قیمت روفرشی | بزرگترین تولید کننده ایرانی روفرشی

کشور ما به عنوان یکی از اصلی ترین تولید کنندگان روفرشی در کل دنیا شناخته شده و دارای تعداد کارخانجات متعددی است که هر یک اقدامات موثری را در حوزه تولید این کالای پر کاربرد از خود نشان داده اند. برخی از تولیدکنندگان در این حوزه با وجود اختصاص دادن یک برند معتبر و در عین حال جهانی، لقب بزرگترین تولید کنندگان ایرانی روفرشی را کسب نموده که به واقع این کالا را در نمونه های درجه یک و بی نظیری از نظر طرح، جنس و کیفیت به بازار ارائه داشته اند. مسلماٌ هرچقدر این طرح ها و کیفیت ها در سطح بالاتری قرار داشته باشند، قیمت روفرشی نیز روند صعودی داشته که البته با توجه به کیفیت موجود در آن ها و زیبایی چشمگیرشان، توجه به قیمت، امر بیهوده ای است.

قیمت روفرشی | بزرگترین تولید کننده ایرانی روفرشی

بزرگترین تولید کننده ایرانی روفرشی

بزرگترین تولید کننده ایرانی روفرشیروفرشی از خطوط تولید واقع در کارخانجات بسیاری از شهر ها گذر کرده است که از این میان می توان به کارخانه روفرشی یزد اشاره کرد.
البته که باید گفت تعداد کارخانجات تولید کننده روفرشی در یزد، شمار بالایی را شامل شده که هر یک روفرشی هایی با طرح و نام های مختلف را ارائه ساخته اند.
برای مثال می توان به روفرشی اقبال یزد اشاره کرد.این روفرشی توسط بزرگترین تولید کنندگان در این استان در معرض تولید و فروش در بخش های متعدد بازار قرار گرفته است.
برای این روفرشی بی نظیر که بدون شک یکی از شاهکار های برجسته تولید کنندگان یزدی به شمار می آید؛ می توان خصوصیات بارزی را بیان داشت. مانند:

  • روفرشی اقبال یکی از روفرشی های بافته شده از ابریشم است که همین یک خصیصه کافی است تا آن را جزو برترین روفرشی های موجود بدانیم.تراکم بالا و فوق العاده ای از آنِ این روفرشی درجه یک می باشد.
  • دوام بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.
  • از رنگ ثابتی نیز بهره مند گشته است

تولید انواع روفرشی در سایز های مختلف

تولید انواع روفرشی در سایز های مختلفاصلی ترین هدف از تولید محصول یا کالایی همچون روفرشی، ارائه آن به مصرف کنندگان به منظور استفاده از روفرشی برای محافظت از فرش می باشد.
در واقع این کالا که جزو پهن کردنی ها به شمار می رود را بر روی فروش پهن کرده تا عمر فرش و کیفیت آن را حفظ کرده و مانع از ایجاد آسیب یا انتقال کثیفی به آن شوند.
به همین منظور چنین کالای مهمی در راس تولید تولید کنندگان توانمند کشورمان قرار گرفته است.

حال اینکه برخی از تولید کنندگان به منظور رعایت اصل مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان، در تلاش بوده تا روفرشی هایی را تولید کرده که قیمت نهایی مناسبی را داشته باشد.
یعنی سعی کرده اند تا با کنترل هزینه های تولید، به ارائه و تولید روفرشی ارزان بپردازند که حداقل از این طریق کمکی به مشتریان عمده و جزیی کرده باشند.
بر همین حسب حتی روفرشی های بسیار خوبی که از نظر زیبایی و کیفیت بسیار گزینه مطلوبی محسوب می شوند، با قیمت بسیار خوبی در معرض فروش گذاشته شده اند.
یافتن چنین روفرشی هایی فقط مستلزم کمی گشتن در بازار فروش است.
به علاوه برای اینکه این نکته را از قلم نیندازیم، باید بیان داشت که روفرشی های تولید شده ایرانی در سایز های مختلفی در قسمت های فروش نمایان گشته اند.
در گزینه های زیر به این اندازه ها اشاره شده است:

  1. روفرشی ۳ متری
  2. روفرشی ۶ متری
  3. روفرشی ۹ متری
  4. روفرشی ۱۲ متری

لیست قیمت انواع روفرشی در بازار

لیست قیمت انواع روفرشی در بازارعده بسیاری از خریدارانی که قصد خرید روفرشی را دارند، در همان وهله اول، قیمت فروش روفرشی را می خواهند بدانند تا بتوانند طبق آن برآورد های لازم میان هزینه های تخصیص داده شده به خرید و هزینه نهایی کالا را انجام دهند تا بی گدار به آب نزنند.
به خصوص حالا که جریان قیمت ها تبدیل به جریان نامعلوم و لحظه ای شده؛ در نتیجه آن ها را مصمم تر از قبل برای اطلاع از قیمت روفرشی نموده است.
به طور کلی باید گفت قیمت روفرشی با توجه به عوامل بسیاری مشخص خواهد شد که فاکتور هایی همچون کیفیت، جنس روفرشی و … کم بی تاثیر نیستند.

بنا براین اگر قصد دستیابی به  قیمت روفرشی ارزان را دارید که نباید انتظار چندانی از یک روفرشی با کیفیت را داشته باشید، مگر در یک صورت!
زمانی به این امر دسترسی خواهید داشت یعنی زمانی می توانید روفرشی خوب و باکیفیت را ارزان بخرید که از راه درستش وارد شوید و این راه راهی نیست جز مراجعه به مراکز مطمئن عمده فروشی.
مانند همین مرکز که شما می توانید با مراجعه به کارشناسان فروش خبره و متخصص در آن، به سطح مناسبی از قیمت هر یک از این روفرشی ها که از نظر برند و مدل، بهترین های بازار محسوب می شوند، به راحتی دست پیدا کنید:

  • قیمت روفرشی یزد
  • قیمت روفرشی زربافت
  • قیمت روفرشی کشدار

عرضه عمده انواع روفرشی های صادراتی

عرضه عمده انواع روفرشی های صادراتیعرضه عمده ای از انواع روفرشی در داخل کشور صورت گرفته و این کالاهای متنوع را آماده ارسال به بسیاری از بازار ها از جمله بازار های ایرانی و بازار های خارجی نموده است.
در خصوص ارسال روفرشی به بازار خارجی اگر بخواهیم بیشتر بگوییم، می توان ابراز داشت که این نوع روفرشی ها عنوان روفرشی صادراتی را به خود گرفته و در نتیجه مورد پسند بسیاری از خریداران واقع در بازار کشور های دیگر قرار گرفته اند.
در واقع علت اصلی محبوبیت روفرشی های صادراتی ایران را می توان در کیفیت بسیار بالای آن ها و دیگر مشخصات ظاهری دیگری دانست که تماماٌ در آن ها رعایت گشته است.

لازم به ذکر است در جریان عرضه عمده انواع روفرشی های صادراتی، چه در بازار داخلی کشور و چه در بازار های خارجی، تعداد خاصی از این کالا ها ظاهر شده اند که آن هم با توجه به مشخصه های برجسته شان می باشد.
اگر بخواهیم به  برخی از روفرشی هایی که به عنوان روفرشی صادراتی نیز شناخته شده اند اشاره کنیم، می توان این گزینه ها را نام برد:

  • روفرشی ابریشمی
  • روفرشی مخمل

خرید مستقیم روفرشی از تولید کننده

خرید مستقیم روفرشی از تولید کنندهروفرشی که این روزها حتی بیشتر از فرش به محبوب دل خریداران تبدیل شده است و نظر بسیاری از آن ها را به خود جلب نموده است، به روش های متفاوتی قابل تهیه و خریداری می باشد.
از جمله روش هایی که توسط آن ها می توان به خرید عمده روفرشی پرداخت، در گزینه های زیر آمده اند:

  1. خرید مستقیم روفرشی از تولید کننده
  2. خرید روفرشی به صورت عمده از مراکز عمده فروشی حضوری
  3. خرید روفرشی به صورت حضوری از نمایندگی های فروش
  4. خرید روفرشی از سایت های معتبر عمده فروشی

درست است که می توان از هر یک از این روش ها برای  خرید این کالا استفاده کرد، اما روشی در میان آن ها وجود دارد که منجر به تامین بهتری از روفرشی نزد همه خریداران عمده خواهد شد.
این روش چیزی نیست جز خرید مستقیم از تولید کننده!
بنا براین خریداران گرامی می توانند به کارخانجت تولید کننده روفرشی که در شهر های بزرگ کشور مستقر می باشند مراجعه کرده و بدین ترتیب شرایط فوق العاده مطلوبی را برای خود رقم بزنند.
شرایط مطلوب به این خاطر که از این طریق هزینه های نهایی خرید به طرز چشمگیری کاهش یافته و در نتیجه روفرشی به قیمت کارخانه به خریداران ارائه خواهد شد

فروشنده بهترین روفرشی های ابریشمی

فروشنده بهترین روفرشی های ابریشمیاز انواع روفرشی هایی که در بورس بازار قرار گرفته اند، می توان به روفرشی های ابریشمی اشاره کرد که سهم عمده ای را در بازار های داخلی و بازار های خارجی به خود اختصاص داده اند.
لذا با مراجعه به هر یک از بازار ها و به مدد فروشندگان کاربلد و متخصصی که در مراکز فروش معتبر حضور فعال خود را نشان داده اند؛ می توان به بهترین روفرشی های ابریشمی دست پیدا کرد.
گفتنی است که روفرشی ابریشمی به دلیل بافت نرم و دیگر خصوصیات کمی و کیفی مشهود و بارزی که در خود دارا می باشد، در صدر دیگر روفرشی ها قرار گرفته است.
به همین خاطر می توان آن را از روفرشی های با تنوع بالا به حساب آورد که این موضوع به نفع خریداران نیز خواهد بود.
چرا که دست آن ها برای خرید باز بوده و در نهایت نیز فرش هایی فوق العاده منحصر بفرد و بی نظیر پیش روی چشم خریداران ظاهر خواهند شد.

لازم است بدانید یکی از این روفرشی ها که در بخش های قبل نیز به آن اشاره کردیم، روفرشی اقبال است که در انواع بازارها، بسیار پرفروش ظاهر شده است.
برای این روفرشی می توان این دو شاخصه بسیار مهم و ارزشمند را بیان داشت:

  • از روفرشی های دورو به شمار می رود.
  • بنا براین کیفیت اعلائی را نیز از خود به نمایش گذاشته است.

تولید عمده روفرشی های طرح فرش

تولید عمده روفرشی های طرح فرشروفرشی های طرح فرش که تولید عمده و انبوهی به آن ها تخصیص یافته است؛ به راستی که از نظر زیبایی بی همتا بوده و از نظر کیفیت نیز ممتاز به نظر می آیند.
با پهن کردن این روفرشی های زیبا و چشمگیر در هر خانه ای، چه بسا که نیاز به هیچ فرشی هم نباشد.
بس که این کالا توانسته به مانند فرش، درجه یک ظاهر شوید!
با ملاحظه طرح های موجود در این روفرشی، گویی که خودِ فرش در پیش چشمانتان ظاهر شده است.

در هر حال به بازار های شهری و بازار های اینترنتی که مراجعه کنید؛ از چنین روفرشی هایی را زیاد خواهید دید.
این نکته را نیز باید اضافه نمود که تولید کنندگان این روفرشی ها را در بالا ترین کیفیت تولید کرده و به همین خاطر، قیمت این نوع روفرشی ها نسبت به نمونه های دیگر، کمی بیشتر می باشد.
اما اگر مایل باشید در این قسمت، شما را با برخی از مدل های موجود در روفرشی های طرح فروش آشنا سازیم:

  • روفرشی طرح فرش مدل شاهکار
  • روفرشی مدل ریحان
  • روفرشی مدل نفیس
  • روفرشی مدل الماس سرخ

خریدار جدیدترین روفرشی های طرح دار

خریدار جدیدترین روفرشی های طرح دارروفرشی ها در دو گروه کلی یعنی روفرشی های ساده و روفرشی های طرح دار موجود می باشند که ترجیح اکثر خریداران، خرید روفرشی های طرح دار می باشد.
در واقع طرح موجود در این روفرشی ها چشمگیرتر بوده و به همین جهت بیشتر به دل می نشینند.
موضوعی که خریداران برای خرید این روفرشی ها باید مد نظر خود قرار دهند، این است که تنها مراجعی را که از آن مطمئن هستند برای خرید انتخاب نمایند.
تا هم کالای بهتری نصیبشان شده و هم رضایت بیشتری را در این زمینه به دست آورند.

اما یکی از مراکزی که تحت عنوان بهترین مرکز فروش روفرشی روی کار آمده و تا به حال خدمات فروش ارزنده ای را خدمت تمامی خریداران ارائه داده است؛ همین مرکز می باشد که انواعی از این روفرشی های طرح دار را در معرض نمایش گذاشته است:

  • جدید ترین روفرشی های طرح دار
  • متنوع ترین و زیباترین روفرشی های طرح دار
  • با کیفیت ترین و اعلاترین روفرشی های طرح دار
  • قیمت مناسب ترین روفرشی های طرح دار

نمایندگی فروش روفرشی مخمل ترک

نمایندگی فروش روفرشی مخمل ترکاز جمله روفرشی هایی که این روز ها در بازار بسیار خودنمایی کرده و در جایگاه خوبی از فروش قرار گرفته اند؛ روفرشی های مخمل می باشند.
این نوع روفرشی ها در انواع روفرشی های مخمل ترکی و ایرانی در نمایندگی فروش روفرشی به فروش می رسند.
بنا براین با مراجعه به نمایندگی ها که آن ها نیز راهی مطمئن برای انجام انواع سفارشات به شمار می آیند، می توان انواعی از روفرشی ترک در این مدل ها را مورد تهیه با بهترین کیفیت و ظاهر قرار داد:

  • روفرشی کشدار ترک
  • روفرشی ساده ترک

نکته ای که را که لازم می بینیم در خصوص روفرشی های کشدار بیان نماییم، این است که در دوخت روفرشی کشدار، از نوعی کش های مخصوص در زیر روفرشی استفاده شده که باعث می شود تا سر نخورده یا جمع نشوند.
با همین مزیت بسیار خوبی که در این روفرشی ها وجود دارد، قطعاٌ آن ها را نیز می توان در دسته بهترین روفرشی جای داد.

شرکت پخش روفرشی کشدار در کشور

شرکت پخش روفرشی کشدار در کشورروفرشی های کشدار از مراکز مختلفی قابل دسترسی و خریداری می باشند که یکی از بهترین مراکز فوق برای دسترسی به این کالا، شرکت های پخش روفرشی می باشند.
این شرکت ها نیز زیر نظر کارخانجات تولید کننده فعالیت داشته و بنابراین با مراجعه مستقیم به آن ها هم می توان از شرایط خرید بهینه ای بهره مند شد.

علاوه بر روفرشی های کشدار که تبدیل به یکی از گزینه های رایج خریداران شده و بنابراین از شرکت های پخش نیز قابل ارائه می باشند؛ روفرشی هایی آکنده از مدل و جنس های دیگر را نیز می توان دید که در این شرکت ها موجود هستند. مانند:

  • روفرشی مدرن
  • روفرشی پارچه ای

با این وجود اگر به شرکت های پخش که در نقاط مختلفی از کشور حضور یافته اند سر بزنید، آن ها را در نمونه های بسیار متعددی خواهید دید.

مشخصات روفرشی های درجه یک

مشخصات روفرشی های درجه یکروفرشی های درجه یک از جمله روفرشی های فوق العاده با کیفیتی هستند که مشخصات بارزی را در خود گنجانده اند.
برای این که بتوانید با مشخصات موجود در این روفرشی ها آشنا شوید، موارد زیرا را دنبال نمایید:

  • روفرشی های درجه یک به دلیل بهره مندی از مواد اولیه مرغوب، جنس بسیار خوبی را دارا می باشند.
  • به گونه ای که با اندکی لمس می توان متوجه این جنس بسیار خوب شد.
  • این روفرشی ها مانند فرش های با کیفیت، دارای بافت ریزتر و طرح های کوچک تری می باشند که شباهت زیادی به طرح و بافت فرش دارد.
  • اغلب آن ها از جنس مخمل یا ابریشمی می باشند.
  • همچنین قیمت بالایی نیز در این فرش ها مشاهده می شود.

فروشگاه اینترنتی انواع روفرشی زرک دار

فروشگاه اینترنتی انواع روفرشی زرک داربازار فروش روفرشی هم به صورت بازار های شهری و هم به صورت بازار های اینترنتی نمود پیدا کرده است که در این میان، بازار های اینترنتی به یکی از بازار های رایج در این روز ها تبدیل شده اند.
در این بازار ها انواعی از فروشگاه های اینترنتی را می توان دید که محصولات به روز و فوق العاده تحسین برانگیزی را به نمایش عموم گذاشته اند.
البته شرط برخورداری از چنین محصولات، صرفاٌ مراجعه به فروشگاه های اینترنتی معتبر می باشد.

از جمله فروشگاه های اینترنتی مطمئن که مسیر بسیاری از خریداران در حال حاضر به شمار می رود، همین فروشگاه می باشد.
در این فروشگاه می توانید انواع روفرشی های زرک دار و نمونه های متنوع دیگر را در بهترین قیمت مورد تهیه قرار دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما