسد .

مخمل نقره کوب

این نوع مخمل بسیار لوکس و مدرن است و از کیفیت بسبار بالایی برخوردار است . اگر سبک دکوراسیون منزل شما مدرن و امروزی است این نوع روکوسنی مخمل میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد

مخمل پنبه دوزی

پارچه مخمل پنبه دوزی بسیار نرم و لطیف است

مخمل سه بعدی

یکی از انواع مخمل ها که ظاهر زیبا و طرح های شکیل و بسیار زیبا دارد همچنین دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند

انواع طرحها بر روی این نوع مخمل ها وجود دارد مانند طرحهای سنتی ، فانتری و …

مخمل گل برجسته

یکی دیگر از انواع پارچهوهی مخمل است که بسیار شیک و زیبا میباشد و کیفیت و دوام زیادی دارند.  در این نوع مخمل  گل های برجسته ای همرنگ زمینه مخمل وحود داردکه در ۲ مدل براق و مات وجود دارد.

قیمت روبالشتی مخمل

روکوسنی مخمل

قیمت انواع روبالشتی و روکوسنی مخمل برحسب اینکه از کدام نوع مخمل دوخت ان استفاده شده متفاوت است . یکی دیگر از عواملی که برقیمت روبالشتی و روکوسنی تاثیر میگدارد این است که شما از کدام شهر  و یا کدام سایت آن را خریداری کرده اید . اگر فرصت جستجو در مراکز خرید برای پیدا کردن قیمت مناسب ندارید میتوانید از سایت هایی تولید کننده ای که فروش انلاین هم انجام‌ می دهند خریداری کنید . برای مشاوره و قیمت مناسب می توانید با ما در ارتباط باشید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما