قیمت انواع رو بالشتی نقره کوب تک رو

همان گونه که میدانید رو بالشتی باعث میشود که کار شست و شو و نظافت آسان شود و در هر زمان میتوان آن را به راحتی تعویض کرد و از رو بالشتی مناسب دیگری استفاده کنید. رو بالشتی ارتباط مستقیم با پوست و موی انسان دارد، هرچه کیفیت پارچه رو بالشتی بهتر باشد، سلامت پوست و موی انسان کمتر در معرض قارچ، چربی، ریزش مو و مو خوره قرار میگیرد. رو بالشتی باعث حفاظت از بالشت میشود و بالشت دیگر لکه و کثیف نمیشود. با این حال باید در انتخاب رو بالشتی دقت کرد که از چه نوع پارچه و چه الیافی به کار رفته. با توجه به سلیقه و قیمت یک رو بالشتی مناسب انتخاب کنید، استفاده از رو بالشتی باعث ایجاد خواب آرام و راحت تری میشود، اگه از رو بالشتی مناسبی استفاده نشود در کوتاه مدت شاهد ایجاد آسیب و تغییر رنگ در طرح بالشت میشوید.
رو بالشتی در طرح ها و رنگ های خاص و شاد تولید میشود، که مناسب برای هر نوع سلیقه ای است و مدل های آن ساده و یک نواخت نبوده و در طرح های گلدار و پر از نقش و نگارهای زیبایی عرضه میشود. این گونه رو بالشتی با هر طرح و نقش دلخواه را میتوان، در مراکز خرید سطح شهر یا در سایت های فروش رو بالشتی با قیمت مناسب پیدا کرد و میتوان به قیمت عمده خرید کرد و از تخفیفات و سود خوبی بهره مند شد.
یکی از نمونه کارهای زیبا و خاصی که در صنعت رو بالشتی تولید میشود، رو بالشتی نقره کوب تک رو است که در طرح ها و نقش های زیادی موجود است که از بهترین مواد اولیه و مرغوب ترین پارچه استفاده شده که باعث دوام رو بالشتی در دراز مدت میشود. قیمت هر رو بالشتی بر اساس کیفیت و جنس و طرح آن در مغازه ها قیمت گذاری میشود. به دلیل رو آوردن مردم به خرید اینترنتی تولید کنندگان سایت هایی راه اندازی کرده اند، که امکان خرید اینترنتی را برای مردم آسان و راحت گردیده، که در هر زمان مردم با دسترسی به این گونه سایت ها میتوانند طرح مورد نظر خود را پیدا کرده و با کمترین قیمت و کمترین زمان محصول را سفارش دهند.

ویژگی های انواع رو بالشتی نقره کوب تک رو

ویژگی های انواع رو بالشتی نقره کوب تک رو

۱٫ نرم و مناسب
۲. جنس پشت و رو مطابق هم
۳. شست و شوی اسان
۴. پس ندادن رنگ و عدم تغییر رنگ
۵. الیاف با کیفیت و دوام پارچه
۶. مرغوب بودن و تغییر شکل ندادن
۷. قیمت مناسب و…
بالشت ها دارای لباسی هستند که به آنها رو بالشتی میگویند که باعث تمیز نگه داشته شدن بالشت در طولانی مدت میشود. رو بالشتی در واقع پارچه هایی هستند که برای سهولت در شست و شوی بالشت مورد استفاده قرار میگیرند. در صورت کثیف شدن رو بالشتی به راحتی میشود آن را تعویض کرد که با استفاده از این کار طول عمر بالشت افزایش پیدا کرده و از لکه شدن بالشت جلوگیری میشود. از پارچه و شکل های مختلفی برای تولید این محصول استفاده میکنند که کیفیت و جنس پارچه در واقع نقش مهمی در دوام و نیز قیمت این رو بالشتی دارد. از جمله طرح های رو بالشتی رو بالشتی نقره کوب تک رو است که قیمت مناسب تری نسبت به سایر رو بالشتی ها دارد.
قیمت انواع رو بالشتی های نقره کوب تک رو در مغازه ها بر اساس رنگ و جنس و طرح های منحصر به فرد قیمت گذاری میشوند و به صورت عمده و جزئی میتوان رو بالشتی با قیمت مناسب و جذاب و زیبایی تهیه کرد و تنوع زیاد این محصول باعث پیدا شدن طرفدارهای زیادی شده است. انواع مدل های رو بالشتی ها عبارت هستند از:
۱٫ رو بالشتی نقره کوب تک رو
۲٫ رو بالشتی طرح سه بعدی
۳٫ رو بالشتی زیپ دار
۴٫ رو بالشتی شکلاتی
۵٫ رو بالشتی سیلک
۶٫ رو بالشتی ابریشمی
۷٫ رو بالشتی مخمل و…
از جمله انواع طرح های رو بالشتی این مدل معروف عبارتند از: گل، طبیعت، حیوانات، هندسی، کلاسیک، سنتی، رنگ بندی ساده و… قیمت رو بالشتی نقره کوب که از بهترین و محبوب ترین مدل های رو بالشتی موجود در بازار است، در طرح های مختلفی تولید میشود، مانند نقره کوب تک رو و مخمل که از پر طرفدار ترین رو بالشتی های هستند، که نظر همه را به زیبایی خود جلب کرده. طرح بسیار زیبا و جذابی که در قالب مربع پر از انواع نقش و نگارهای است که در رنگ های شاد و جذاب و از پارچه های مرغوب و بادوام استفاده شده است و مناسب انواع سلیقه هاست و به صورت تک و ست موجود است.

از جمله انواع پارچه های بالشتی

از جمله انواع پارچه های بالشتی

– پارچه مخمل
– پارچه ساتن
– پارچه نخی
– پارچه تترون
– پارچه کتان و …
انواع رو بالشتی ها توسط تولیدکنندگان مختلف وارد بازار میشود و قیمت آنها بر اساس صورت های مختلف توزیع میشود که شامل این موارد هستند:
– انواع طرح های به کار رفته در آن
– چه مواد و الیافی در آن به کار رفته
– نرمی و لطافت
– کیفیت و جنس پارچه به کار رفته
– نام تجاری سازنده
– نوع خرید و فروش رو بالشتی
– قیمت ارز

توضیحات در مورد راهنمای خرید عمومی رو بالشتی

توضیحات در مورد راهنمای خرید عمومی رو بالشتی

برای خرید رو بالشتی گزینه‌ های زیادی وجود دارد که بر اساس سلیقه باید تصمیم گرفت چه پارچه هایی با چه قیمتی مناسب است. امروزه به دلیل تبلیغات زیاد مردم خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام میدهند و اعتقاد بر این دارند که قیمت ها نسبت به بازار ارزان تر و مقرون به صرفه تر هستند.

سفارش انواع رو بالشتی نقره کوب تک رو

سفارش انواع رو بالشتی نقره کوب تک رو

چند نمونه از مراکز فروش رو بالشتی عبارتند از

– انواع مراکز فروش کالاهای مختلف خواب در سراسر شهر
– خرید آنلاین و سفارش انواع رو بالشتی از سایت های اینترنتی
– خرید مستقیم از تولید کنندگان انواع رو بالشتی به قیمت عمده
رو بالشتی نقره کوب گلدار با بهترین و مرغوب ترین پارچه با طرح ها و رنگ های جذاب در حال تولید هستند. برای خرید عمده رو بالشتی با قیمت ارزان نیاز به ارتباط مستقیم با تولید کننده خواهد بود. عرضه مستقیم انواع رو بالشتی ها از تولیدی مشهد، تهران، اصفهان، موقعیت خوبی برای سفارش های شما مشتریان فراهم میسازد.
یکی از نمونه کارهایی که در تولید رو بالشتی در بازار عرضه میشود، اختصاص به رو بالشتی نقرب کوب دارد که در شکل ها و رنگ پارچه های گلدار تولید این گونه رو بالشتی انجام میشود. برای موفقیت در خرید رو بالشتی، بهترین خرید سفارش عمده است که به نسبت بازار میتوان از قیمت ارزان تری بهره مند شد. اکثر تولید کنندگان رو بالشتی در شهر تهران فعالیت میکنند و برای مشتریانی که در شهرهای دورتر نیز هستند، امکان خرید اینترنتی را به وجود آورده اند که در هر نقطه از کشور بتوانند به راحتی رو بالشتی مورد نظر خود را سفارش دهند.
توزیع این محصول در مدل ها و سایزهای مختلفی انجام میشود که مشتری بر اساس سلیقه طرح و مدل مورد نظر خود را انتخاب میکند و سفارش میدهد، توزیع کننده در کمترین زمان محصول را برای مشتری ارسال میکند.

شست و شوی رو بالشتی نقره کوب تک رو

شست و شوی رو بالشتی نقره کوب تک رو

۱٫ محصول را نباید مچاله کرد
۲. از آب بسیار داغ استفاده نشود. زیرا به الیاف پارچه آسیب میرساند و باعث از بین رفتن رنگ آن میشود.
۳. برای تمیز کردن، ابتدا گرد و غبار که بر روی رو بالشتی نشسته است را گرفته بعد با آب سرد وپودر مخصوص شست و شو دهید. نیاز به ماشین لباسشویی نیست، اما بهترین حالت برای شست و شوی این رو بالشتی ها ارائه آن به خشک شویی های معتبر است.

رو بالشتی طرح سه بعدی

رو بالشتی طرح سه بعدی

این روزها در بازار رو بالشتی ها مدل های جدید تولید شده که بهترین و جدید ترین روبالشی مدل سه بعدی را میتوان نام برد که بهترین کیفیت و قیمت مناسب تری دارد و از بازار فروش خوبی نسبت به سایر رو بالشتی های دیگر نیز برخوردار است. طرح سه بعدی را میتوان در میان انواع رو بالشتی دید که در طرح های مختلف زیبا تولید میشوند. انواع مدل های آن را میتوان به صورت ست کامل رو بالشتی و برای کودکان، مدل های جذاب برای عروس است. از نظر قیمت گذاری بر روی این مدل رو بالشتی که نسبت به سایر رو بالشتی ها طرح های فانتزی تری دارند و از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

رو بالشتی سیلک

رو بالشتی سیلک

اگر هر روز که بیدار میشوید موهای پریشانی و نامناسبی و بد فرمی دارید، مشکل از بالشت شما نیز است که باعث ایجاد مو خوره و شکستگی مو میشود. این نوع بالشت باعث به هم خوردن چربی صورت و چرب شدن سطح پوست میشود و ایجاد جوش و چین و چروک و قارچ بر روی پوست میشود و سلامت پوست را به خطر می‌ اندازد. رو بالشتی های مرغوب و با کیفیت مثل ساتن سیلک باعث کاهش چروک صورت میشود و از موخوره و وز شدن مو جلوگیری میکند. رو بالشتی هایی که در آنها پنبه به کار رفته، رطوبت مو را گرفته و منجر به شکستگی مو و گره خوردن آن نیز میشود. اما رو بالشتی ساتن سیلک، بافت بسیار نرم و لطیف دارند و باعث حفظ سلامت موی شما شده و در نتیجه کمک میکند که موی نرم و لطیف و پوست شاداب داشته باشید.

رو بالشتی ابریشمی

رو بالشتی ابریشمی

رو بالشتی های ابریشمی پوست را خنک نگه میدارد. از بروز چین و چروک که از تغییر حالت صورت ایجاد میشود جلوگیری میکند. رو بالشتی های ابریشمی پوست را هیدراته نگه میدارد و برای حساسیت مناسب است. برای افرادی که پوست های حساس و همچنین کسانی که آسم دارند یک انتخاب بسیار و مناسبی است. طبق تحقیقات انجام شده خنک بودن فضای باز باعث ایجاد هورمون ملانین (یکی از مهم ترین هورمون های ضد پیری) میشود. ویژگی های رو بالشتی ابریشمی
– خنک ماندن رو بالشتی در زمان طولانی مدت
– جلو گیری و کاهش چین و چروک
– کاهش پف صورت
– حفظ تعادل دمای بدن و جلوگیری از گر گرفتی دمای بدن افراد در هنگام خوابیدن

رو بالشتی مخمل

رو بالشتی مخمل

جنس مخمل روبالشی باید مرغوب و باکیفیت و تنفس پذیر باشد و در هنگام خوابیدن زود زیر سر گرم نشود. الیاف به کار رفته در این رو بالشتی، باید مناسب مو و پوست صورت باشد و آسیب وارد نکند. برای شست و شوی این رو بالشتی میتوان از ماشین لباسشویی استفاده کرد. یک موضوع مهم در مورد مواد شوینده ای که قرار است برای شست و شوی رو بالشی استفاده کنید، باید از شوینده ای استفاده شود که در آن مواد آنزیم دار و سفید کننده نداشته باشد زیرا به الیاف و رنگ پارچه آسیب میرساند و باعث تغییر شکل و رنگ آن میشود.
رو بالشتی مخمل برجسته از تولیدات بسیار خوب داخلی است که با انواع پارچه های گلدار در بازار عرضه میشود و آبرنگ، پورشه، مخمل ساده و گلدار، از دیگر انواع رو بالشتی های خوب و با کیفیت و درجه یک بازار نیز هستند. به دلیل داخلی بودن این محصول قیمت آن از مدل های خارجی کمتر و مقرون به صرفه تر نیز هستند. رو بالشتی مخمل ساده را میتوان از تولیدی های تهران، اصفهان، قم، مشهد، خریداری کرد و قیمت آن نسبت به خرید در بازار کمتر است.
روبالشی های جهیزیه با مدل های چین دار که در آن از پارچه های مخمل زیبا استفاده میشود، با بهترین طراحی و کیفیت در حال تولید است. قیمت رو بالشتی های خارجی نسبت به رو بالشتی های ایرانی از قیمت بیشتری برخوردار هستند. با توجه به کیفیت بالای پارچه همواره رو بالشتی های مخمل نقره کوب تک رو، به دلیل زیبایی و جذابیت و مقاومت پارچه مناسب هستند. و نظر طرفدارن زیادی را به خود جلب کرده است که در دو نوع خارجی و ایرانی در بازار عرضه میگردد.
مناسب ترین قیمت روبالشی داخلی را میتوان از طریق شرکت‌ های مختلف که قیمت مناسب‌ تری در فروش عمده دارند خریداری کرد، که در مقایسه با سایر رقبا قیمت ارزان تری نیز دارند.

1

  1. سلام عجب و نقش و نگارهای زیبایی داره که هر مشتری رو به خودش جذب میکنه برای جهیزیه عروس و دامادی ک خوش سلیقن میتونن بالش های نقره توی خرید کنه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما