قیمت زیرانداز | صادرات زیراندازهای جاجیم ایرانی

انواع زیرانداز های تولید شده از حصیر و جاجیم در کشور ما با کیفیت بسیار مرغوب، تولید و روانه بازار مصرفی می گردد. قیمت زیرانداز با توجه به آیتم‌هایی مانند کیفیت متریال مورد استفاده در تولید کار و برند تولید کننده و همچنین ابعاد متغیر می باشد. صادرات انواع زیراندازهای جاجیمی ایرانی در سال‌های اخیر رشد روز افزون پیدا کرده است و انواع این تولیدات در طرح ها و رنگ ها و ابعاد مختلف از طریق گمرکات قانونی کشور و به واسطه مراکز و شرکت‌ها بازرگانی و تجاری دولتی و نیمه دولتی به کشورهای مختلفی صادر می گردد.

قیمت زیرانداز | صادرات زیراندازهای جاجیم ایرانی

کارخانه تولیدی انواع زیرانداز در ایران

کارخانه تولیدی انواع زیرانداز در ایرانزیر انداز ها انواع مختلفی دارند که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • زیراندازهای ساحلی
  • زیراندازهای ورزشی
  • زیراندازهای بیمارستانی
  • زیرانداز کوهنوردی
  • زیر انداز مسافرتی
  • زیرانداز دونفره
  • زیرانداز ضد آب
  • زیرانداز کوهنوردی فوم

شرکت های تولیدی و کارخانجات معتبر در سراسر ایران انواع زیر انداز ها را با کیفیت مرغوب تولید می نمایند. زیر انداز ها از جمله ملزوماتی هستند که استفاده های متعددی دارند و از آنها می توان در مکان های سرپوشیده و مکان های و فضاهای باز استفاده نمود.

کیفیت زیراندازها موجب می گردد که کارایی بهتری داشته باشند، برای مثال زیراندازهای حصیری، انتخابی مناسب برای سواحل هستند و همچنین زیراندازهای جاجیم برای استفاده در فضاهایی مانند داخل چادر های مسافرتی مناسب میباشند.

کارخانجات تولید کننده این محصولات با استفاده از مواد اولیه مرغوب و منسوجات با کیفیت و همگام با طراحی های روز دنیا انواع این محصولات را تولید می نمایند. کالاهای تولید شده در مراکز  تولیدی ایران علاوه بر تامین نیاز داخل در سالهای اخیر به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی صادر شده اند. 

تولید عمده زیراندازهای جاجیم

تولید عمده زیراندازهای جاجیم گلیم و جاجیم از هنرهای اصیل ایرانی هستند که در زمان های دور به صورت دستی تولید می شدند و بسیاری از محصولات و کالاها مانند انواع زیراندازها و روفرشی ها با استفاده از این هنر تولید و مورد استفاده قرار می گرفتند.

امروزه انواع زیرانداز جاجیم و گلیم به صورت ماشین بافت هم ارائه می گردد و همان کیفیت اصیل را دارا هستند. انواع زیراندازهای جاجیم به صورت عمده توسط کارخانجات تولید کننده انواع زیراندازهای جاجیمی با استفاده از طراحی های نوین تولید می گردد.

این محصولات در ابعاد، کیفیت ها و طرح ها و نقوش مختلفی ساخته می شود و به این ترتیب امکان انتخاب محصولی با کیفیت و با طرح اصیل و مدرن را برای مصرف‌کنندگان جزئی و عمده فراهم شده است. قیمت زیرانداز جاجیم را می توان از طریق نمایندگی های مجازی و حضوری استعلام نمود. 

مشخصات بهترین زیراندازهای مسافرتی

مشخصات بهترین زیراندازهای مسافرتیزیراندازهای سفری از جمله تجهیزات و لوازمی هستند که در خانه‌های هر ایرانی پیدا می‌شود. این محصولات به جهت اینکه بسیار پر استفاده هستند باید از کیفیت مطلوبی بی برخوردار باشند.

از مهمترین مشخصات بهترین زیرانداز مسافرتی را می توان در موارد زیر خلاصه نمود:

  • زیراندازهای مسافرتی باید دارای کیفیت بالایی باشند و از مواد اولیه مرغوب به تولید شده باشد.
  • باید از وزن سبک برخوردار باشند تا حمل و جابجایی آنها آسان باشد و در خودرو فضای کمی را اشغال کند.
  • تنوع این محصولات از نظر ابعاد بسیار مهم است چرا که بعضی از خانواده ها دارای جمعیت کم و برخی دارای جمعیت زیاد هستند و به همین دلیل باید در ابعاد مختلفی تولید شوند تا دست خریداران در انتخاب محصول باز باشد.
  • از دیگر  مشخصات یک زیرانداز سفری خوب این است که دارای کاور باشد تا بتوان از آن در برابر عوامل مختلفی مانند گرد و خاک و رطوبت محافظت نمود.
  • زیراندازهایی که برای سواحل و مکان های مرطوب و دارای نم استفاده می شوند باید دارای محافظ باشند و ضد رطوبت و ضد آب باشد.
  • دارای کاور های با کیفیت باشند.
  • قابلیت شستشوی آسان ای دارند و خیلی زود خشک می‌شود.
  • این محصولات نباید خار و خاشاک و مواد زائد خارجی را به خود جذب کند.
  • قیمت زیرانداز مسافرتی متناسب و مقرون به صرفه است. 

عرضه عمده زیراندازهای حصیری پلاستیکی

عرضه عمده زیراندازهای حصیری پلاستیکیانواع زیر انداز ها که امروز بسیار پرکاربرد هستند زیرانداز حصیری پلاستیکی هستند که دارای وزن سبک می باشد و شستشوی آن‌ها بسیار آسان است. عرضه عمده انواع زیراندازهای حصیری پلاستیکی توسط مراکز فراوان فروشگاهی صورت می پذیرد که مهمترین آنها را می‌توان اینگونه نام برد:

  1. عمده فروش‌های پخش عمده زیرانداز  و مراکز فعال در حوزه عرضه و فروش انواع ملزومات و تجهیزات سفر و انواع زیر انداز های حصیری
  2. فروشگاه‌های کوچک تخصصی ارائه دهنده انواع زیراندازهای حصیری و محصولات حصیری
  3. مراکز بازرگانی و صادرات و واردات که عرضه انواع زیر انداز ها را عهده دار هستند
  4. بازارهای بورس تخصصی عرضه زیرانداز مسافرتی ضخیم و زیرانداز پیلاتس
  5. مرکز فروش زیرانداز حصیری
  6. وب سایت های اینترنتی فعال در حوزه خرید و فروش انواع ملزومات سفری مانند زیرانداز حصیری چوبی و زیرانداز ۹ متری

امروزه این مراکز ضمن ارتباط مستقیم با کارخانجات و مجتمع‌های تولیدی، محصولاتی با کیفیت و دارای طرح ها و رنگ های مختلف را عرضه می نمایند و به این ترتیب شرایطی را فراهم آوردند که تمامی هم وطنان با هر سطح بودجه و درآمدی بتواند محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

زیراندازهای سفری ساحلی درجه یک

زیراندازهای سفری ساحلی درجه یکزیرانداز های سفری ساحلی از کاربردی بسیار مطلوب برخوردار هستند. این ملزومات در سواحل دریاها و رودخانه‌ها که دارای رطوبت و نم هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

زیراندازهای سفره ساحلی درجه یک باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • دارای کاوری منتاسب باشند که از آنها محافظت کند.
  • کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در آنها باید بسیار بالا باشد تا به دلیل استفاده های مکرر در سواحل دچار پوسیدگی و آسیب نگردد.
  • دارای لایه های چندگانه باشد تا از نفوذ رطوبت و نم به لایه بالایی و نشیمنگاه جلوگیری کند.
  • به راحتی قابل شستشو باشد.
  • از وزن سبکی برخوردار باشد و به راحتی قابل جمع شدن باشد.

عرضه انواع زیراندازهای سفری ساحلی درجه توسط مراکز متعدد فروشگاهی حضوری و غیر حضوری در سطح کشور صورت می پذیرد. این محصولات دارای تنوع بالایی از نظر کیفیت ابعاد و رنگ هستند و خریداران می‌توانند با توجه به سلیقه خود محصولی با کیفیت و زیبا را انتخاب نمایند.

قیمت فروش زیراندازهای مسافرتی کیفی

قیمت فروش زیراندازهای مسافرتی کیفی مانند هر محصول دیگر قیمت فروش زیرانداز های مسافرتی کیفی که از جمله پرطرفدارترین انواع زیر اندازها هستند با توجه به فاکتورهایی مانند برند تولید کننده محصول، کیفیت کار، ابعاد و همچنین طرح مشخص می گردد.

برای استعلام قیمت زیرانداز های مسافرتی کیفی می توان از طریق روش های زیر اقدام به کسب اطلاع نمود:

  1. کسب اطلاع از قیمت به روز انواع زیراندازهای سفری، قیمت زیرانداز پیلاتس و زیرانداز های کیفی به صورت حضوری و با مراجعه به مراکز خرید مستقر در بازارهای تخصصی بورس انواع زیراندازها
  2. کسب آگاهی از قیمت تمام شده محصولات به روش تلفنی با استفاده از تماس تلفنی با مراکز نمایندگی مجاز و همچنین فروشگاه‌های تخصصی عرضه کننده این محصولات
  3. استعلام قیمت بروز این تولیدات به روش آنلاین از طریق پایگاه های الکترونیکی عرضه کننده انواع زیرانداز و تجهیزات مسافرتی و ساحلی

فروش اینترنتی زیراندازهای کمپینگ ضد آب

فروش اینترنتی زیراندازهای کمپینگ ضد آبدر عصر حاضر فروش اینترنتی انواع زیرانداز همانند زیراندازهای کمپینگ ضد آب توسط مراکز متعدد فروشگاهی که به صورت مجازی و اینترنتی مشغول به فعالیت هستند صورت می پذیرد. این مراکز دارای تنوع بالایی از نظر محصولات هستند و خرید از این فروشگاه ها مزایای بسیاری دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • فروشگاه های اینترنتی امکان مشاهده تصاویر محصولات از زوایای مختلف را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند و به این ترتیب خریداران می توانند با مشاهده کامل تصاویر محصولات با توجه به سلیقه خود محصول مورد نظر را انتخاب نمایند.
  • این مراکز محصولات متنوعی را در ابعاد، رنگ ها و طرح های مختلف از برندهای گوناگون ارائه می نمایند.
  • قیمت تمام شده محصولات در فروشگاه های اینترنتی بسیار پایین‌تر از بازارهای شهری و محلی می‌باشد، چرا که این فروشگاه ها ضمن ارتباط مستقیم با واحدهای تولیدکننده مبدا، دست دلالان و واسطه های متعدد را که هر یک برای خود سودی در زمان خرید و فروش در نظر می‌گیرند حذف می نمایند و به این ترتیب قیمت تمام شده محصول بسیار ارزان‌تر از بازار های شهری می گردد.
  • فروشگاه های آنلاین کیفیت کالاهای خود را تضمین مینمایند و خدمات پس از فروش مناسبی را دارا هستند.
  • این فروشگاهها شرایطی را فراهم آوردند که محصولات خریداری شده به صورت رایگان و بدون هیچ هزینه پستی به برخی از استان‌ها و شهرستان‌های کشور با پکیجینگ حرفه‌ای و تجاری فرستاده شود.
  • امکان دسترسی به این فروشگاه ها در تمام نقاط ایران حتی در روستاهای دور افتاده نیز فراهم است، چرا که امروزه دسترسی به شبکه همگانی اینترنت از طریق خدمات شرکت هایی مانند ایرانسل و همراه اول فراهم آمده است به این ترتیب حتی هموطنانی که در روستاها و مناطق دور افتاده هستند که می‌توانند خرید اینترنتی محصولات را تجربه نمایند.

نمایندگی فروش زیراندازهای ترکیه ای

نمایندگی فروش زیراندازهای ترکیه اینمایندگی های فروش زیرانداز های ترکیه ای در شهرهای مختلف کشور ما به صورت حضوری مشغول به فعالیت هستند و انواع زیر انداز های تولید شده توسط واحدهای تولیدکننده ترکیه ای را در تنوع بالایی از نظر رنگ و طرح ارائه می نمایند.

امروز این فروشگاه ها و نمایندگی ها علاوه بر فعالیت به صورت حقیقی به صورت مجازی و غیر حضوری نیز فعالیت می نمایند.

نمایندگی های فروش این محصولات دارای پایگاه های تجاری ثبت شده ای هستند که دارای رابط کاربری بسیار آسان هستند و دسته بندی محصولات در این فروشگاه های اینترنتی بسیار مناسب و منظم است.

خریداران می توانند با مراجعه به پایگاه ها و نمایندگی های غیر حضوریِ فروش انواع زیرانداز های وارداتی مانند زیراندازهای ترک ضمن مطالعه جزئیات کامل محصول، با توجه به بودجه و سلیقه خود، محصولی با کیفیت را انتخاب نمایند. 

قیمت خرید انواع زیراندازهای ۶ متری

قیمت خرید انواع زیراندازهای 6 متریقیمت خرید انواع زیراندازهای ۶ متری با توجه به مسائلی مانند سابقه برند تولید کننده محصول و ابعاد کار و همچنین کیفیت زیرانداز متغیر می باشد.

طی نوسانات اخیر بازار ایران قیمت انواع زیر انداز ها و ملزومات سفری با افزایش روبرو بوده است و تغییر قیمت مواد اولیه و محصولات مورد استفاده در تولید زیراندازها موجب افزایش قیمت زیرانداز شده است.

برای کسب اطلاع از قیمت های به روز انواع این محصولات می توان علاوه بر کسب اطلاعات از نمایندگی های حضوری از طریق ارتباط تلفنی و همچنین ارتباط آنلاین با مراکز فروشگاهیِ این محصولات از قیمت های به روز انواع زیر انداز ها در ابعاد مختلف کسب اطلاع نمود.

برای بسیاری از خریداران علاوه بر کیفیت محصول قیمت تمام شده آن بسیار مهم است و به همین دلیل ترجیح می دهند پیش از اقدام به خرید، قیمت انواع تولیدات را به دست آورند. روش های ذکر شده بهترین روش ها برای کسب اطلاع از قیمت انواع محصولات می باشد.

فروشنده انواع زیرانداز کوهنوردی فوم

فروشنده انواع زیرانداز کوهنوردی فومزیرانداز های کوهنوردی فوم از جمله محصولاتی هستند که توسط گروه های کوهنوردی و ورزشکاران مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فروشندگان انواع زیراندازهای کوهنوردی را می‌توان مراکز زیر برشمرد:

  • فروشگاه های عرضه کننده ملزومات کوهنوردی مانند انواع زیراندازها و زیرانداز کوهنوردی ارزان
  • فروشگاه های تخصصی ارائه دهنده زیراندازهای ورزشی و کوهنوردی
  • عمده فروشی های مستقر در سطح بازار های شهری که انواع زیراندازهای مسافرتی و همچنین ورزشی را ارائه می نمایند
  • مارکت های آنلاین که در سال‌های اخیر وسعت بیشتری گرفتند و با ارائه انواع ملزومات ورزشی و سفری امکاناتی را فراهم آوردند که کوهنوردان و ورزشکاران بتواند محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت های اقتصادی و مقرون به صرفه را تهیه نمایند

مرکز خرید زیراندازهای یوگا و پیلاتس

مرکز خرید زیراندازهای یوگا و پیلاتسزیراندازهای ورزشی از جمله تجهیزاتی هستند که در سال‌های اخیر استفاده از آن ها در انواع باشگاه‌ها و ورزشگاه‌ها متداول شده است و تولیدکنندگان متعددی در سطح کشور تولید انواع این تجهیزات ورزشی را بر عهده دارند.

مهم‌ترین مراکز خرید زیرانداز یوگا و پیلاتس را می توان فروشگاه حضوری و غیرحضوری نام برد که عمده ترین آنها مراکز زیر می باشند:

  1. مراکز فروش و ارائه دهنده انواع محصولات و لوازم ورزشی
  2. فروشگاه های ارائه کننده انواع ملزومات یوگا
  3. عمده فروشی های عرضه کننده و ارائه دهنده ملزومات ورزش و باشگاه ها
  4. مراکز تخصصی فروش انواع زیراندازهای مسافرتی و ورزشی

خریدار زیراندازهای استخر ارزان قیمت

خریدار زیراندازهای استخر ارزان قیمتاز جمله لوازمی که امروزه در استخرها و پارک های آبی بسیار کاربردی هستند انواع زیراندازهای استخر هستند. اگر خریدار انواع زیراندازهای استخر ارزان قیمت و دارای کیفیت بالا هستید می توانید برای خریدی مطمئن از طریق مراجع متعدد اینترنتی و همچنین حضوری اقدام به خرید نمایید.

این مراکز با ارائه محصولات متنوع در حوزه انواع زیراندازهای ورزشی و استخر محصولاتی با کیفیت و دارای تنوع از نظر رنگ و ابعاد را ارائه می نمایند.

زیراندازهای استخر به دلیل استفاده مداوم در محل های دارای رطوبت و در معرض آب لازم است که از کیفیت بالا تهیه شده باشند و متریال های مورد استفاده در تولید آنها مرغوب و  درجه یک باشد. مراکز تولیدی انواع این محصولات در ایران با استفاده از مواد صنعتی اولیه مرغوب انواع  زیراندازهای استخر را تولید می نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما