فروش مستقیم تشک نوزاد گارد دار

فروش مستقیم تشک نوزاد گارد دار در وب سایت های فروش آنلاین صورت می پذیرد. البته فروش تشک سیسمونی دخترانه و تشک سیسمونی پسرانه به دو صورت انجام می شود که این روش ها شامل فروش حضوری و فروش آنلاین می شود. ولی ترجیح فروشندگان و مردم خرید از سایت ها می باشد. چرا که در این صورت هر دو سمت معامله، کار خرید و فروش را به راحتی انجام می دهند و مشتریان بدون صرف هزینه زیاد آن را تهیه می کنند.

فروش مستقیم تشک نوزاد گارد دار

مزایا استفاده از تشک گارد دار برای نوزاد

مزایا استفاده از تشک گارد دار برای نوزاد امروزه نوعی از تشک ها توسط تولیدکنندگان به بازار عرضه شده که به تشک های گارد دار نوزادی معروف هستند. این تشک ها جزو تولیدات جدیدی به شمار می‌روند که توسط مصرف کنندگان با استقبال بسیار خوبی مواجه شده اند.

از آنجایی که در طرفین این تشک ها محافظ وجود دارد، مادر می‌تواند آن را در کنار تشک خود استفاده کند. به دلیل لبه دار بودن این تشک ها امنیت نوزاد در زمان خواب نوزاد تضمین می گردد. علاوه بر این، این تشک ها دارای دو بند در طرفین می‌باشد که مادر می‌تواند با استفاده از آن‌ها این تشک را حمل کند.

این تشک ها دارای وزن بسیار پایینی هستند و به همین خاطر جزو تشک های قابل حمل به شمار می‌روند. معمولاً ایت تشک ‌ها از زمان تولد کودک تا حدود ۶ ماهگی قابل استفاده می باشند.

در قسمت پایین این تشک ها یک بند وجود دارد که به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از آن تشک را جمع تر یا بازتر کنند تا فضای وسط تشک را کم و زیاد نمایند. در اطراف این تشک ها بالشتک‌هایی قرار گرفته که از چرخش نوزاد جلوگیری می کند.

این امر موجب می‌شود که نوزاد در موقعیت مناسبی قرار نگیرد و به همین خاطر از بروز حوادثی نظیر خفگی برای نوزاد نیز پیشگیری می نماید. معمولاً برای تولید این نوع تشک ها از پارچه های نخ پنبه استفاده می کنند.

چرا که این پارچه ها دارای جنس نرم تری هستند و هنگامی که در تماس با پوست بدن نوزاد قرار گیرند، هیچ گونه حساسیتی را برای نوزاد به وجود نمی آورند. این پارچه ها همچنین ضد تعریق نیز می‌باشند و این یکی دیگر از ویژگی های مثبت این تشک ها به شمار می رود.

عرضه کنندگان تشک نوزاد گارد دار

عرضه کنندگان تشک نوزاد گارد دار یکی از عرضه کنندگان تشک نوزاد گارد دار وب سایت ما می باشد که این کالا را به صورت اینترنتی به فروش می رساند. البته فروش این تشک ها، به دو صورت انجام می شود که این روش ها شامل فروش حضوری و فروش آنلاین می شود. ولی ترجیح فروشندگان و مردم خرید از سایت ها می باشد. چرا که در این صورت هر دو سمت معامله، کار خرید و فروش را به راحتی انجام می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما