لیست قیمت روتختی | قیمت روتختی ابریشمی

روتختی از ملزومات سرویس خواب است در انواع روتختی؛ ملحفه؛ کاور؛ روبالشتی می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است. این محصول امروزه در مدل های متنوع و فوق العاده زیبا وارد بازار می شود که مشتریان برای خرید آن حساسیت بالایی به خرج می دهند که به قیمت های مختلف در بازار خرید و فروش می شود. لیست قیمت روتختی در بازار نیز بر اساس برند و جنس آن متفاوت می باشد.

لیست قیمت روتختی | قیمت روتختی ابریشمی

بزرگترین تولید کننده های ایرانی روتختی

بزرگترین تولید کننده های ایرانی روتختیبزرگترین تولید کننده های ایرانی روتختی زیاد هستند که اغلبشان در زمینه دوخت انواع روتختی؛ تشک؛ بالش؛ و لحاف با هدف ارائه ی محصولی با کیفیت و قیمت مناسب فعالیت می کنند و انواع روتختی دونفره و تک نفره را در بازار عرضه می کنند.

لذا از الیاف درجه یک از نوع فایبر و الیاف بامبو و پنبه ضد حساسیت و ضد آلرژی با پارچه های مرغوب ترک و ایرانی با رنگ ثابت و چاپ راکتیو و صد در صد کتان یا نخ پنبه با طرحهای جدید و فوق العاده زیبا و با دستگاه های کامپیوتری تولید می شوند.

همچنین این شرکت ها با استفاده از ماشین آلات بروز صنعتی؛ دوزندگان مجرب و بهره گیری از علم پزشکی محصولات خود را فوق العاده مرغوب روانه بازار می کنند. این تولیدی ها به دوخت انواع ملحفه و ست های کاوری؛ لحاف؛ روتختی؛ و کالاهای خواب هتل ها و سازمان ها و … به صورت سفارشی با بستن قرارداد می پردازند.

آشنایی با مدل های مختلف روتختی در بازار

آشنایی با مدل های مختلف روتختی در بازارجهت آشنایی با مدل های مختلف روتختی در بازار باید از طرح ها و جنس پارچه های آن اطلاع کسب نمود. این مدل و طرح ها در انواع سه بعدی؛ ترک؛ کاوری؛ لحافی؛ دیجیتالی؛ راه راه؛ سافت؛ ژاگاد؛ رانفورس؛ پوبلین؛ ساتن؛ ابریشم؛ اسپرت؛ فانتزی؛ طرح سنتی؛ گل؛ ترمه؛ رنگین کمان؛ گلدار؛ دایره؛ قلب؛ کاوری و … است. 

این روتختی های مرغوب با الیاف طبیعی با پنبه؛ بامبو و پشم تهیه شده است. این سرویس خواب ها به صورت روتختی چرخکاری شده و به صورت سنتی تولید شده و در بازار عرضه می شود و هر یک از این مدل ها در رنگ های متنوع دخترانه در بازار عرضه می شوند.

این مدل ها در طرح های ایرانی و خارجی وارد بازار می شود که به علت تنوع بالایی که دارند پاسخگوی هر سلیقه ای خواهند بود. همچنین این سرویس خواب ها بسته به کاربردشان متفاوت هستند مثلا نوع روتختی عروس با نوع ساده آن متفاوت می باشد.

واردات برند های خارجی روتختی به کشور

واردات برند های خارجی روتختی به کشورواردات برندهای خارجی روتختی به کشور از دیگر کشورها انجام می شود. کشورهایی مانند آلمان؛ فرانسه؛ چین؛ ترکیه؛ امارات متحده عربی و … وارد کنندگان این محصول هستند و بیشترین وارد کننده آن چین می باشد. روتختی از کشورهایی مانند ترکیه از راه زمینی بدون واسطه از راه زمینی وارد می شود.

از کشورهایی مانند چین؛ فرانسه؛ آلمان اغلب از راه دریاهای جنوبی و باواسطه وارد کشور می شود. روتختی های آلمانی؛ فرانسوی؛ ترکی با کیفیت و شیک و مدرن هستند و اغلب از قیمت های بالایی برخوردار می باشند ولی نوع چینی ارزانتر و کم کیفیت تر هستند.

خرید از برندهای ایرانی باصرفه تر است چون هم کیفیت خوبی دارد و هم ارزانتر هستند همچنین خرید آن باعث رونق اقتصادی برای کشور خواهد بود. که برندهای معروف و با کیفیت آن بسیار با دوام و مقاوم در برابر شویندگی اند و رنگ پذیری بالایی نیز دارند.

لیست قیمت انواع روتختی های ابریشمی

لیست قیمت انواع روتختی های ابریشمیلیست قیمت انواع روتختی های ابریشمی بسته به ضخامت و کیفیت آن ها متفاوت است. روتختی های ابریشم طبیعی با کیفیت ترین و مقاوم ترین نوع دیگر آن هستند و همانطور که می دانید ابریشم بهترین و با دوام ترین الیاف است که نوع طبیعی آن بسیار گران می باشد چون از طول عمر بالایی برخوردار هستند.

لذا قیمت روز روتختی بر اساس برند فرق دارد و تولید کننده بسته به هزینه تولید و میزان تولید آن همچنین با توجه به میزان عرضه و تقاضا قیمت آن را تعیین می کند که مدل و طرح پارچه در نرخ گذاری تاثیر دارد و اگر جنس پارچه آن ضخیم تر باشد گرانتر است.

قیمت خرید روتختی بر اساس طریقه دوخت نیز فرق دارد و در صورتی که این محصول دست دوز باشد و از تزئینات دستی تهیه شده باشد گرانتر است مثلا قیمت روتختی ابریشمی که با دست بافته شده است از نوع پارچه ای ماشین دوز گرانتر می باشد.

جهت خرید روتختی ارزان قیمت می بایست آن را مستقیم از تولید کننده به صورت عمده خریداری نمود که پر سود برای هر دو طرف خواهد بود. در حال حاضر نیز به دلیل نوسانات بازار این محصول نرخ ثابتی ندارد و متغیر می باشد.

تولید عمده روتختی طرح گلیم در کشور

تولید عمده روتختی طرح گلیم در کشورتولید عمده روتختی طرح گلیم در کشور نیز به دو صورت دستی و ماشینی صورت می گیرد که این محصول نشان از هنر و فرهنگ ایرانی است که نوعی هنر سنتی به شمار می آید. این محصول رنگ بندی های متنوعی دارد که سرویس کامل آن در بازار وارد می شود.

علاوه بر گلیم جاجیم نیز به صورت روتختی تولید می شود. این محصول از نخ ابریشم یا پشم است که نوع طبیعی آن از تار و پود طبیعی بافته می شود و قابل شستشواند و بسیار نرم و لطف می باشند. که سرویس کامل آنها در بازار عرضه می شوند.

که به صورت عمده تولید شده و بوسیله واسطه گران در نقاط مختلف کشور توزیع می شوند. از جمله این واسطه ها شرکت هایی هستند که به معاملات این محصول می پردازند.

مرکز فروش انواع روتختی های توری

مرکز فروش انواع روتختی های توریمرکز فروش انواع روتختی های توری در بازار انواع مدل های این روتختی را عرضه می کند. روتختی توری در طرح های گلدار توری است و با دیگر پارچه هایی مانند ساتن نیز آمیخته شده و مدل های جدید به وجود می آورد که بسیار شیک و مدرن هستند.

روتختی توری به صورت ست کامل در بازار وارد می شود. مراکز فروش آن نیز در بازار زیاد هستند که ارائه کننده رنگ های مختلف و فوق العاده زیبای آن هستند که بیشتر دو نفره اند و مخصوص عروس و دامادها هستند.

در بازار نمایشگاه های این محصول در سطح شهر وجود دارد که مدل های مختلف آن را در معرض دید خریداران قرار داده و انواع برندهای ایرانی و خارجی در میان آنها به چشم می خورد و طرح های دخترانه با رنگ های صورتی؛ بنفش؛ نیلی؛ و غیره در پکیج کامل ارائه می شود.

فروشنده بهترین روتختی های لایکو

فروشنده بهترین روتختی های لایکوفروشنده بهترین روتختی های لایکو در بازار بسیار دیده می شود که ارائه دهنده مدل های مختلفی هستند. اگر به بازار سر زده باشیم می بینیم فروشگاه هایی که به صورت متمرکز و پراکنده در سطح شهر وجود دارند که هر کدام به نوعی به صورت عمده و یا خرده این محصول را به دست مشتریان می رسانند.

برند لایکو اولین و بزرگترین تولید کننده کالای خواب در ایران است که با ۳۹ سال تجربه از جمله برندهای معروف و معتبر است این تولید کننده در برندهای لایکو؛ ویوانا؛ پرک؛ و دیزاین کالرز دسته بندی می شود. در این مجموعه شیک ترین سرویس روتختی نوزاد و بزرگسالان با کیفیت عالی عرضه می شود.

ویژگی روتختی لایکو؛

  • نرم؛ گرم؛ سبک
  • بهداشتی؛ ضدآلرژی و ضدرماتیسم
  • قابل شستشو با دست و ماشین
  • راحت؛ با دوام و با ثبات
  • رطوبت و بو نمی گیرد.
  • الیافش در هم نمی چسبد.

.

پرفروش ترین مارک روتختی ترک در بازار

پرفروش ترین مارک روتختی ترک در بازارپر فروش ترین مارک روتختی ترک در بازار برندهای معروف و معتبری هستند که قابل رقابت با مارک های اروپایی بوده و دارای خریداران زیادی در بازارهای بین المللی می باشند. این برندها در ایران نیز وارد می شود که می توان از دفاتر فروش آن در تهران انواع مدل های آن را خریداری نمود.

این برندهای با کیفیت به دلیل طول عمر بالایی که دارند باعث ایجاد انگیزه در مشتری برای خرید آن حتی برای بار دوم شده و همچنین معرفی آن به دیگران می باشد. از ویژگی این برند این است که:

  • با شستشوی آن برای چندمین بار رنگ آنها از بین نمی رود و باعث ایجاد چروک های زیاد در آن نمی شود.
  • با استفاده زیاد از آن سابیده نخواهد شد و کرک نیز نخواهد گرفت و طول عمر بالایی دارند. مثلا روتختی مخمل ترک؛ مخمل های آن از بین نخواهد رفت.
  • به علت دوخت با کیفیتی که دارند درزها و تزئینان آن پاره نشده و از بین نمی روند.
  • طرح و تزئینات آن از لوازم با کیفیت بوده و به راحتی از بین نمی روند.
  • فروش روتختی ترک در بازار در صورت اصل بودن نسبت به نوع ایرانی گرانتر است.

 

بورس لحاف و روتختی در کشور

بورس لحاف و روتختی در کشوربورس لحاف و روتختی در کشور در شهرهای مختلف به صورت های متفاوت وجود دارد که تامین کننده انواع مختلف هستند و طرح های متنوع آن را در دسترس عموم قرار می دهند و بهترین مارک روتختی را به صورت عمده و خرده به فروش می رسانند.

نمایندگی های فروش یکی از این مراکز است که با پشتیبانی چند برند معتبر و معروف همچنین با تبلیغات و بازاریابی آن بازار را قبضه نموده و مشتریان را در نقاط مختلف شناسایی نموده و با توجه به نیاز هر منطقه به ارائه این روتختی ها می پردازند و بورس انواع مدل و طرح را با جنس های متفاوت عرضه می کنند.

علاوه بر آن با ارتباطی که با تولیدی دارند پر فروش ترین مدل را به تولیدکننده شناسانده و به تولید با کیفیت بالای آن کمک نموده و همچنین می توان از مشاورات نمایندگی ها بهره مند شد. نمایندگی ها سعی در عرضه محصول با کیفیت و قیمت مناسب و جلب رضایت مشتری هستند.

عرضه عمده انواع روتختی های پنبه دوزی شده

عرضه عمده انواع روتختی های پنبه دوزی شدهعرضه عمده انواع روتختی های پنبه دوزی شده توسط مراکز مختلفی صورت می گیرد مانند شرکت های تجاری که در کار خرید و فروش انواع این محصول بوده و عرضه کننده عمده هستند. این شرکت ها حضور فعال در بازار روتختی دارند و با شناخت بازار با تبلیغات به جذب مشتری در نقاط مختلف می پردازند.

همچنین با در دست گرفتن نبض بازار از رقبای خود پیشی گرفته به عرضه تخصصی انواع روتختی پنبه دوز پرداخته انواع آن را به صورت پراکنده یا زنجیره ای در مناطق مختلف عمده به فروش می رسانند. این شرکت ها تامین کنندگان به این محصول هستند که به رفع نیاز داخلی کشور می پردازند.

نماینده بورس مدل ها را به نمایش گذاشته و مشتری می تواند بهترین انتخاب را داشته باشد. لذا روتختی پنبه دوز نیز بدین صورت تهیه می شود که در وسط پارچه پنبه قرار داده و وسط آن را با طرح های مختلف می دوزند. این روتختی نیز به دلیل مزیت هایی که دارد بسیار محبوب همه است.

همچنین همانطور که همه می دانیم قیمت سرویس روتختی پنبه دوز عمده نیز از نوع خرده آن ارزانتر می باشد. برای خرید از این مراکزی که بورس روتختی هستند می توان به صورت حضوری یا به صورت اینترنتی به سایت فروش آنها مراجعه نمود.

فروش مدل های جدید ست روتختی عروس

فروش مدل های جدید ست روتختی عروسفروش مدل های جدید ست روتختی عروس در مراکز فروش در تنوع نقش عرضه می شود. برخی از این مراکز به صورت متمرکز در سطح شهر وجود دارند که فروشندگان آن در یک مکان ارائه دهنده این محصول می باشند و در این مراکز عرضه بالا است و رقابت در فروش نیز زیاد می باشد.

فروش سرویس خواب در انواع مدل های روتختی ایرانی دخترانه برای عروس خانم ها است که در رنگ های شاد و مدل های منحصر به فرد است که به دلیل تنوع بالایی که دارند انتخاب آنها گیح کننده است چون همه در زیبایی خاص خود حیرت انگیز می باشند و همه چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

روتختی عروس صرفا جهت تزئین تخت و اتاق خواب استفاده می شود و در تولید آن از پارچه ساتن براق و انواع تور؛ دانتل؛ سنگهای تزئینی؛ یا مروارید؛ و دوخت تجملاتی دارد. اکثر این روتختی ها جنبه تزئینی دارند و قابل مصرف نیستند و به دلیل تزئینات به کار رفته در آن قیمت روتختی عروس گرانتر می باشد.

خرید اینترنتی انواع روتختی های سنتی ایرانی

خرید اینترنتی انواع روتختی های سنتی ایرانیخرید اینترنتی انواع روتختی های سنتی ایرانی رو به گسترش است زیرا امروزه به دلیل پیشرفت علم و بالا رفتن فرهنگ جوامع همه از اینترنت استفاده می کنند. لذا مشتری با ورود به سایت های فروش می تواند مدل و تعداد آن را انتخاب نموده و ثبت سفارش نماید و بعد از خرید آن را درب منزل تحویل بگیرد.

خرید ملحفه کشدار در مدل سنتی بسیار زیبا از طریق اینترنت به صورت عمده و خرده انجام می شود. همچنین انواع روتختی دخترانه و پسرانه؛ روتختی بچه گانه در انواع تک نفره و دو نفره در سایت های فروش به صورت مستقیم یا غیر مستقیم عرضه می شود.

خرید اینترنتی بدون هزینه حمل و نقل و بدون طی کردن مسافت زیاد راحت و با صرفه اقتصادی می باشد و بدون اینکه خریدار در سرما و گرما و باد بخواهد به بازار برود در منزل خود آن را سفارش می دهد.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما