قیمت تشک مسافرتی ایرانی در بازار

تشک مسافرتی ایرانی از جمله محصولات پرفروش در بازار کالای خواب کشور می باشد که به علت دارا بودن کیفیت بالا و قیمت مناسب، علاوه بر بازار داخلی، در بازار کشورهای همسایه نیز مشتریان زیادی دارد؛ قیمت روز این محصول وابسته به نوع مواد اولیه، طرح و مدل، سایز، شرکت سازنده و عوامل متعدد دیگر است، شما می توانید از طریق همین فروشگاه، سفارش خود را به صورت عمده یا جزئی و زیر قیمت بازار ثبت نمایید.

قیمت تشک مسافرتی ایرانی در بازار

مزایای تشک مسافرتی سبک

مزایای تشک مسافرتی سبک همان طور که از نام تشک مسافرتی سبک نیز مشخص است، مزیت و ویژگی اصلی آن، وزن پایین است که باعث می شود در سفرهایی مانند کوهنوردی به آسانی قابل جابجایی باشد و در اتومبیل یا سایر وسایل نقلیه جای کمتری بگیرد؛ اما این محصول مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به بحث در مورد آن خواهیم پرداخت.
تشک مسافرتی که گاها با نام تشک مهمان نیز شناخته می شود، در هتل ها، مسافرخانه ها یا نهادهای نظامی مانند سربازخانه ها نیز کاربرد زیادی دارند زیرا شست و شو و خشک شدن آنها نسبت به سایر پتوها زمان کمتری می برد و هزینه کمتری هم دارد.
الیاف به کاربرده شده در نمونه های مرغوب این نوع پتوها به گونه ای است که خاصیت گرم کنندگی لازم را داشته باشد و فرد در دماهای پایین مانند کوه یا مناطق سردسیر دچار مشکل نشود.
معمولا توصیه می شود کالای خوابی که برای کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار می گیرد طرح و رنگ شادی داشته باشد، بنابراین تولیدکنندگان پتو مسافرتی نیز سعی می کنند طرح هایی همچون شخصیت های کارتونی محبوب را برای این رده سنی استفاده نمایند.

فروش عمده تشک مسافرتی سبک ایرانی

فروش عمده تشک مسافرتی سبک ایرانی افراد و شرکت های زیادی در سراسر کشور ترجیح می دهند خرید تشک مسافرتی را از طریق این مرکز انجام دهند که دلیل آن را می توان ارائه محصولاتی با قیمت ارزان و بالاترین سطح کیفی دانست؛ تنوع رنگ، طرح و مدل تشک های مسافرتی ایرانی عرضه شده در این مرکز نیز سبب شده است سلیقه اغلب خریداران پوشش داده شود و از محصولات، رضایت حداکثری داشته باشند.
تشک های مسافرتی سبکی که از طریق این فروشگاه به صورت عمده قابل خریداری می باشند، ضدحساسیت بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشند؛ علاوه براین همه ی سایزهای کودک، نوجوان، بزرگسال، یکنفره و دونفره را شامل می شوند.
شاید در بازار فروش تشک های مسافرتی با انواع مارک های خارجی روبرو شده باشید اما باید توجه کرد که معمولا محصولات ایرانی از لحاظ قیمت مناسبتر هستند، ضمن این که گارانتی و تضمین کیفیت دارند و شما می توانید مشکلات احتمالی را از طریق ارتباط با نمایندگی ها یا شرکت تولیدکننده حل نمایید.
بازار خرید و فروش تشک مسافرتی ایرانی در همه شهرهای کوچک و بزرگ از رونق خاصی برخوردار است و از طرفی صادرات آن به کشورهایی همچون عراق، افغانستان و سوریه نیز مورد توجه شرکت های بازرگانی می باشد؛ این شرکت آمادگی دارد تا سفارشات عمده را با قیمت ارزان و در سریعترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما