فروش پتو هتلی درجه ۱ به صورت عمده

از قدیم الایام بشر برای محافظت از خود در برابر سرما در زمان هایی مانند خواب، استراحت و… از پوششی استفاده می کرده است. در گذشته که پتو نبوده، از پوست حیوانات استفاده میشده اما امروزه تمامی مردم حداقل از یک پتو استفاده می کنند. اگر شما به هتل مراجعه کنید قطعاً مهمترین چیزی که می بینید تخت خواب می باشد و مدل پتوی آن می باشد که به آن به اصطلاح به آن پتو هتلی می‌گویند. امروزه در هر هتل حداقل از یک پتو هتلی استفاده می شود. پتو هتلی نقش بسیار زیادی برای جلب رضایت مشتری دارد، از آن جایی که حجم تخت خواب بزرگ می باشد و پتو هتلی به عنوان جلوه تخت نشان داده می شود، هرچه زیباتر و کیفیت بهتری داشته باشد برای مشتری بسیار لذت بخش تر است.

فروش پتو هتلی درجه 1 به صورت عمده

پتو هتلی مرغوب چه مشخصاتی دارد؟

پتو هتلی مرغوب چه مشخصاتی دارد؟


از آنجایی که هتلدار ها تمام هدف شان کسب رضایت مشتری می باشد، پس استفاده از یک پتو هتلی مرغوب بسیار حائز اهمیت است.

اگر بخواهیم به مشخصات پتو هتلی اشاره بکنیم، مشخصات پتو هتلی مرغوب عبارتند از:

رنگ روشنی داشته باشد


رنگ پتو هتلی، باید روشن یا سفید باشد تا کثیفی ها بهتر نمایان شود. نکته دیگر اینکه رنگ سفید جذابیت زیادی به دکوراسیون اتاق می دهد

 نوع جنس پتو

پتو هتلی مرغوب بهتر است از جنس پنبه و پشم شیشه باشد، زیرا گرمای خوبی تولید می کنند و از طرفی دیگر جمع آوری آنها بسیار راحت می باشد و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و همچنین این نوع پتو عمر بسیار بالایی دارد.

قابل شست و شو بودن

پتو هتلی مرغوب حتماً قابلیت شست و شو داشته باشد و شستن آن باید سهولت کافی داشته باشد، زیرا پتو هتلی باید دائم شسته شود.

تمام این عوامل باعث می‌شود تا یک پتو هتلی کیفیت بالایی داشته باشد و امروزه تلاش هتلداران این است که بهترین نوع پتو هتلی را استفاده بکنند.

تولید کنندگان انواع پتو هتلی درجه یک ایرانی

تولید کنندگان انواع پتو هتلی درجه یک ایرانی

همانطور که گفته شد پتو هتلی در ایران بسیار حائز اهمیت است به همین خاطر در ایران تولید کنندگان زیادی اقدام به تولید این محصول می کنند. اما نکته ای که وجود دارد این است که قیمت پتو هتلی به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین عامل آن مواد اولیه ای است که در تولید پتو هتلی به کار گرفته شده است و هرچه قیمت مواد اولیه افزایش یابد قیمت پتو هتلی هم افزایش می یابد. عامل دیگر در تعیین قیمت پتو هتلی سایز پتو هتلی می باشد به صورتی که هرچه سایز پتو هتلی بزرگ تر باشد قیمت آن نیز بیشتر است. در ایران انواع پتو هتلی درجه یک تولید می‌شوند که در هتل ها به کار گرفته می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما