قیمت روز تشک مسافرتی کم حجم

قیمت تشک مسافرتی کم حجم بر طبق نوع الیاف و پارچه رویی که برای آن انتخاب می شود تعیین می گردد. شما می توانید در کنار خرید محصول مورد نظر، از نظرات و نظرات کارشناسان حاضر در بخش پشتیبانی سایت بهره مند گردند. لازم به تذکر است که طبق تغییر دائمی قیمت ها در بازار، نمی توان قیمت دقیق این محصول را بطور دقیق تعیین نمود.

قیمت روز تشک مسافرتی کم حجم

آشنایی با انواع تشک های مسافرتی

آشنایی با انواع تشک های مسافرتی

آشنایی با انواع و اقسام تشک مسافرتی ایرانی: به طور کلی تشک ‌های مسافرتی تقریبا نازک هستند و در سایز های متوسط، بزرگ و تک نفره ساخته و به بازار ارائه می شود.

بیشتر آن ‌ها حاوی پلی فوم هستند، ولی بعضی از این تشک ‌ها هم از محتویات فوم تولید می‌شوند.


همه افراد در طی روز درگیر انجام فعالیت های روزانه خود هستند و شب‌ ها خسته به منزل می آیند. تنها موردی که می ‌تواند خستگی کار را برطرف کند، استراحت کردن در یک مکان راحت و نرم است؛ ولی زمانی که در مسافرت هستیم شاید نتوانیم در محیطی مناسب استراحت کرده و یک خواب راحت داشته باشیم.

استفاده از تشک مسافرتی این امکان را فراهم می کند تا در سفر هم خواب آسوده و خوبی داشته باشید. تشک‌ های مسافرتی به راحتی قابل حمل و نقل می باشند و شما نگرانی راجب حمل و جا گیر بودن آن ها نخواهید داشت.

همینطور مقرون به صرفه بودن این مدل از تشک‌ ها باعث شده است که نقش اساسی در بین کالا های خواب داشته باشند. این کالا را می توان از فروشگاه های کالای خواب تهیه کرد و مورد استفاده قرار گیرد. حتما باید به برندی که جهت خرید این تشک ها، رجوع می شود، دقت کافی گردد تا بتوان محصولی مطمئن و با کیفیت را انتخاب نمود. 

تشک مسافرتی چه مزایایی دارد؟

این تشک ها قابل شست و شو می باشد، ضد حساسیت هستند و مشکلات و ناراحتی پوستی برای فرد استفاده کننده ایجاد نمی کند، کم حجم است، دارای وزن سبکی است، این تشک ها ضد رطوبت هستند و در مناطق رطوبتی مانند ساحل و …. قابل استفاده می باشد، فضای کمی اشغال می کند، مشکل کمبود فضا را حل می کند، برای استفاده در هر سن و با هر وزنی مطلوب است، دارای طرح ها و رنگ ها و مدل های متنوعی هستند.

آشنایی با تولیدکنندگان تشک مسافرتی کم حجم

آشنایی با تولیدکنندگان تشک مسافرتی کم حجم

شما مشتریان عزیز جهت آشنایی با تولید کنندگان تشک مسافرتی فوم کم حجم می توانید به اینترنت رجوع نمایید. ما هم به عنوان یکی از فروشندگان اصلی این محصول هستیم که تمام تلاش خود را می کنیم که محصولی با استاندارهای روز دنیا به خریداران عرضه کنیم و رضایت مشتری را کسب نماییم و در نهایت افراد از خرید خود راضی باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما