قیمت انواع بالشت الیاف پر قو

از قیمت انواع بالشت الیاف پر قو چه میدانید؟ قیمت انواع بالشت الیاف پر قو در مقایسه با نمونه های موجود دیگر در بازار چه تفاوتی دارد؟

بالشت الیاف پر قو

امروزه بالشت ها در انواع مختلفی تهیه میشوند. شرکت های تولیدی با توجه به نیاز مردم نسبت به این کالای خواب زیبا، آن را در انواع رنگ ها و طرح ها و جنس های مختلف تهیه و تولید میکنند. بالشت الیاف پر قو یکی از نمونه بالشت های موجود در بازار است که بسیار باکیفیت است و طرفداران زیادی را در بازارهای داخل و خارج از کشور دارد. این بالشت با داشتن ویژگی های منحصر به فرد خود از نظر کیفیت، در کنار رنگ بندی های زیبای خود توانسته نظر خریداران را به خود جلب کند. به گونه ای که فروش این بالشت زیبا در بازارهای فروش داخلی و خارجی بسیار پر رونق است.
کسانی که در تجارت کالای خواب به ویژه بالشت فعالیت دارند، این نکته اساسی را میدانند که آنچه سبب پرفروش شدن و محبوبیت یک بالشت است، کیفیت و قیمت مناسب آن است؛ قیمت یکی از مهم ترین فاکتورها به هنگام خرید است، به گونه ای که بسیاری از معاملات به خاطر قیمت فسخ شده اند. پس بسیار مهم است که بالشتی را انتخاب کنیم که در کنار کیفیت، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای را برای خریدار دارا است. بالشت های الیاف پر قو انواع مختلفی دارند، که قیمت انواع بالشت الیاف پر قو متفاوت است و به طرح و رنگ بندی ها و ویژگی های دیگر بستگی دارد. در رابطه با بالشت های پرشده از پر، من جمله بالشت های پر قو باید گفت که قیمت بالشت های پر عموما زیادتر از دیگر بالشت های موجود در بازار است، مانند: بالشت های پشمی یا بالشت ها پنبه ای و مدل های دیگر.
اما آنچه که در اینجا حائز اهمیت است و باید گفت این است که قیمت انواع بالشت الیاف پر قو در مقابل دیگر نمونه های بالشت های پر موجود در بازار بسیار مناسب تر و ارزان تر است، به گونه ای که شما با خرید بالشت الیاف پر قو قطعا رضایت خواهید داشت. قیمت انواع بالشت الیاف پر قو به گونه ای است که اگر شما قصد تجارت در این عرصه را دارید، بسیار برای شما مناسب خواهد بود و شما میتوانید با صادرات و خرید و فروش آن در بازارهای داخلی و خارجی به سوددهی بسیار بالایی دست یابید، چراکه قیمت بالشت الیاف پر قو بسیار مناسب است.

راهنمای خرید بالشت انواع پرقو

راهنمای خرید بالشت انواع پرقو

بالشت های پر همانطور که از نامشان پیدا است، بالشت هایی پُر شده از پر هستند. برای تهیه و تولید بالشت های پر از پرهای مختلفی استفاده میشود، مانند: پر مرغ، پر اردک، پر قو و موارد دیگر که در این مطلب ما در رابطه با بالشت های الیاف پر قو سخن خواهیم گفت. بالشت های الیاف پر قو در میان بالشت های پر از پرطرفدارترین نمونه بالشت ها هستند. این بالشت ها در انواع مختلفی تهیه و به فروش میرسند.
با توجه به پرطرفدار بودن این بالشت ها در بازارهای فروش امروزه شاهد این هستیم که افرادی اقدام به تولید نمونه های تقلبی این بالشت ها کرده اند. بنابراین لازم است نکاتی را در رابطه با بالشت های پر قو بدانید تا به هنگام خرید دچار مشکل نشوید. پر موجود در بالشت های پر اصل حدود ۷۵ % است، بنابراین لازم است که به هنگام خرید از فروشنده میزان پر بالشت را بپرسید. بالش های پر در مقابل نمونه بالشت های موجود در بازار بسیار نرم تر هستند. در رابطه با بالش های پر قو باید گفت که این بالشت ها فرم پذیر هستند یعنی بعد از استفاده به حالت اولیه خود برمیگردند، نکته دیگر در مورد بالشت های پر این است که برخلاف بالشت های دیگر مانند: بالشت های پشمی، بالشت های الیافی و موارد دیگر دچار درهم ریختگی، تغییر حالت یا افت نمیشوند. در رابطه با خرید بالشت های انواع پر قو و تشخیص بالشت مرغوب آن به موارد زیر توجه کنید:
اولین راه تشخیص تفاوت قیمت میان بالشت های پر قو است، پُر واضح است که قیمت بالشت های پر قوی اصل از قیمت بالشت های پر قو تقلبی بیشتر است که تولیدی ما یعنی شرکت دیبا بافت نگار بالشت های پر قو اصل را با قیمت مناسب تری نسبت به دیگر رقبا عرضه میکند. دومین راه تشخیص بالشت پر قو این است که پر قو سبک ترین ماده جهان برای پر کردن بالشت است، بنابراین بالشت های پرشده از پر قو سبک ترین نوع بالشت های موجود هستند.

مزایا و معایب بالشت پر قو

مزایا و معایب بالشت پر قو

همانطور که گفته شد بالشت های پر قو از جمله بالشت های پرطرفدار و محبوب هستند؛ حال میخواهیم علت این محبوبیت را بگوییم. اولین مورد طول عمر بالای بالشت های پر قو نسبت به دیگر نمونه بالشت های موجود در بازار است. بنابراین اگر کسی به دنبال بالشتی است که طول عمر و دوام بالایی داشته، قطعا بهترین گزینه بالشت پر قو است. دومین‌ مورد انعطاف پذیری بالای این بالشت ها است. بالشت های پر با انعطاف پذیری بالای خود برای هر فرد، با اندازه سرو گردن متفاوت، مناسب هستند و برخلاف نمونه بالشت های دیگر بعد از استفاده به حالت اولیه خود برمیگردند. سومین مورد شست و شوی بالشت های پر است، که با توجه به نرم بودن بالشت های پر به راحتی میتوانید آنها را بشویید و بعد از شست و شو نیز، به حالت اولیه خود برمیگردند. چهارمین مورد قابلیت بغل کردن بالشت های پر قو است. این بالش ها با خاصیت سبکی و نرمی بسیار بالایی که دارند، مناسب برای افرادی هستند که به هنگام خواب تمایل دارند یک بالشت را بغل کنند.

مزایا بالشت پر قو
پنجمین مورد صدای بالشت های پر قو است، این بالشت های باکیفیت با توجه به فشرده سازی آنها به هنگام تولید و همچنین تحمل وزن آنها بالشت هایی تقریبا ساکت محسوب میشوند. ششمین مورد سبک وزنی بالشت های پر قو است، این بالشت ها با توجه به وزن بسیار پایین خود برای جا به جایی بسیار سبک هستند. بالشت های پر قو با وجود داشتن مزایای بسیار متعدد معایبی نیز دارند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:
اولین مورد عدم دسترسی است، خریداران ممکن است به راحتی به این بالش ها دسترسی پیدا نکنند، زیرا این بالشت ها غیرمعمول هستند و عدم دسترسی راحت خریداران به این محصول بدون شک یکی از معایب آن خواهد بود. دومین مورد بوی بالشت های پر است، این بالشت ها ممکن است بعد از بسته بندی بوی نامطبوعی را ایجاد کنند که البته در این مورد باید گفت بعد از استفاده از آنها به ویژه در اتاق هایی که تهویه هوای مناسب دارند این مشکل به راحتی حل خواهد شد. سومین مورد ایجاد آلرژی است، بالشت های پ‍ُر شده از پر قو ممکن است برای بعضی از افراد ایجاد آلرژی کنند. چهارمین مورد نگهداری از بالشت های پر قو است، بالشت های پر قو برای آنکه شکل خود را حفظ کنند، باید آنها را به صورت مداوم شست و همیشه باید آنها را تمیز نگه داشت.

آشنایی با بالشت های زیپ دار

آشنایی با بالشت های زیپ دار

بالشت ها معمولا در دو نوع زیپ دار و معمولی دوخت میشوند که معمولا هر دو نوع این بالشت ها هم، خریداران خود را دارند. در واقع بعضی از افراد بالشت های معمولی را انتخاب میکنند و بعضی دیگر هم بالشت های زیپ دار را به بالشت های معمولی ترجیح میدهند. بالشت های زیپ دار از نمونه بالشت های جدید و بسیار زیبایی هستند که امروزه در بازار موجود بوده و با خصوصیات ویژه خود توانسته اند بسیار مورد استقبال خریداران قرار گیرند و بازار پر فروشی در بازارهای داخلی و خارجی دارند، این بالشت ها با توجه به استقبال مردم در انواع مدل ها، رنگ ها و طرح های مختلف تولید و عرضه میشوند.
همانطور که گفته شد بالشت های زیپ دار بسیار پرفروش هستند و اگر شما قصد خرید دارید باید بدانید انتخاب بالشت هایی که به صورت زیپ دار دوخته و تولید میشوند بهترین گزینه خواهد بود. بالشت های زیپ دار بسیار باکیفیت هستند و برای شست و شو هم، مناسب تر هستند، همچنین باید گفت که الیاف داخل بالشت های زیپ دار بیرون نمی آید، همچنین زیپ استفاده شده برای این بالشت ها بسیار محکم است و امکان استفاده از آن را برای مدت طولانی فراهم خواهد کرد. به طور کلی باید این نکته را گفت که اگر شما به دنبال بالشت خاصی هستید، بالشت های زیپ دار بهترین گزینه هستند، در رابطه با بالشت های زیپ دار باید گفت که این بالشت ها به علت مدل دوخت آنها که به صورت زیپ دار است اینگونه نام گذاری شده اند و در واقع میشود انواع بالشت ها با جنس های مختلف را به صورت زیپ دار تهیه کرد.

بالشت پر قو
آنچه که در این باره مهم است، این است که بالشت های زیپ دار ظاهر بسیار شیک تری نسبت به بالشت های معمولی موجود دارند، بنابراین برای خانم های سخت پسند و خانم هایی که به زیبایی کالاهای خواب خود اهمیت میدهند، گزینه مناسبی هستند. همچنین برتری های دیگری که در مورد این بالشت نسبت به نمونه های معمولی بالشت های موجود در بازار گفته شد، خود نشان از با کیفیت بودن این محصول زیبا است، پس شک نکنید و بالشت های زیپ دار را برای اتاق های خواب خود انتخاب کنید و زیبایی اتاق خود را چند برابر کنید. در رابطه با عرضه بالشت های زیپ دار باید گفت که عرضه این بالشت های زیبا هم به صورت مستقیم و بی واسطه است و هم به صورت غیرمستقیم انجام میشود که در صورت خرید شما به صورت مستقیم و حضوری میتوانید از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری کنید.
– دوام بالشت پر قو به چه چیزی بستگی دارد؟
– برای افزایش طول عمر بالشت های پر قو چه کارهایی را باید انجام داد؟
– دوام بالشت پر قو به چه چیزی بستگی دارد؟

ویژگی بالشت پر قو
همانطور که گفته شد بالشت های پر قو بالشت هایی هستند که از پر، پُر شده اند، اما در نگهداری این بالشت ها شما باید بسیار دقت کنید و آنها را به طور مداوم تمیز کنید تا کثیفی را به خود نگیرند. زیرا در غیر این صورت هم عمر بالشت ها کم میشود و هم سبب بیماری و آلرژی خواهند شد. اما به این نکته توجه کنید که منظور از تمیز کردن مداوم این نیست که آنها را بشویید، شست و شوی مداوم و بی رویه این بالشت ها سبب خراب شدن آنها میشود و عمر بالشت های پر قو را کاهش میدهد، شما میتوانید آنها را به روش های مختلف دیگری تمیز کنید و در صورت لزوم و گاهی آنها را بشویید.
مواد طبیعی مانند پرها به سرعت گرد و غبار، رطوبت، آلودگی و چیزهای دیگر را به خود جذب میکنند و به راحتی تبدیل به مکانی برای رشد میکروب ها و باکتری ها خواهند شد که سبب آسیب به انسان میشود؛ پس باید در نگهداری آنها دقت شود و برای مثال این بالشت ها در اتاق هایی قرار گیرند که تهویه هوای مناسبی دارند و همچنین در جاهایی که رطوبت دارند، قرار نگیرند.

شست و شوی بالشت پر قو
برای شستن بالشت های پر قو بهتر است که آنها را به خشک شویی ببرید که شست و شوی آنها را به صورت تخصصی انجام میدهند، همچنین برای دوام این بالشت ها بهتر است برای آنها چندین جلد یا کاور بدوزید، اینکار را میتوان با پارچه های نخی انجام داد، با این کار جلدهای متعددی که برای بالشت دوخته اید، آلودگی ها را به خود میگیرند و این آلودگی به پرها منتقل نمیشود و همچنین شستن جلد بالشت هم قطعا آسان تر از خود بالشت است.
در هنگام شست و شوی بالشت های پر قو از نرم کننده هایی با رایحه بسیار بالا استفاده نکنید، زیرا پر به راحتی بو را جذب میکند و در نتیجه آن به هنگام استفاده به خاطر آن بو سردرد میگیرید. از مواد شوینده مناسبی برای شست و شوی بالشت های پر قو استفاده کنید، مواد شوینده ای که به این بالشت ها آسیب نمیرسانند. محصولاتی که حاوی لانولین هستند بسیار برای این کار مناسب هستند. شستن بالشت های پر در خانه کار دشواری است که شما اینکار را با ماشین لباسشویی و دست میتوانید انجام دهید، اما برای این کار باید اطلاعات کافی در رابطه با شست و شو بالشت های پر قو و دیگر بالشت های پر را کسب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما