شرکت عرضه روبالشتی آنجل دو رو

– آیا شما تا کنون از روبالشتی های آنجل دو رو استفاده کرده اید؟
– از ویژگی های بارز روبالشتی های آنجل دو رو چه میدانید؟
– چه نکات مهمی هنگام خرید روبالشتی باید رعایت شود؟
– آیا شما در مورد روبالشتی های عروسکی چیزی شنیده اید؟
– آیا در مورد روبالشتی های گرهی چیزی میدانید؟
– از ویژگی های روبالشتی پورشه ایرانی و خارجی چه میدانید؟
– آیا در مورد روبالشتی های فانتزی اطلاعاتی دارید؟

روبالشتی آنجل دورو
در این مطلب ما فواید استفاده از روبالشتی، چند مدل از بهترین روبالشتی های بازار از جمله روبالشتی آنجل دو رو و شرکت عرضه این منسوج را به شما معرفی خواهیم کرد، با ما همراه شوید.
شاید تا کنون از این منظر به بالشت نگاه نکرده باشید، اما در حقیقت بالشت ها یکی از وسایل ضروری هر خانه محسوب میشوند. هیچ خانه ای بدون بالشت نمیشود، تا کنون شده در هر کجای این کره خاکی به خانه ای بروید و بالشت نداشته باشند؟ قطعا این مورد پیش نیامده است. حال ما برای نگهداری از بالشت ها باید چکار کنیم؟ اولین ترفندی که برای نگهداری صحیح و تمیز بودن بالشت به ذهن همه ما میرسد استفاده از روبالشتی است. بالشت ها از مواد مختلفی پر میشوند و محتویات درون آنها بسته به کاربرد بالشت و تولید کننده آن فرق میکند. برخی بالشت ها و محتویات درون آنها به گونه ای است که میشود بالشت را شست، ولی برخی دیگر یا این امکان را ندارند یا شست و شوی خیلی سختی دارند. بنابراین استفاده از روبالشتی که شست و شوی راحتی ندارد، به مراتب به استفاده نکردن آن ارجحیت دارد. تنها دلیل استفاده از روبالشتی شست و شوی راحت آن نیست، بلکه ویژگی های خیلی زیادی دارد که استفاده از این منسوج را برای ما مفید کرده است. برای آشنایی بیشتر با فواید روبالشتی و شناخت چند نمونه از بهترین روبالشتی های بازار بقیه مطلب را از دست ندهید.

معرفی روبالشتی های آنجل دو رو

معرفی روبالشتی های آنجل دو رو

اگر تا کنون از روبالشتی های آنجل دو رو استفاده کرده باشید از میزان کیفیت این روبالشتی ها اطلاع دارید؛ اما اگر تا حالا از این روبالشتی استفاده نکرده اید، پیشنهاد میکنم حتما در خرید بعدی خود روبالشتی انجل دو رو را تهیه کنید و از کیفیت و زیبایی این روبالشتی نهایت استفاده را ببرید. روبالشتی های انجل دو رو با بهترین نوع پارچه تولید میشوند. کیفیت بالای پارچه همواره باعث شده که این روبالشتی دوام و طول عمر زیادی داشته باشد.
پارچه های روبالشتی آنجل دو رو از بهترین نوع الیاف طبیعی تهیه شده اند که برای حفظ سلامت پوست و موی شما مفید هستند. استفاده از بالشتی که با الیاف مرغوب و الیاف طبیعی تولید شده باشد، نه تنها برای پوست و موی ما ضرری ندارد بلکه مفید هم هست. میدانید که روبالشتی به شکل مستقیم و بی واسطه ای با پوست و موی ما در تماس است و اگر کیفیت آن نامرغوب باشد میتواند پوست، مو و اعضای صورت مثل چشم، دهان، گوش و… را دچار آسیب کند. شاید شما هم افرادی را دیده باشید که در اثر استفاده از روبالشتی، روتختی، پتو یا حتی لباس بی کیفیت دچار عارضه های شدید پوستی شده باشند، یا افرادی که دچار بیماری های چشم و گوش شده باشند.

روبالشی آنجل دو رو
بدن ما مهم ترین دارایی هر یک از ما در تمام طول عمرمان است. هر چقدر هم که ما پول یا سایر وسایل لوکس و مجلل داشته باشیم اما بدن سالمی نداشته باشیم زندگی به کام ما نخواهد بود. پس اهمیت دادن به سلامت تن و تهیه بهترین و مناسب ترین وسایلی که روی بدن ما اثر گذار هستند اهمیت خیلی زیادی دارد. روبالشتی نیز یکی از مواردی است که با قسمت های مهم و حساسی از بدن ما ارتباط دارد و کیفیت آن میتواند سلامت این اجزای بدن را تضمین میکند و بر عکس نامرغوب بودن آن میتواند باعث آسیب به آنها شود. در نتیجه ما باید در پی استفاده از بهترین و با کیفیت ترین نوع روبالشتی باشیم. اگر ما بخواهیم یکی از بهترین نمونه های روبالشتی را به شما پیشنهاد کنیم، روبالشتی های آنجل دو رو را معرفی میکنیم. روبالشتی های آنجل دو رو با کیفیت خوبی تولید میشوند که هم طول عمر روبالشتی را افزایش میدهد و هم برای ما مفید هستند. روبالشتی های آنجل دو رو دارای نرمی و لطافت فوق العاده زیادی هستند که این ویژگی آنها نیز برای سلامت پوست صورت و گردن و موهای ما الزامی است. روبالشتی های خشک میتوانند پوست و موی ما را در طول خواب شبانه رنج دهند و در نهایت روز بعد پوست ما اصلا شادابی و طراوت همیشگی را نخواهد داشت. موهای ما نیز به تدریج دچار خشکی، مو خوره، وزی مو و… میشوند.
ویژگی دیگری که روبالشتی های آنجل دو رو دارند و باز هم تاثیر مستقیم آن روی بدن ما است، ضد حساسیت بودن این روبالشتی هست. روبالشتی هایی که فاقد این ویژگی باشند میتوانند بدن ما را متحمل آسیب های بدی کنند که در پاره ای از موارد برخی از این آسیب ها جبران ناپذیر هم بوده اند. مثل حساسیت های شدیدی که برای چشم یا گوش بعضی از مصرف کننده ها به واسطه روبالشتی های ناسالم ایجاد شده اند. برای جلوگیری از چنین آسیب هایی شما باید به دو مورد حتما توجه کنید. مورد اول تهیه روبالشتی ضد حساسیت است و مورد دوم خرید از مراکز معتبر فروش کالای خواب. متاسفانه به دلیل کالاهای قاچاقی که وارد کشور میشود یا تولید کننده های زیر زمینی و نامعتبری که کالای نامرغوب به بازار عرضه میکنند، خرید از هر فروشنده و فروشگاهی قابل اطمینان نیست. حتی در مواردی دیده شده که فروشگاه خیلی معتبر ندانسته و نا خواسته روبالشتی های بی کیفیت را به فروش رسانده چون از منابع نامعتبری کالای مورد نیاز فروشگاه خود را تامین کرده است.

خرید روبلشتی آنجل
پس چه برای شمایی که فقط قصد خرید چند عدد روبالشتی برای نیاز منزل خود دارید و چه برای شمایی که میخواهید به میزان انبوه و برای تامین نیاز فروشگاه خود روبالشتی تهیه کنید، خرید از منابع معتبر الزامی است. به همین منظور شما باید از افراد معتبر که روبالشتی با برندهای معتبر و با کیفیتی ارائه میکنند خرید کنید. روبالشتی های آنجل دو رو که یکی از بهترین نمونه های روبالشتی در کشور هستند توسط کارخانجات مطرح ایرانی تولید میشوند و هریک از آنها برند و نشان کارخانه ای که در آن تولید شده اند را به همراه دارند. به علاوه این روبالشتی ها دارای نشان استاندارد کالا از سمت سازمان های مربوطه هستند. پس شما میتوانید با خیال آسوده نسبت به خرید روبالشتی های آنجل دو رو اقدام کنید. روبالشتی های آنجل دو رو همان طور که از نام آنها مشخص است هر دو روی آنها قابل استفاده برای شما هستند. روبالشتی های آنجل دو رو در دو طرف خود طرح هایی نسبتاً متفاوت دارند که هم برای تنوع دادن به اتاق خواب هر چند وقت یک بار مناسب هستند و هم مدت زمانی که از آنها استفاده میکنید بیشتر خواهد بود. روبالشتی های یک رو فقط یک روی آنها قابل استفاده است و در سمت دیگر خود معمولا زیپ دارند، یا اگر زیپ نداشته باشند طرف دیگر آنها کاملا ساده است و طرح خاصی ندارد. به این ترتیب وقتی همان سمت طرح دار روبالشتی کهنه شد یا دچار هر آسیبی شد، شما مجبور به تعویض روبالشتی خود هستید. اما روبالشتی های دو رو چون دو روی متفاوت دارند، مدت زمان استفاده تقریبا دو برابری خواهند داشت که خیلی مقرون به صرفه است. کما اینکه دو روی آنها طرحی متفاوت دارند و در طول مدتی که از آن استفاده میکنید میتوانید با برگرداندن بالشت برای خود تنوع ایجاد کنید … و اما به طرح ها و رنگ های روبالشتی آنجل دو رو میرسیم. این روبالشتی ها از نظر طرح و رنگ دو شاخصه دارند. شاخصه اول زیبایی زیاد طرح های روبالشتی های آنجل دو رو و دوم تنوع آنها است. این روبالشتی ها با تنوع بالایی از طرح و رنگ تولید میشوند که همه افراد با سلیقه های متفاوت را مجذوب خود میکنند.

شست و شوی روبالشتی انجل دو رو
روبالشتی های آنجل دو رو را میتوانید به راحتی بشویید. این روبالشتی ها هم با دست قابل شست و شو هستند و هم با ماشین لباس شویی که در هر دو مورد به دلیل داشتن جنس خوب پارچه خیلی سریع تمیز میشوند. روبالشتی های آنجل دو رو به دلیل داشتن پارچه ای مرغوب دچار نخ کشی یا پرز ریزی نیز نمیشوند. این روبالشتی ها با ابعاد متفاوتی از جمله ۴۵ در ۶۵ سانتی متر، ۵۰ در ۷۰ سانتی متر و… تولید میشوند که بسته به اندازه بالشت های خود و نیازتان میتوانید هر کدام از این موارد را تهیه کنید. وزن روبالشتی های آنجل دو رو سبک است که هم وزن بالشت را خیلی زیاد نمیکند و هم با وزن کم خود شست و شوی راحت تری دارند. وزن این روبالشتی ها ۵۰ گرم است.

روبالشتی عروسکی

روبالشتی عروسکی

روبالشتی های عروسکی که به شدت از جانب دختر خانم ها و آقا پسرهای نوجوان مورد استقبال قرار گرفته اند، یکی از زیباترین نمونه های روبالشتی هستند. روبالشتی های عروسکی طرح های بسیار متنوعی دارند که تنوع طرح آنها به دلیل تعداد زیاد شخصیت های کارتونی و عروسکی است. چاپ تصاویر شخصیت های عروسکی کارتون های تلوزیونی که به شدت مورد استقبال بچه ها در سنین کودکی و نوجوانی قرار گرفته اند، برای اولین بار روی کیف مدرسه، جامدادی و دفتر آنها چاپ شدند. بعدها وقتی که تولیدی های کالای خواب متوجه علاقه شدید و فروش فوق العاده این طرح ها شدند، شروع به چاپ چنین طرح هایی روی پتو، روبالشتی و سایر محصولات خود کرده اند. همچنین ست های روتختی و روبالشتی را با این طرح ها تولید کردند.
معمولا هر یک از بچه ها در بین شخصیت های عروسکی، یکی را از همه بیشتر دوست دارند و اگر روبالشتی با تصویر آن ببینید، مطمئناً آن را خواهند خرید. به همین ترتیب است که روبالشتی های عروسکی طرفداران زیادی پیدا کرده اند. این روبالشتی ها با کیفیت بالا تولید میشوند و دارای ثبات رنگ بی نظیری هستند به طوری که رنگ و تصاویر آنها بعد از بارها شست و شو همچنان ثابت باقی میماند. روبالشتی های فانتزی نیز تقریبا این چنین هستند و طرح هایی که مورد پسند کودکان و نوجوانان باشند دارند، کاملا آنتی باکتريال و ضد حساسیت بوده، با ابعادی مختلف که مناسب بالشت کودک و نوجوان باشند تولید میشوند. پارچه روبالشتی های عروسکی بهترین نوع پارچه پنبه ای است که دارای کیفیت بالا، قابلیت گردش هوا در الیاف آن و نرمی و لطافت فوق العاده بالا است.

روبالشتی گرهی

روبالشتی گرهی

روبالشتی های گرهی با طرح ها، رنگ ها، پارچه ها و ابعاد متنوعی تولید میشوند. به جای زیپ یا دکمه دارای بندهایی هستند که به هم گره میخورند و دهانه روبالشتی به این ترتیب بسته میشود. این بندها به صورت پاپیونی یا ساده به هم گره میخورند که در زیبایی روبالشتی نیز تاثیر گذار هستند.

روبالشتی پورشه

روبالشتی پورشه

روبالشتی های پورشه دسته ای از روبالشتی ها هستند که نمونه ایرانی و خارجی آنها در بازار به فروش میرسند. نمونه های ایرانی و خارجی از نظر کیفیت با هم برابری میکنند و نمونه های ایرانی چون پارچه هایی با نخ طبیعی دارند به مراتب از نمونه های خارجی برای پوست بهتر هستند. نمونه ایرانی روبالشتی های پورشه از لحاظ قیمت نیز نسبت به نمونه های خارجی بهتر هستند و با قیمت کمتری میتوانید آنها را خریداری کنید.

شرکت عرضه روبالشتی آنجل دو رو

شرکت عرضه روبالشتی آنجل دو رو

روبالشتی های آنجل دو رو فروش خیلی خوبی در سراسر کشور دارند؛ به همین منظور شرکت عرضه روبالشتی آنجل دو رو امکان خرید غیر حضوری این محصول را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته است. برای خرید روبالشتی های آنجل دو رو و تمام روبالشتی هایی که در این متن معرفی شدند میتوانید با دیبا بافت نگار قم در تماس باشید. این مجموعه با کارخانجات معتبر کشور همکاری میکند، در نتیجه این امکان را دارد که بهترین و ممتازترین نوع روبالشتی را با قیمت درب کارخانه به شما عرضه کند.

10

  1. سلام وقت بخیر
    رو بالشتی های پورشه دارای طرح های زیبایی برای مهمان خانه منزل بشمار می رود و حتما پیشنهاد میشه که خرید کنید.

  2. سلام وقتتون بخیر خواستم از شما بابت مطالب مفیدی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم.

  3. بالشت ها از مواد مختلفی پر میشوند و محتویات درون آنها بسته به کاربرد بالشت و تولید کننده آن فرق میکند.

  4. سلاروبالشتی های آنجل دو رو در دو طرف خود طرح هایی نسبتاً متفاوت دارند که هم برای تنوع دادن به اتاق خواب هر چند وقت یک بار مناسب هستند

  5. سلام وقت بخیر
    حقیقت بالشت ها یکی از وسایل ضروری هر خانه محسوب میشوند. هیچ خانه ای بدون بالشت نمیشود

  6. سلام وقت بخیر
    برخی بالشت ها و محتویات درون آنها به گونه ای است که میشود بالشت را شست، ولی برخی دیگر یا این امکان را ندارند یا شست و شوی خیلی سختی دارند

  7. روبالشتی های یکی از کالاهای پر مصرف است ما خانوادگی از شما خرید کردیم و خیلی راضی بودیم ممنون از سایت خوبتون.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما