شرکت سازنده بالش الیاف پر قو

بالش انواع بسیار مختلفی دارد و هر شخصی با توجه به سلیقه خود از آن استفاده می کند. بعضی افراد هنگام خواب از بالش های نرم و پر قو استفاده می کنند. شرکت سازنده بالش الیاف پر قو محصولات با استانداردهای لازم را تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان برای داشتن خوابی راحت قرار می‌دهد. برای خرید این محصول و اطلاع از قیمت آن می توانید با شماره تلفن های زیر با مجموعه ما تماس بگیرید.شرکت سازنده بالش الیاف پر قو

آشنایی با انواع بالش

آشنایی با انواع بالش بالش اصلی‌ترین ملزومات و کالای خواب می باشد که اگر خوب و استاندارد نباشد باعث آشفتگی فرد می‌شود در نتیجه داشتن یک خواب راحت رابطه مستقیم با بالش مناسب دارد بالش انواع بسیار مختلفی دارد و در اینجا می خواهیم به آنها اشاره کنیم.

بالش های هوشمند یا فوم دار

این بالش ها به گونه ای طراحی شده اند که فرم سر را به خود می گیرد و باعث محافظت کامل از آن می گردد و مشکلات گردن درد،کتف و شانه را از بین می رود که این بالش به بالش  هتلی شهرت دارد.

بالش های دور گردنی 

معمولاً  u شکل است و در دو نوع بادی و فوم وجود دارد. این بالش برای افرادی که گردن درد دارند، یا مجبور هستند مدت زیادی با کامپیوتر کار کنند یا در ماشین باشند بسیار مناسب است. بالش u به گونه ای طراحی شده است که سنگینی سر روی بالش می‌افتد و گردن فشار زیادی را تحمل نمی‌کند. 

بالش های طبی مخصوص زانو  درد

فردی که زانو درد دارد هنگام  خوابیدن به پهلو زانوها باعث تشدید دردش می شود از این رو استفاده از بالش های مخصوص زانو درد می‌تواند برای جلوگیری از این درد موثر باشد

بالش های مخصوص بارداری

 در ماههای آخر بارداری بزرگ شدن شکم باعث می‌شود که مادر در هنگام خواب اذیت شود این بالش به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی زیر شکم قرار می گیرد و سنگینی شکم را متحمل می‌شود تا مادر به راحتی بتوانند خوابی آسوده و راحت داشته باشد.

بالش های گرد مخصوص نشستن

 بسیاری از افراد به علت کمردرد نمی تواند روی سطوح سفت بنشینند از این رو بالش های گرد به کمک این افراد می آید. 

بالش طبی

یکی از بهترین و پرطرفدارترین نوع بالش، بالش های طبی است که  این محصول در انواع بالش الیاف طبیعی و بادی تولید می گردد که قابل شستشو هستند و عمر زیادی دارند.

بالش پر قو

 بهترین و مناسب ترین بالش برای استراحت زیاد و طولانی مدت، بالش پر قو می باشد. این بالش بسیار نرم و راحت است. گردن و ستون فقرات در یک راستا قرار داده و از بروز کمردرد و گردن جلوگیری می‌کند.

علت صادرات انواع بالش الیاف پر

علت صادرات انواع بالش الیاف پر با توجه به اینکه بالش های موجود در کشور از الیاف طبیعی تولید می شود، بسیاری از کشورها متقاضیان اصلی این محصول هستند. به همین دلیل بالش های موجود در کشور محصولی صادراتی هستند. جهت مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما