خرید بهترین تشک تخت نوزاد به صورت عمده

کالای خواب نوزاد از نیاز های اساسی و اولیه نوزاد است که اهمیت بسیار زیادی دارد، چون نوزاد بیشتر ساعات روز را در رخت خواب به سر می برد و اگر تشک استاندارد نباشد سلامتی نوزاد به خطر می افتد. تشک تخت نوزاد در طرح های شاد و جذاب وجود دارد و ممکن است ساده باشد و یا یک یا چند بالشتک داشته باشد. خرید بهترین تشک تخت نوزاد به صورت عمده با قیمت مناسب در سایت فروش آن انجام می شود.

خرید بهترین تشک تخت نوزاد به صورت عمده

بهترین الیاف برای تشک تخت نوزادی

بهترین الیاف برای تشک تخت نوزادی تشک تخت نوزادی باید کیفیت مطلوب و استانداردی داشته باشد تا نوزاد دچار مشکل نشود. بهترین الیاف برای تشک تخت نوزادی الیاف پنبه طبیعی یا الیاف مصنوعی پلی استر است و همچنین این الیاف باید به خوبی حلاجی شده باشند تا هوا داخل تشک جریان یابد. این الیاف حساسیت زا نیستند و برای پوست کودک آلرژی و خارش ایجاد نمی کنند.

علاوه بر الیاف داخل تشک، ملحفه آن نیز باید از جنس پنبه و ضد حساسیت باشد. تشک تخت نوزاد نباید زیاد نرم باشد، چون ممکن است سر نوزاد درون تشک فرو رود و یا در اثر غلتیدن دچار خفگی شود. تشک نوزاد باید سفت باشد، ستون فقرات و مهره های گردن نوزاد انعطاف دارد و مشکلی ایجاد نمی شود.

تشک تخت نوزادی باید رطوبت را به خوبی جذب کند و ضد بو و ضد تعریق باشد، ملحفه آن نیز باید از جنس خنکی باشد تا نوزاد عرق نکند و خواب آسوده ای داشته باشد. رنگ این تشک باید روشن باشد تا علاوه بر شاد و جذاب بودن، آلودگی را سریع نشان دهد.

تشک تخت دارای سایز استاندارد و اندازه تخت است و چند بالشتک یا دیواره از جنس خود تشک دارد که به خوبی دور تا دور تخت را می پوشاند و کودک در این صورت در امان است.

قیمت تشک تخت نوزاد چقدر است؟

قیمت تشک تخت نوزاد چقدر است؟ عوامل زیادی در کیفیت تشک تخت نوزاد تاثیر دارد و همچنین همه این موارد بر قیمت آن نیز تاثیر گذار است، این چنین که قیمت تشک به عوامل مختلفی مانند: جنس الیاف آن، نوع دوخت، مدل تشک، طرح و رنگ پارچه، جنس پارچه و غیره بستگی دارد. در کل بهترین تشک نوزاد در مرکز معتبر از قیمت مناسبی برخوردار است.

خرید تشک تخت نوزاد با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت در سایت اینترنتی معتبر فروش آن انجام می شود. افراد فعال در این زمینه این محصول را در طرح های جذاب و زیبا مخصوص نوزاد و کودک به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتری عرضه می کنند و به سراسر کشور ارسال دارند. این کار باعث کاهش چشمگیر قیمت تشک شده است. برای خرید تشک تخت نوزاد با قیمت واقعی کافی است به این سایت رجوع کنید و سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت در محل دلخواه تحویل بگیرید و خرید غیر حضوری مطمئنی را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما