خرید زیرانداز | فروش عمده زیراندازهای مسافرتی

زیراندازهای مسافرتی در واقع مایحتاج لازم در هر خانه ای به شمار می روند. به این جهت که اگر افراد قصد گردش یا مسافرت به جایی را داشته باشند؛ بتوانند بساط خود را روی این زیراندازها در هر کجای طبیعت، ساحل، کوه و … که شد پهن کنند و از تفریحات خود در فضای آزاد لذت ببرند. لذا به منظور تامین مناسب انواع این محصول، فروش عمده زیراندازهای مسافرتی و همینطور خرید زیرانداز توسط فروشندگان و خریداران در مراکزی همچون این مرکز انجام شده و بدین ترتیب معاملات تجاری خوبی از زیرانداز شکل گرفته است.

خرید زیرانداز | فروش عمده زیراندازهای مسافرتی

بزرگترین تولید کننده انواع زیرانداز در ایران

بزرگترین تولید کننده انواع زیرانداز در ایرانتولیدکنندگان بسیاری در ایران وجود دارند که حرفه کاری خود را بر تولید و عرضه انواع زیرانداز متمرکز ساخته و عملیات موثر و مفیدی را در این حیطه انجام داده اند.
در واقع بیشترین شهرهایی که نقشی تاثیرگذار در تولید زیراندازهای گوناگون را داشته و به عنوان بزرگترین تولیدکنندگان این محصول شناخته شده اند، دو شهر اصفهان و یزد می باشند که زیراندازهایی در این گروه های کلی را تولید و ارائه ساخته اند:

  1. زیراندازهای سنتی
  2. زیراندازهای مدرن

هر کدام از این زیراندازها، تنها تفاوت بارزشان در طرح و نقش ظاهری می باشد، وگرنه از جهت کیفیت هر دو سطوح خوبی را در بر گرفته و برای خریداران و مصرف کنندگان جز منفعت و فایده، چیزی را در پی ندارند.

تولید عمده زیرانداز مسافرتی و ورزشی

تولید عمده زیرانداز مسافرتی و ورزشیدر داخل کشور، مراکز بسیاری را چه در شهر های اصفهان و یزد و چه شهرک های صنعتی شهرهای دیگر خواهید دید که تولید عمده ای از انواع این زیراندازها را به راه انداخته اند:

  1. زیرانداز مسافرتی
  2. زیرانداز ورزشی

هر دوی این زیراندازها از درجه اهمیت بسزایی برخوردار بوده و به همت تولید عمده ی آن ها که توسط تولیدکنندگان انجام شده است، عرضه انبوهی نیز از آن ها در قسمت های مختلف فروش شکل گرفته است.

قابل ذکر است که زیر انداز مسافرتی، خود نمونه های متنوعی را شامل شده که هر کدام برای محیط های مختلفی همچون پیک نیک در پارک و طبیعت، کنار ساحل دریا، میانه های راه کوهنوردی مورد استفاده واقع شده و مزیت هایی را برای مصرف کنندگان به همراه می آورند.
زیراندازهای ورزشی نیز گزینه ای مناسب برای ورزشکارانی به شمار رفته که تمرینات هوازی روی زمین را به کمک این زیراندازها که طبق اصول و استانداردهای کافی ساخته شده اند، انجام می دهند.

عرضه بهترین زیراندازهای حصیری پلاستیکی

عرضه بهترین زیراندازهای حصیری پلاستیکیزیراندازها از نظر جنس ساختاری به انواع مختلفی قابل تقسیم بندی می باشند که از این میان می توان به زیرانداز حصیری که خود نمونه های متعددی را شامل می شود، اشاره کرد.
اما انواع زیراندازهای حصیری را در گزینه های زیر نام برده ایم:

  1. زیرانداز حصیری پلاستیکی
  2. زیرانداز حصیری چوبی

باید گفت که عرضه بهترین نوع از زیراندازهای حصیری پلاستیکی و زیراندازهای حصیری چوبی توسط مراکز متعدد حضوری و اینترنتی صورت گرفته است که بنا به انتخاب خود می توانید یکی از آن ها را برای خرید این زیراندازهای بسیار خوب و پرفروش در نظر بگیرید.
فقط نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که زیراندازهای حصیری از نوع پلاستیکی، بیشتر از نمونه دیگر این زیرانداز که نام برده شد، مورد عرضه قرار گرفته اند که این امر می تواند ناشی از متنوع تر بودن و مدرن تر بودن این زیراندازها و در نتیجه کارایی بهتر و بیشتر آن ها داشته باشد.

مشخصات انواع زیراندازهای مسافرتی ساحلی

مشخصات انواع زیراندازهای مسافرتی ساحلیهمانطور که گفته شد زیراندازهای مسافرتی به انواع و اقسام مختلف همچون زیراندازهای مسافرتی ساحلی، قابل طبقه بندی می باشند.
اما موضوعی که در اینجا اهمیت دارد، مشخصات انواع این زیراندازها می باشد که برای بیان آن ها و به منظور کمک به خریداران عزیز جهت شفاف سازیشان و اینکه بتوانند محصول را بهتر شناخته و سپس خرید خود را از آن انجام دهند، از گزینه های زیر کمک گرفته ایم:

  • زیراندازهای حصیری پلاستیکی از انواع رایج و بسیار پرکاربرد زیراندازهای ساحلی به شمار می آیند.
  • جنس مناسب این زیراندازها باعث شده تا آب و رطوبت به سطح آن نفوذ نکرده و در نتیجه خشک و مناسب باقی بمانند.
  • ضخامت موجود در این زیراندازها به حد کافی مناسب می باشد که همین عامل کمک بزرگی در غیر قابل نفوذ بودن آب و نم و … به آن کرده است.
  • زیراندازهای ساحی مدل جدید به صورت کیفی بوده که این امر به حمل و نقل راحت آن می انجامد.
  • مقاومت بسیار خوب موجود در این زیراندازها باعث شده تا پس از بارها شستشو همچنان بافت و ظاهر آن ها ثابت و نو باقی بماند.
  • رنگبندی های بسیار شاد و خوبی را دارا می باشند.
  • همچنین قیمت آن ها نه خیلی گران است و نه خیلی ارزان و باعث می شود تا خریداران بسیاری از عهده خرید آن بر آیند.

قیمت زیراندازهای چادر مسافرتی

قیمت زیراندازهای چادر مسافرتیمنظور از زیراندازهای چادر مسافرتی، زیراندازهایی هستند که به هنگام اسکان در زیر چادر و یا استراحت در زیر آن؛ بر روی زمین یا کف چادر پهن شده و بنابراین موجبات آسایش و استراحت را پدید می آورند.
همانطور که می دانید این نوع زیراندازها انواع متفاوتی را از لحاظ جنس، مدل، طرح و … شامل شده که بر همین حسب، قیمت زیرانداز مسافرتی در هر یک از آن ها درجات متعددی را در بر خواهد گرفت.
ضمن اینکه اگر بخواهیم به برخی از زیراندازهای چادر مسافرتی از نظر طرح و جنس اشاره کنیم، گزینه های زیر برای معرفی مناسب خواهند بود:

  • زیرانداز مسافرتی با طرح ساده و جنس اسپان باند 
  • زیرانداز با طرح ترمه و جنس اسپان باند
  • زیرانداز با طرح ساده و دارای جنس بیرونی پلی استر و جنس داخلی از فوم حرارتی
  • زیرانداز طرح ارتشی با جنس اسپان باند ۴ لایه
  • زیرانداز طرح ساده مشبک با جنس ترموفیوز و اسپان باند
  • زیرانداز طرح ساده با جنس پارچه پلی استر
  • و …

در اینجا چند نمونه از جدیدترین و ها پرطرفدارترین زیراندازهای چادر مسافرتی اشاره کردیم که می توانید برای تهیه همه یا تعدادی از آن ها و همینطور جهت استعلام قیمت زیرانداز در خصوص هر یک از آن ها، از مراجع فروش مربوطه که تجربه و اعتبار کافی را دارا هستند، اقدام فرمایید.

فروشنده انواع زیراندازهای قابل حمل

فروشنده انواع زیراندازهای قابل حملاگر به هر یک از مراکزی که تحت عنوان مرکز فروش زیرانداز به فعالیت پرداخته اند سری بزنید و سراغ زیراندازهای قابل حمل را از فروشندگان حاضر در این مراکز بگیرید، انواعی از آن را به شما نشان خواهند داد که تعدادی از آن ها ایرانی بوده تعدادی نیز خارجی می باشند.
در هر حال انتخاب زیرانداز ایرانی یا خارجی، امری شخصی و سلیقه ای است که خریداران مختارند هر یک را انتخاب نمایند.
اما موضوع این است که می خواهیم بدانیم زیراندازهای قابل حمل چه نوع زیراندازهایی هستند؟

در پاسخ باید گفت که این نوع زیراندازها عموماٌ به صورت سبک و همچنین با دسته هایی از جنس های مختلف طراحی و ساخته شده اند که بتوان آن ها را به راحتی حمل نمود.
در واقع این نوع زیراندازها در هر سایز و اندازه ای که باشند بسیار ورزن پایینی داشته و همینطور به شکل کیف دارای دو دسته هستند که همین شاخصه ها باعث شده تا به عنوان زیراندازهای قابل حمل شناخته شوند.
همچنین باید گفت که انواع زیراندازهای قابل حمل از نظر جنس با هم یکی نیستند که برای انتخاب بهتر و آگاهانه تر آن ها پیشنهاد می کنیم که از فروشندگان حاضر در مراجع تخصصی فروش اقدامات لازم را انجام دهید.

خرید اینترنتی زیراندازهای کمپینگ ضد آب

خرید اینترنتی زیراندازهای کمپینگ ضد آبزیرانداز ضد آب به لحاظ ساختار مناسب و بهره مندی از استاندارد های کافی، گزینه ای کاملاٌ ایده آل برای خریداران به شمار می آید.
امروزه این نوع زیرانداز و همچنین انواع دیگر این محصول، سطوح وسیع تری از خرید و فروش را به خود دیده اند.
یعنی علاوه بر اینکه امکان خرید آن ها به صورت حضوری توسط خیلی از مراکز و بازارهای بزرگ فراهم شده است، بلکه امکان خرید اینترنتی نیز توسط مراکز فروش آنلاین بسیار رواج پیدا کرده است.
با این وجود حتی خریدارانی که امکان خرید حضوری را دارا نیستند، می توانند با مراجعه به مراکز آنلاین و غیر حضوری، اقدام به خرید اینترنتی زیراندازهای کمپینگ ضد آب و انواع دیگر نمایند.

اما اگر بخواهیم به یک نوع از زیراندازهای کمپینگ ضد آب که در مراکز اینترنتی متعددی موجود گشته اند اشاره کنیم، می توان زیرانداز ۴ لایه ضد آب اسپان باند را نام برد که در خصوص آن، ذکر این تعاریف ضروری می باشد:

  • این نوع زیرانداز از انعطاف پذیری فوق العاده ای برخوردار می باشد.
  • در انواع مکان ها چه فضاهای باز و چه فضاهای بسته بسیار کاربردی می باشد.
  • دارای دوخت بسیار مناسبی بوده که این امر به استفاده آن در مواقع بسیار می انجامد.
  • در انواع سطوح میتوان آن را استفاده کرد و از جنس نرم آن بهره مند شد.

مرجع تخصصی انواع زیراندازهای کوهنوردی

مرجع تخصصی انواع زیراندازهای کوهنوردیزیرانداز کوهنوردی یکی دیگر از زیراندازهای مهم و قابل استفاده ای است که برای علاقمندان به ورزش کوهنوردی بسیار مناسب می باشد.
توسط این زیرانداز که عموماٌ از جنس و بافت هایی استاندارد بهره برده است، می توان حتی روی سنگ و صخره هم آن را پهن کرد و استراحت نمود، بدون اینکه کوچک ترین ناراحتی یا سختی ای متوجه افراد شود.
اما اگر برای خرید انواع زیراندازهای کوهنوردی به مراجع تخصصی فروش مراجعه کنید، قطعاٌ با گزینه های جدید و بسیار خوبی توسط فروشندگان آشنا خواهید شد.
بنا براین یکی از این گزینه های مطلوب که می توانید آن را مورد سفارش قرار داده و بعد از آن نیز احساس خرسندی نمایید؛ زیرانداز کوهنوردی فوم می باشد.

برای این نوع زیرانداز تعاریف کوتاهی به شرح زیر را میتوان ارائه داد:

  • فوم این زیرانداز از نوع انعطاف پذیر بوده که قابلیت استفاده و یا باز و بسته شدن راحت و سریع را به آن می دهد.
  • اگر این زیراندازها از برند معتبری باشند، قطعاٌ جنس فوم آن ها نیز فوق العاده درجه یک خواهد بود.
  • حتی از این زیراندازهای نرم و راحت میتوان برای انجام فعالیت های ورزشی دیگر نیز استفاده کرد.
  • اغلب این زیراندازها بخصوص نوع معتبرشان دارای جنس فوم پلی اتیلن، فوم پلی اتیلن کراسلینک شده و پلی استایرن اکسترود یافته می باشند که بسیار فوم های عالی ای هستند.

راهنمای خرید انواع زیراندازهای ورزشی

راهنمای خرید انواع زیراندازهای ورزشیزیراندازهای ورزشی از حساسیت بالایی به هنگام انتخاب برخوردار می باشند؛ چرا که انتخاب یک زیرانداز نامناسب قطعاٌ عواقب بدی را برای ورزشکاران به وجود آورده و تهدید کننده سلامت آن ها می باشد.
پس لازم می بینیم که در گزینه های زیر، نکاتی را در خصوص راهنمای خرید انواع زیراندازهای ورزشی بیان نماییم که کمک بزرگی هم برای خریداران عمده و هم برای خریداران جزیی این زیراندازها می باشند:

  • برای انتخاب زیراندازهای ورزشی، رنگ های شاد را در نظر بگیرید، زیرا تاثیر مثبت تری در انجام عملیات ورزشی و در نتیجه در تقویت روحیه و انگیزه برای ورزش کردن خواهند داشت.
  • برای اینکه بتوان بهترین و استاندارد ترین زیراندازهای ورزشی را خریداری کرد، اول از همه باید آن ها را تحت برندهای معروف تهیه نمود.
  • همچنین زیراندازهای بادی و فومی از بهترین گزینه برای انتخاب و خریداری می باشند.

در هر حال برای اینکه بتوانید از بهترین راهنمایی ها برخوردار شده و یا استعلام قیمت انواع زیرانداز ورزشی مانند استعلام قیمت زیرانداز پیلاتس و … را به طور دقیق انجام دهید، نیاز است تا درخواست های خود را تنها با مراجع تخصصی و معتبر فروش در میان بگذارید.

خریدار انواع زیراندازهای ارزان قیمت

خریدار انواع زیراندازهای ارزان قیمتاگر خریدار زیرانداز هستید و در عین حال خواهان این می باشید که زیراندازهای مختلف را به صورت ارزان قیمت مورد سفارش و خریداری قرار دهید، میتوانیم به شما پیشنهادی را که کاملاٌ به نفعتان است بدهیم.

پیشنهاد ما این است که می توانید با یافتن مراکز تولید زیرانداز و در نتیجه مراجعه مستقیم به آن ها، خرید بی واسطه و ارزان قیمت تری از انواع زیرانداز را انجام بدهید.
این روش از خرید مورد تایید بسیاری از خریداران عمده دیگر بوده و تا کنون خیلی از خریداران از آن اعلام رضایت داشته اند.
مطمئناٌ شما نیز با امتحان کردن این راه می توانید از مزایای حاصل از خرید بهره مند شوید.
اما اگر مراجعه به مراکز تولید برایتان مقدور نمی باشد؛ با مراجعه به سایت های عمده فروشی معتبر نیز می توانید به شرایطی مشابه شرایط گفته شده، دسترسی پیدا کنید.

عمده فروشی انواع زیراندازهای جاجیم

عمده فروشی انواع زیراندازهای جاجیمفروش زیرانداز سفری، فروش زیرانداز دونفره و انواع دیگری از زیرانداز توسط مراکز مختلفی از جمله مراکز عمده فروشی در حال انجام می باشد.
عمده فروشی ها این حسن را برای خریداران در پی خواهند داشت که می توانند هر نوع محصول درخواستی از سوی آن ها را به سرعت تامین نمایند.
چرا که تنوع بالای زیرانداز در این مراکز باعث شده تا این امکان در اختیار آن ها قرار گیرد.

لذا با مراجعه به مراکز عمده فروشی می توانید انواعی از بهترین و پر تقاضاترین زیراندازها نظیر زیراندازهای جاجیم که ترکیبی از طرح سنتی و مدل های امروزی و جدید را در خود جای داده اند، مورد تهیه قرار دهید.
حتی از این طریق با وجود خرید های عمده خود خواهید توانست به بهترین سطح از قیمت زیرانداز جاجیم دست پیدا کنید.

شرکت پخش زیرانداز به سراسر کشور

شرکت پخش زیرانداز به سراسر کشورپخش عمده زیرانداز که توسط شرکت های پخش به میزان انبوه و بسیار زیاد انجام گرفته است، این امکان را در اختیار خریداران عمده قرار داده تا بتوانند با مراجعه به این شرکت ها، راه دیگری را نیز برای ثبت سفارشات خود در پی بگیرند.
بنا براین هر نوع زیرانداز اعم از زیرانداز سفری و انواع دیگر را که درخواست داشته باشید، می توانید به شرکت های پخش سپرده تا در اسرع وقت آن ها را با بهترین ویژگی ها خدمت شما تحویل دهند.

مراجعه مستقیم به شرکت های پخش، همانند مراجعه به مراکز تولید بوده و مزایایی به همان اندازه را نصیب خریداران می سازد.
ضمن اینکه می توانید از خدماتی که این شرکت ها برای پخش زیرانداز به سراسر کشور در نظر گرفته اند، استفاده کرده و بنابراین در هرجایی که حضور دارید، زیراندازهایی با این مشخصات را سفارش و تهیه نمایید:

  • زیرانداز سفری ارزان
  • بهترین برند زیرانداز
  • انواع زیرانداز با متراژهای متنوع مانند زیرانداز ۹ متری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما