مرکز فروش روبالشی مخمل نقره کوب

مرکز فروش روبالشی مخمل نقره کوب، در قالب دفاتر و نمایندگی هایی هستند که توسط تولیدکنندگان در نقاط مختلفی از کشور دایر شده اند. در این مراکز فروش معتبر و سرشناس، محصولات به صورت عمده و کلی و با قیمتی استثنایی و ارزان به بازار خرید وفروش عرضه میشوند. ناگفته نماند که علاوه بر مرکز فروش حضوری، تولیدکنندگان برای رفاه حال مشتریان محترم و همچنین راحتی آنها در ثبت سفارشات خود، اقدام به راه اندازی مرکز فروش روبالشی مخمل نقره کوب، به صورت اینترنتی و آنلاین کرده اند تا مشتریان بتوانند به آسانی و بدون دغدغه، نسبت به خرید اقلام مورد نیاز خود اقدام کنند.

معیارهای انتخاب بهترین روبالشی مخمل

معیارهای انتخاب بهترین روبالشی مخمل

روبالشی مخمل یک پارچه خاص و ارزنده است که ویژگی ها و خصوصیات خاصی نیز دارد و حتی روش تولید و دوخت و دوز آن نیز خاص و متفاوت است؛ برای مثال انواع مختلف روبالشی مخمل، برخلاف سایر روبالشی ها، دارای جهت خواب هستند یعنی به گونه ای هستند که وقتی پرزها در جهت بافته شده و به اصطلاح در جهت خواب قرار میگیرند، روبالشی مخمل صاف و براق میشود، اما وقتی در جهت مخالف قرار میگیرند، پرزها تیره رنگ به نظر میرسند. این ویژگی سبب جذابیت و زیبایی دو چندان این محصولات شده است. همچنین روبالشی های مخمل به علت زیبایی ظاهری فوق العاده آن و همچنین ویژگی های برجسته آن، در زمره منسوجات شیک و ارزنده صنعت نساجی کشور قرار میگیرند.
معیارهایی برای انتخاب بهترین روبالشی مخمل وجود دارد که با توجه به آنها قادر خواهید بود بهترین انتخاب را داشته باشید. همواره تنوع روبالشی ها در بازار بسیار بالا است؛ به گونه ای که اگر وارد بازار این منسوجات شوید، به دلیل طرح و رنگ های زیاد و متنوعی که از این روبالشی ها مشاهده میکنید، دچار سرگردانی خواهید شد. در میان انواع متنوع و مختلف روبالشی مخمل، سعی کنید نمونه ای را برگزینید که دارای خصوصیت برجسته و ارزنده ای برای حفظ سلامت پوست و موی شما باشد. در واقع در انتخاب بهترین پارچه روبالشی مخمل، باید به معیارهایی از جمله جنس مرغوب و الیافی باکیفیت، نرمی و لطافت، انتقال حس راحتی و آرامش، کمک به حفظ سلامت پوست و مو و… توجه کرد.

ویژگی روبالشی مرغوب

ویژگی روبالشی مرغوب

از ویژگی ها و خصوصیت ارزنده و نفیس روبالشی های مرغوب و باکیفیت چه میدانید؟ اگر به دنبال خرید روبالشی مرغوب هستید حتما تا پایان مطلب ما را همراهی کنید. در این مطلب ۵ ویژگی برتر و ارزنده ای که باعث مرغوبیت و کیفیت یک روبالشی میشود را برای شما شرح میدهیم.
-نرمی و لطافت: نرمی و لطافت روبالشی، به آن دلیل دارای اهمیت است که باعث میشود اصطکاک بین پوست صورت و روبالشی کمتر شود؛ در نتیجه از ایجاد چین و چروک های ریز و متعدد در پوست به مرور زمان جلوگیری شود؛ بنابراین اولین مولفه روبالشی های مرغوب و باکیفیت، داشتن نرمی و لطافت فوق العاده آنها است.
-الیاف طبیعی و مرغوب: بهترین انتخاب برای انواع روبالشی و یا حتی ملحفه و پتو، انتخاب الیافی طبیعی و مرغوب است. الیاف طبیعی مانع ایجاد حساسیت های پوستی و تنفسی میشوند و با خاصیت تنفس پذیری و گردش هوا در میان تار و پود، به حفظ سلامت پوست و مو کمک زیادی میکنند؛ همچنین مانع از خشک شدن پوست صورت میشوند و رطوبت پوست صورت را حفظ میکنند.

ویژگی روبالشی مرغوب
-انتقال حس راحتی و آرامش: اگر روبالشی که استفاده میکنید راحت نباشد و سبب آزرده شدن خاطر شما شود، این موضوع میتواند خواب و استراحت شما را تحت تاثیر قرار داده و آرامش را از شما بگیرد؛ در نتیجه ممکن است نتوانید فعالیت های روزمره خود را به درستی انجام دهید.
-کمک به حفظ سلامت پوست و مو: این موضوع دارای اهمیت زیادی است. اگر روبالشی انتخابی شما از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد میتواند باعث صدماتی همچون ریزش مو، خارش پوست سر، جوش های متعدد بر روی پوست و… شود.
-ثبات رنگ و دوام طولانی مدت: داشتن ثبات در رنگ و همچنین ماندگاری بالا از ویژگی های برجسته یک روبالشی مرغوب و باکیفیت به حساب می آید. یک روبالشی مرغوب در برابر عواملی مانند نور خورشید و شست و شو، از ثبات رنگ و مقاومت بالایی برخوردار است.

روش تولید روبالشی مخمل

روش تولید روبالشی مخمل نقره کوب

دو روش کلی برای تولید انواع پارچه روبالشی مخمل در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد که عبارتند از:
۱- روش بافت دولایه
۲- روش بافت روی سیم
روش بافت دولایه روبالشی مخمل: در روش بافت دولایه روبالشی مخمل، دو لایه پارچه پایه به مقدار فاصله یکدست از یکدیگر و به صورت مساوی رو به روی یکدیگر قرار میگیرند، نخ کرک با عبور از هر دو لایه پارچه آنها به طور محکم به هم بافته میشوند و در آخر کار با استفاده از یک تیغه، کرک ها به طور مساوی از وسط بریده میشوند و دو لایه پارچه مخمل برای روبالشی به دست می آید؛ در نهایت روبالشی های مخمل های به دست آمده، اصلاح میشوند تا کرک های آن دارای بلندی یکسانی در همه نواحی باشند.
روش بافت روی سیم روبالشی مخمل: در این روش همان گونه که از اسم آن معلوم است، بافت کرک روی پایه همراه با سیم انجام میشود؛ بدین طریق که سیم نیز همراه با نخ کرک به پایه بافته خواهد شد و پس از پایان کار، تیغه هایی روی پارچه قرار خواهند گرفت و حلقه های دور سیم را برش داده و بافت مخمل روبالشی را به وجود خواهند آورد.

تولیدی روبالشی مخمل نقره کوب

تولیدی روبالشی مخمل نقره کوب

در تولیدی های روبالشی مخمل نقره کوب، محصولات به صورت عمده و کلی به مشتریان محترم عرضه میشود. اگر شما هم قصد خرید عمده این روبالشی را دارید، بهترین و به صرفه ترین مکان برای داشتن خریدی امن و راحت با قیمتی استثنایی و باورنکردنی، در واقع همان تولیدی های روبالشی مخمل نقره کوب هستند؛ زیرا با این نوع خرید هم خیال شما از بابت خرید محصولی باکیفیت و مرغوب راحت است و هم محصولات را با قیمتی باورنکردنی میتوانید خریداری کنید و از این معامله، سود و منفعت زیادی را ببرید؛ در واقع خرید مستقیم از این تولیدی ها و مرکز فروش روبالشی مخمل نقره کوب با قیمتی ارزان، باعث میشود تا در هزینه های شما صرفه جویی شود. علاوه بر این، دیگر لازم نیست برای پیدا کردن محصولی مطابق با سلیقه خود مغازه ها و مراکز مختلفی را بگردید، بلکه هر مدل و هر طرحی که دوست داشته باشید را میتوانید به راحتی در این تولیدی ها پیدا کنید؛ بنابراین امن ترین و راحت ترین خرید برای شما، خرید از تولیدی های این محصولات است.

22

  1. برای خرید از مجموعه ی شما فقط به صورت اینترنتی باید سفارش بدم یا امکان مراجعه ی حضوری نیز دارید؟

  2. سلام وقت بخیر رو بالشتی های مخمل نقره کوب دارای بهترین کیفیت هستند و طرح های جذابی هم دارند.

  3. سلام وقت بخیر
    رو بالشتی های مخملی که دارید دارای طرح های جذابی می باشد که برای هر منزلی لازم است حتما چند عدد از آن را داشته باشید.

  4. سلام خسته نباشید من از مشتری های قدیمی شما هستم خواستم از شما تشکر کنم بابت کیفیت محصولی که دارید.
    موفق باشید

  5. سلام وقت بخیر روبالشی مخمل یک پارچه خاص و ارزنده است که ویژگی ها و خصوصیات خاص زیادی دارد تولید می شود.

  6. سلام وقت بخیرروبالشی مخمل یک پارچه خاص و ارزنده است که ویژگی ها و خصوصیات خاصی نیز دارد

  7. سلام وقتتون بخیر
    من از شما خرید کردم و خیلی جنس باکیفیتی داشتن محصولات شما من دیگه مشتری دائمی شما شدم.

  8. سلام وقت بخیر
    روبالشی مخمل یک پارچه خاص و ارزنده است که ویژگی ها و خصوصیات خاصی نیز دارد و حتی روش تولید و دوخت و دوز آن نیز خاص و متفاوت است

  9. سلام وقت بخیر
    هر کارتون شما چند عدد رو بالشتی دارد؟؟
    مدل ها طبق رندوم قرار می گیرد یا حق انتخاب داریم ؟

  10. سلام وقت بخیر
    معیارهایی برای انتخاب بهترین روبالشی مخمل وجود دارد که با توجه به آنها قادر خواهید بود بهترین انتخاب را داشته باشید

  11. سلام وقت بخیر
    روبالشی مخمل یک پارچه خاص و ارزنده است که ویژگی ها و خصوصیات خاصی نیز دارد و حتی روش تولید و دوخت و دوز آن نیز خاص و متفاوت است

  12. سلام وقت بخیر
    روبالشی مخمل نقره کوب بسیار زیبا و جذاب هستند و بسیار باکیفیت و با دوام هستند به طوری که می توان سال ها از این روبالشتی استفاده کرد.

  13. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور تونس هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید.

  14. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور اتریش هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  15. سلام وقت بخیر
    ارسال به سنندج هم دارید اگر امکانش هست راجب بافت پارچه و تراکم آن هم کمی توضیح دهید؟.

  16. سلام وقت بخیر
    اقدام به راه اندازی مرکز فروش روبالشی مخمل نقره کوب، به صورت اینترنتی و آنلاین کرده اند تا مشتریان بتوانند به آسانی و بدون دغدغه، نسبت به خرید اقلام مورد نیاز خود اقدام کنند.

  17. سلام وقت بخیر
    روبالشی مخمل نقره کوب با قیمتی ارزان، باعث میشود تا در هزینه های شما صرفه جویی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما