فروش ویژه روبالشتی پنبه دوز طرحدار

آیا می دانید کجا فروش ویژه روبالشتی پنبه دوز طرحدار را ارائه می کند؟ آیا شما از ویژگی های این نمونه روبالشتی طرحدار اطلاع دارید؟ آیا شما در مورد تولید کنندگان این مدل روبالشتی چیزی میدانید؟ آیا شما از طریقه سفارش عمده روبالشتی پنبه دوز طرحدار اطلاع دارید؟ آیا شما در مورد دسته بندی روبالشتی ها بر اساس رنگ بندی آن ها چیزی میدانید؟

همه ما از بالشت و روبالشتی استفاده میکنیم؛ مدت زمانی که در طول روز از بالشت استفاده میشود، زمان چشمگیری است. بالشت ها علاوه بر زمان خواب در خیلی زمان های دیگر نیز استفاده میشوند. یکی از شایع ترین و به روز ترین موارد استفاده آن ها همین روز های کرونایی است که در آن به سر میبریم. شاید در این روز ها که کشورمان و تمام جهان در گیر یک ویروس به نام کرونا شده اند، استفاده از بالشت ها افزایش و اهمیت بیشتری نیز پیدا کرده باشد. این ویروس به قدری همه گیر بود که میتوان گفت تقریباً بیش از نصف هم وطنان ما را به خود مبتلا کرد. این ویروس نیروی جسمانی فردی که مبتلا شود را به شدت کاهش میدهد و آن شخص باید مدت ها استراحت کند تا بتواند درصدی از نیرو و قوای از دست رفته خود را به دست آورد. برای استراحت کردن نیز به یک بالشت مناسب و با کیفیت نیاز هست. هریک از ما هنگامی که حتی به یک بیماری خیلی پیش پا افتاده مثل سرما خوردگی مبتلا میشویم، اگر محل استراحت ما نا مناسب باشد، بیشتر رنج میبریم. شما فرض کنید سرما خورده باشید، عطسه، سرفه، گلو درد، تب و سایر این علائم را دارید و حال شما اصلاً خوب نیست. در این بین جای خواب و استراحت شما نا مناسب باشد، مثلاً بالشتی که زیر سر دارید یک بالشت زبر و خشن باشد، دارای طرح و رنگی باشد که در آن وضعیت مریضی روحیه شما را بدتر کند و به طور کلی بالشت ایده آلی نباشد، خواسته یا ناخواسته حال شما از این موارد تأثیر میگیرد و نمیتوانید استراحت خیلی خوبی داشته باشید که باعث میشود مدت بیماری شما بیشتر شود. تمام این موارد با داشتن کالای خواب مناسب از جمله روبالشتی مناسب و با کیفیت حل خواهند شد.

روبالشتی پنبه دوز
ما انسان ها در تمام مراحل زندگی حال روحی که داریم تأثیرات زیاد و عجیبی بر سلامتی ما دارد. خیلی از ما در اطرافیانمان دیده ایم یا شنیده ایم کسانی که دچار بیماری های روحی مثل افسردگی باشند، کم کم جسم آن ها نیز تحلیل میرود و سلامت جسم خود را نیز تا حد زیادی از دست میدهند. استفاده از یک روبالشتی زیبا و خوش رنگ باعث میشود شما وقتی برای خواب به اتاق خود میروید، حس زیبایی که از رخت خواب خود میگیرید، دلیلی بر این باشد که با حال بهتری بخوابید. همینطور وقتی که صبح روز بعد سر از یک بالشت زیبا برمیدارید، اولین چیزی که چشم شما به آن می افتد بالشت و بقیه وسایل سرویس خواب شما است، پس زیبایی و خوش رنگی آن ها میتواند باز هم حال خوبی را به شما هدیه کند و شما در تمام طول روز آن حس را به همراه خواهید داشت، چرا که حالت روحی شما در ابتدای صبح تأثیر به سزایی در رفتار و اخلاق شما در تمام طول روز خواهد داشت. برای یک انسان عادی که مریض هم نیست و روحیه او مثل همیشه است، زیبایی محیط اطرافش تا این اندازه اثر دارد، چه برسد به فردی که دچار هر گونه مریضی شده یا دچار بیماری بدی مثل کرونا شده باشد. در این مواقع روحیه مهم ترین چیزی است که شخص به آن نیاز دارد و ما میتوانیم با مهیا کردن محیطی زیبا تأثیرات خیلی خوبی در روحیه چنین فردی بگذاریم. چنین فردی قطعاً اگر در جای خوابی نرم، خوش رنگ و خوش طرح استراحت کند، روحیه خیلی بهتری نسبت به شخصی که تمام وسایل اطرافش چنان خشن و بد رنگ هستند که خواه یا ناخواه روحیه او را تحت تاثیر قرار میدهند، خواهد داشت. ما نباید از اهمیتی که وسایل اطرافمان بر روحیه ما دارند و از اهمیتی که روحیه ما بر سلامتی ما دارد، غافل شویم. خیلی از افراد را دیده اید که تنها با روحیه خوب توانسته اند با سخت ترین مشکلات زندگی مبارزه کنند و آن ها را شکست دهند.
اگر شما تمام وسایل خانه خود ازجمله کالا های خواب خود را از با کیفیت ترین، خوش رنگ ترین و زیبا ترین موارد انتخاب کنید، هم حال و هوای خود را با دیدن این زیبایی ها بهتر خواهید کرد و هم جسم شما سالم تر خواهد ماند. در ادامه متن ما قصد داریم یک روبالشتی که هم کیفیت بالایی دارد و هم طرح هایی که نظیر آن ها را در هیچ روبالشتی دیگری نخواهید دید، به شما معرفی کنیم.

همه چیز در مورد روبالشتی های پنبه دوز طرح دار

همه چیز در مورد روبالشتی پنبه دوز طرحدار

ابتدا در خصوص طرح و رنگ روبالشتی پنبه دوز طرحدار توضیحاتی خواهیم داد. این روبالشتی همانطور که از نام آن مشخص است، دارای طرح است و ساده نمیباشد. طرح های روبالشتی های پنبه دوز چند ویژگی بارز دارند که این روبالشتی را از سایر روبالشتی ها متمایز کرده است:

تنوع طرح های این روبالشتی خیلی زیاد است.

تنوع طرح های این روبالشتی خیلی زیاد است

طرح ها به گونه ای طراحی شده اند که مناسب با سلایق و روحیات مردمان ایران زمین باشند و همین هماهنگی باعث شده این روبالشتی طرفداران زیادی داشته باشد.
طرح های روبالشتی های پنبه دوز طرح دار طیف گسترده ای دارند، به طوری که از سنین پایین تا افراد مسن میتوانند طرحی که دوست دارند را بین طرح های روبالشتی پنبه دوز بیابند. دقیقاً در اینجا هماهنگی طرح با روحیه خیلی به چشم آمده است. طراحان نقش های روبالشتی پنبه دوز برای سنین پایین از طرح و رنگ هایی که بسیار با سن و سال آن ها جور است، استفاده کرده اند و این فرآیند در تمام رده های سنی نوجوان، جوان و… ادامه داشته است. همین موضوع باعث شده هر کس با هر سنی که دارد بتواند تخت خواب خود را بر اساس روحیه و علاقه خود تزیین کند؛ در واقع بتواند از مدل هایی که برای او دوست داشتنی هستند، جهت دکوراسیون اتاقش استفاده کند، همان طور که ابتدای متن گفتیم، این گونه موارد بر حال خوب ما اثر زیادی دارند.

طراحی متنوع روبالشتی پنبه دوز
علاوه بر اینکه طرح های روبالشتی های پنبه دوز متنوع و متناسب با نیاز مردم هستند، این طرح ها بسیار شیک و زیبا نیز هستند. شما با خرید روبالشتی های طرح دار پنبه دوز میتوانید محیط خوابی سرشار از آرامش و زیبایی برای خود مهیا کنید.
دومین ویژگی که روبالشتی پنبه دوز طرحدار دارند، نرمی و لطافت خیلی خوب آن ها است. نرمی و لطافت برای همه کالا های خوابی که در طول شب از آن ها استفاده میکنیم، یک اصل ضروری و مهم است. شما اصلاً با بالشت، تشک و پتویی که نرم نباشد نمیتوانید راحت بخوابید. در تمام طول شب زبری آن ها میتواند شما را آزار دهد یا برعکس اگر از مدل هایی که لطیف باشند استفاده کنید، در تمام شب میتوانند آرامش و راحتی دلچسبی را تجربه کنید. اینکه انسان در شب بتواند آرام و راحت بخوابد، اهمیت خیلی زیادی دارد، چرا که اگر ما خواب ناراحتی در طول شب داشته باشیم، روز بعد را کسل و بی حوصله خواهیم بود. لطافت روبالشتی به شما کمک میکند تا خیلی آرام بخوابید.
روبالشتی طرحدار پنبه دوز با استفاده از بهترین پارچه ها تولید میشوند. کیفیت بالایی که پارچه ها دارند، باعث میشود روبالشتی نیز مرغوب و با کیفیت باشد. همچنین طول عمر و ماندگاری روبالشتی های پنبه دوز طرح دار بسیار بالا است.
روبالشتی های پنبه دوز طرح دار در اثر شست و شو رنگ پس نمیدهند، چرا که از بهترین مواد اولیه جهت تولید آن ها استفاده شده است. این روبالشتی ثبات رنگ خیلی خوبی دارد و بعد از شست و شو و استفاده طولانی رنگ آن تغییری نمیکند. از طرفی پارچه روبالشتی های پنبه دوز طرح دار آبرفت نداشته و بعد از شست و شو کوچک نمیشوند.
ابعاد بچه گانه روبالشتی های پنبه دوز طرح دار ۳۵ در ۴۵ سانتی متر مربع و ابعاد بزرگ تر آن ها ۵۰ در ۷۰ سانتی متر است. وزن این روبالشتی ها به ترتیب ۱۵۰ و ۳۵۰ گرم است.

این روبالشتی دارای نشان استاندارد کالا نیز میباشد.

این روبالشتی دارای نشان استاندارد کالا نیز میباشد.

آخرین نکته ای که در مورد روبالشتی های پنبه دوز طرح دار میتوانیم بگوییم که بسیار مهم هم است، ضد حساسیت بودن آن ها میباشد. ضد حساسیت بودن برای یک روبالشتی به دلیل ارتباط نزدیکی که با پوست ما دارد، بسیار حائز اهمیت است. روبالشتی های پنبه دوز هیچ گونه عارضه یا حساسیتی برای شخص به وجود نمی آورند.

تولید کنندگان روبالشتی پنبه دوز طرح دار

تولید کنندگان روبالشتی پنبه دوز طرحدار

کارخانه های معتبر تولید کالای خواب در کشورمان نسبت به تولید روبالشتی های پنبه دوز استقبال زیادی نشان داده اند و این روبالشتی ها را با بالاترین کیفیت ممکن برای شما تولید میکنند. روبالشتی های پنبه دوز به خاطر مشتریان زیادی که دارد، باعث شده با تعداد بالایی تولید شود. تولید کنندگان همواره سعی داشته اند بهترین نمونه های این روبالشتی را تولید کنند تا در عرصه رقابت از یکدیگر جا نمانند. تولید کنندگان هر روز با ارائه طرح و رنگ هایی جدید از این روبالشتی سعی بر این دارند که مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنند. رقابت تنگاتنگی که بین برند های معروف در تولید روبالشتی های پنبه دور طرح دار وجود دارد، باعث شده که روز به روز کیفیت این نوع روبالشتی بالاتر رود. در عین حال قیمتی که از سمت تولید کنندگان محترم برای روبالشتی های پنبه دوز طرح دار اعلام میشود، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای است.

دسته بندی انواع روبالشتی از لحاظ رنگ بندی

دسته بندی انواع روبالشتی از لحاظ رنگ بندی

رنگ ها همانطور که میدانید تأثیر گذاری زیادی بر انسان دارند. ما با دیدن بعضی رنگ ها مثل آبی آرامش خاطر پیدا میکنیم، با دیدن بعضی رنگ ها مثل قرمز هیجان زده میشویم، با دیدن بعضی از رنگ ها مثل سبز احساس تازگی و سر زندگی پیدا میکنیم. به هر حال تمامی رنگ ها تأثیر خاص خودشان را بر ما دارند. همین تأثیرات رنگ ها به علاوه زیبایی هایی که به وجود می آورند، باعث شده تا تنوع زیادی از آن ها را در همه وسایل اطرافمان ببینیم. همه وسایلی که اطراف شما هستند، همه وسایلی که برای خرید آن ها به بازار میرویم از لباس و کفش گرفته تا وسایل خانه و کالای خواب همگی رنگ بندی های متنوع دارند. حتی انوع خوراکی ها با رنگ های متفاوتی تولید میشوند تا خریدار را به وجد بیاورند. روبالشتی ها نیز با رنگ هایی متنوع و جالب تولید میشوند.

پنبه دوز ساده
برخی از روبالشتی ها مثل روبالشتی پنبه دوز با تمام رنگ ها و طرح ها قابلیت تولید دارند.
برخی دیگر از روبالشتی ها مثل روبالشتی های سنتی یا روبالشتی های مجلسی با تمام رنگ ها تولید نمیشوند. آن ها نیز رنگ بندی متنوعی دارند، اما رنگ هایی که در تولیدشان به کار میرود، رنگ هایی خاص هستند. شما روبالشتی سنتی با برخی از رنگ ها شاید اصلاً پیدا نکنید، چرا که طرح این نمونه از روبالشتی و موارد استفاده آن این گونه ایجاب میکند تا برای تولید روبالشتی های سنتی از رنگ هایی که در نقش و نگار های سنتی بیشتر دیده میشوند، استفاده شود. یا مثلاً روبالشتی های مجلسی رنگ هایی را میطلبند که مناسب استفاده در محافل و مجالس باشند. همه نمونه های روبالشتی با تنوع رنگ زیادی تولید میشوند، اما برای تولید هر کدام با توجه به موارد استفاده و نوع طرحی که دارند، رنگ بندی مشخصی تعیین میشود.

خرید عمده روبالشتی های پنبه دوز طرح دار

خرید عمده روبالشتی های پنبه دوز طرحدار

روبالشتی های پنبه دوز طرح دار دارای قیمت بسیار مناسبی هستند. این روبالشتی ها به دلیل همین قیمت مناسب، کیفیت بالا، طرح و رنگ های زیبا بسیار مورد استقبال عروس خانم ها جهت خرید جهیزیه بوده اند. به علاوه کسانی که قصد خرید عمده دارند نیز روبالشتی های پنبه دوز را به تعداد بالا خریداری میکنند. برای خرید این روبالشتی ها شما میتوانید نمونه های با کیفیت و مرغوب آن را در سایت ما دیدن و خریداری نمایید. شما میتوانید از طریق سایت خرید خود را انجام دهید یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. همچنین میتوانید جهت هماهنگی برای خرید حضوری با مسئول فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما