مرکز فروش تشک مسافرتی جدید عمده

مراکز فروش تشک مسافرتی جدید عمده در شهرهای مختلفی به وجود آمده اند که هر کدام از این مراکز با تولیدی تشک مسافرتی که زیر نظر شان است کار می کنند و محصولات خودشان را روانه بازار می کنند. مراکز فروش تشک های مسافرتی جدید تشک های شان را در ابعاد و اندازه های مختلف و در کیفیت های متفاوتی تولید می ‌کنند و میزان ضخامت تشک های مسافرتی جدید عمده هم در قیمت آن تاثیر گذار می باشد. 

مرکز فروش تشک مسافرتی جدید عمده

مشخصات فنی تشک مسافرتی مرغوب

مشخصات فنی تشک مسافرتی مرغوب یک تشک مسافرتی درجه یک و مرغوب یک سری مشخصات فنی دارد که یک خریدار هنگام خرید تشک مسافرتی باید به آن دقت کند و در اینجا به چند مورد اشاره می کنیم. 

تشک مسافرتی مرغوب باید از ضخامت خوبی برخوردار باشد به صورتی که ضخامت آن خیلی نازک باشد و نه خیلی کلفت. جنس الیاف داخل تشک مسافرتی هم در مرغوبیت آن تاثیر مستقیم دارد. الیاف یک تشک مسافرتی مرغوب باید از الیاف درجه یک یا الیاف فشرده که همان آکاردونی نام دارد، باشد تا هنگام استفاده از تشک الیاف داخلی آن نخوابد و آن حد و ضخامت اولیه خودش را نگه دارد. 

یکی دیگر از مشخصات فنی تشک مسافرتی مرغوب جنس پارچه رویه آن می باشد. هر چه جنس و کیفیت پارچه رویه تشک مسافرتی بهتر باشد تشک از مرغوبیت و کیفیت بالاتری هم برخوردار خواهد بود. پارچه روی تشک مسافرتی باید نرم و لطیف باشد و به گونه ای باشد که در شستشو رنگ آن نرود و رنگش ثابت باشد. معمولا تشک های مسافرتی جدید در کناره آن زیپ قرار داده شده تا پارچه رویه آن در آورده شود و قابل شست و شو باشد. 

نرخ روز تشک مسافرتی جدید درجه یک

نرخ روز تشک مسافرتی جدید درجه یک نرخ تشک های مسافرتی جدید درجه یک و مرغوب به میزان ضخامت و قطر آن بستگی دارد. هرچه ضخامت و قطر تشک بیشتر باشد قیمت و نرخ آن هم بیشتر خواهد بود. البته جنس داخل تشک هم در میزان نرخ تشک مسافرتی درجه یک تاثیر گذار می باشد. هر چه کیفیت الیاف و یا پشم و شیشه داخل تشک بیشتر باشد قیمت آن هم بالا تر خواهد بود. 

نرخ روز تشک های مسافرتی جدید درجه یک به عامل دیگری هم بستگی دارد که آن عرضه مستقیم تشک از کارخانه و تولیدی به دست مشتری می باشد. در عرضه مستقیم به دلیل آنکه محصول به دست دلالان و واسطه گران نیوفتد برای همین قیمت آن برای خریدار به صرفه تر و مناسبت در می آید و قیمت محصولی که مشتری می خرد همان قیمت کارخانه می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما