قیمت عمده تشک نوزاد ساده

تشک نوزاد ساده یکی از انواع تشک هایی می باشد که با توجه به ویژگی هایی که دارد در خانواده‌هایی که دارای نوزاد می باشند مورد استفاده قرار می گیرد. و از این رو قیمت عمده این نمونه بر اساس کیفیت، نوع و جنس آن تعیین می شود و در مراکز فروش در دسترس خریداران قرار می گیرد. و آن ها می‌توانند بر اساس کیفیت و سلیقه خود نمونه مورد نظر را انتخاب و خریداری کنند.

قیمت عمده تشک نوزاد ساده

مشخصات یک تشک ایده آل ویژه نوزادان

مشخصات یک تشک ایده آل ویژه نوزادان  همانطور که می دانید در بازار، انواع تشک بچه موجود می باشد. لذا با توجه به اینکه نوزادان در این سن دارای پوستی حساس و لطیف می باشند و معمولاً آلرژی در این سن در نوزادان به وفور دیده می شود؛ باید در انتخاب تشک بچه به دلیل این که زمان زیادی را نوزاد در آن سپری می کند، دقت بسیار شود. از این رو در این قسمت می خواهیم در رابطه با نکاتی در این زمینه بپردازیم. تشک بچه باید:

  • از مواد اولیه مرغوب تهیه شود که این مواد اولیه ضد حساسیت باشند و وقتی کودک بر روی آن استراحت می کند خوابی با آرامش داشته باشد.
  • همچنین بر روی این تشک ها یک لایه پارچه ضد آب وجود داشته باشد.
  • با توجه به اینکه این تشک ها نیاز به شست و شوی بیش تری دارند باید از جنس پارچه‌هایی استفاده شود که در اثر شست و شو، رنگ و حالت آن ها به مرور زمان تغییری نکند. و  در طولانی مدت بتوان از آن ها استفاده کرد.
  • اگر تشک از نوع فنردار می باشد، فنرها در سرتاسر نمونه وجود داشته باشند و امکان جابه جایی هوا  در آن باشد که کودک اذیت نشود و فشاری که بر بدن کودک هنگام خوابیدن وارد شود به طور یکسان و هماهنگ باشد.
  • و از همه مهم تر با توجه به اینکه دنیای نوزادان یک دنیای تخیلی می باشد باید از رنگ های بسیار شاد و طرح هایی که به نوعی کودکان با آن آشنایی دارند استفاده شود. مانند شخصیت های کارتونی و غیره.

خوب است به این نکته اشاره شود که تشک بچه از هر جنس و از هر نوعی که می‌باشد باید بتواند آرامش را هم برای جسم نوزاد و هم برای روح او فراهم سازد.

مرکز واردکننده انواع تشک نوزاد ساده

مرکز واردکننده انواع تشک نوزاد ساده  مرکز وارد کننده انواع تشک نوزاد از جمله تشک سیسمونی دخترانه، پسرانه و تشک سیسمونی فانتزی را با کیفیت عالی و طرح های بسیار زیبا وارد کشور کرده است. و خریداران می توانند با خرید عمده این محصول، قیمتی مقرون به صرفه را برای خود رقم زنند.
همانطور که می دانید خرید عمده برای آن ها بسیار به صرفه است به دلیل اینکه در خرید عمده هیچگونه واسطه ای وجود ندارد و قیمتی که پرداخت می کنند همانند قیمت اولیه نمونه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما