عرضه کنندگان روبالشتی پنبه دوز زیپ دار

امروزه پارچه های پنبه دوز با توجه به لطافت و طبیعی بودنشان، طرفداران بسیاری دارند و مناسبت ترین گزینه برای تولید روبالشتی هستند و جالب است بدانید دیگر نیاز نیست به طور سنتی شروع به دوخت سر روبالشتی کنیم. کافی است با باز کردن زیپ، روبالشتی را برای شست و شو خارج کنیم. با توجه به تقاضای فراوان برای این روبالشتی، عرضه کنندگان متنوعی در سراسر ایران وجود دارند که باعث سردرگمی ما در انتخاب میشوند. در این میان شرکت دیبافت با عرضه روبالشتی پنبه دوز زیپ دار درجه یک و صددرصد پنبه، این مسئله را برای ما حل کرده است. با ما همراه باشید تا از ویژگی های این روبالشتی پنبه دوز درجه یک مطلع شوید و از میان عرضه کنندگان روبالشتی پنبه دوز زیپ دار، بهترین آنها را انتخاب کنید.

چرا باید از روبالشتی زیپ دار استفاده کنیم

چرا باید از روبالشتی زیپ دار استفاده کنیم

همانطور که میدانید طرز استفاده روبالشتی پنبه دوز زیپ دار از روبالشتی های معمولی راحت تر است. به دلیل داشتن زیپ، نیازی به دوختن سر روبالشتی نیست و این مسئله به آن شیک بودن خاصی میدهد. از طرفی در طرح های زیادی وجود دارند و میتوان آنها را با اتاق، پتو و سایر کالاهای خواب درون اتاق به هر سلیقه ای دیزاین کرد. تمام شرکت هایی که محصول روبالشتی عرضه میکنند، به دلیل زیبایی و راحتی این روبالشتی های زیپ دار در تلاشند آنها را در طرح ها و جنس های مختلفی عرضه کنند. این روبالشتی شیک در طرح های سنتی و مدرن تولید میشود.
وجود زیپ کمک میکند بتوانیم به راحتی تعداد دفعات بیشتری روبالشتی را از روی بالشت دربیاوریم و آن را بشوییم. در این صورت دیگر نگران کثیفی آن نیستیم و نیاز نیست هر بار نخ، سوزن و بشکاف در دست بگیریم. اینگونه در زمان، صرفه جویی خواهیم کرد. از طرفی این روبالشتی ها، روی بالشت بسیار زیبا قرار میگیرند و شل نیستند.

آشنایی با روبالشتی سوپر پنبه

آشنایی با روبالشتی سوپر پنبه

با پیشرفت علم و تکنولوژی، انسان همواره سعی میکند در هر زمینه ای کالاهای بهتری را تولید کند. او با استفاده از شناخت مواد مختلف، در تولید همه چیز مهارت بالایی کسب کرده است یکی از این موارد، پارچه ها هستند. امروزه انواع مختلفی از پارچه ها وجود دارند که برای تولید کالای خواب استفاده میشوند. در این میان، روبالشتی های سوپر پنبه به دلیل خالص بودن نخ پارچه آنها در بین مردم محبوبیت زیادی دارند، این روبالشتی ها به دلیل ارگانیک و طبیعی بودنشان، باعث ایجاد حساسیت نمیشوند. در واقع مانند نمونه های ارزان و نامرغوب سبب خارش، قرمزی پوست، تشدید بیماری های پوستی مانند اگزما و یا بیماری های تنفسی نمیشوند.
روبالشتی های پنبه دوز زیپ دار، از جمله روبالشتی های جدید هستند. به دلیل اینکه پارچه مرغوب آنها با تکنولوژی های پیشرفته ای بافته میشود، زیباتر روی بالشت شما قرار میگیرد. این روبالشتی ها در ابعاد استانداردی تولید میشوند و دوردوزی آنها محکم بوده و بعد از استفاده طولانی مدت، باز نمیشود.

شست وش وی روبالشتی پنبه دوز

از طرفی بعد از شست و شو با ماشین لباسشویی، کیفیت اولیه اش را حفظ میکند و آسیبی به تار و پود آن‌ نمیرسد. چراکه نرمی و لطافت آن، از درون ویژگی های نخ های پارچه می آید، پس مادام العمر است و پس از شست و شو، رنگ پس نمیدهد یا آب نمیرود. روبالشتی پنبه دوز زیپ دار، برای کودکان هم قابل استفاده است زیرا در میان طرح های متنوعش، مدل های عروسکی هم وجود دارد و میتواند اتاق کودکان را زیباتر کند و از آنجایی که بچه ها اکثرا دوست دارند تا دیر وقت، بازی کنند، جذابیت روبالشتی کمک میکند به موقع بخوابند.
علاوه بر این ما میخواهیم در طی شب، خواب راحت و عمیقی داشته باشیم، بخش زیادی از این مسئله به ارتفاع بالشت، نرمی و لطافت آن برمیگردد. از طرفی خاصیت پارچه پنبه ای این است که هوا را به خوبی عبور میدهد و زمانی که جنس روبالشتی از پارچه پنبه ای باشد، میتوان تا حد زیادی تعریق شبانه را کاهش داد، در این صورت سطح بهداشت بالاتر میرود و روبالشتی خیس نمیشود یا بو نمیگیرد و در عین حال خنک تر است.

پارچه به کاررفته در روبالشتی سنتی

پارچه به کاررفته در روبالشتی سنتی

در میان این همه مدرنیته، هنوز هم افراد زیادی هستند که دکوراسیون سنتی را ترجیح میدهند یا به صورت ترکیبی از آنها استفاده میکنند. اگر جزء این دسته از افراد هستید، باید بگوییم امروزه روبالشتی های سنتی همچنان تولید میشوند با این تفاوت که پارچه های مصرفی آنها بسیار مرغوب تر از گذشته است. در بیشتر روبالشتی های سنتی از پارچه های عالی مانند ترمه و پارچه ابریشمی استفاده میشود. این رو بالشتی ها در شکل های زیادی مانند گرد، مربعی و لوله ای دوخته میشوند. در این پارچه ها بیشتر از طرح های شلوغ و بته جقه استفاده میشود تا زیبایی و سنتی بودن آن را بیشتر نشان دهد. استفاده از روبالشتی سنتی برای کوسن مبل ها، همواره یکی از ایده های جذاب است.

فروش تضمینی انواع روبالشتی پنبه دوز زیپ دار

فروش تضمینی انواع روبالشتی پنبه دوز زیپ دار

روبالشتی زیپی، این روزها در اکثر خانه ها پیدا میشود و این نشان از تقاضای بالا برای این منسوج است. بنابراین بسیاری از فروشندگان کالاهای خواب در کنار دیگر محصولات، اقدام به فروش روبالشتی پنبه دوز زیپ دار کرده اند که این ممکن است در نگاه اول اتفاق خوبی به نظر برسد، اما نکته اینجاست بعضی از این فروشندگان، روبالشتی پنبه ای درجه یک تهیه نمیکنند و از طرفی پررونق بودن این بازار باعث میشود دلالان به سمت آن بیایند و قیمت نهایی را بالاتر ببرند و اگر شما قصد خرید عمده داشته باشید، این به ضررتان تمام میشود.
نکته بعدی کیفیت بالای روبالشتی است که به واسطه خرید از یک فروشنده معتبر میتوان از بابت آن تا حد بالایی مطمئن بود. زیرا مدل های تقلبی فراوانی در بازار وجود دارد. یکی از گزینه های مناسب، خرید اینترنتی از سایت دیبافت است. به واسطه کارمندان مجرب و زبده در شرکت دیبافت، ما شاهد فروش تضمینی روبالشتی پنبه دوز زیپ دار و کالاهای خواب دیگر هستیم و به دلیل کارکشتگی در این زمینه، میتوان از اصالت کالاهای این شرکت اطمینان حاصل کرد و ریسک خرید جنس تقلبی را از بین برد و روبالشتی با جنس سوپر پنبه را بدون ناخالصی خریداری کرد.

13

  1. کیفیت رو بالشتی های مجموعه دیبافت بسیار بالا است . من از این محصول خریداری کردم و پس از شسشتو جنس و اندازه آن تغییر نکرد من بسیار راضی هستم

  2. سلام من این محصولاتتون رو سفارش دادم و استفاده کردم واقعا عالی هستن به ویژه برای کسانی که دفعات زیادی روبالشتی هارو میشورن استفاده ازاین ها خیلی راحته چون به راحتی میتونین دربیارین بشورین بعد دوباره استفاده کنین مچکرم ازتون.

  3. سلام محصولی که سفارش داده بودم به دستم رسید واقعا عالی بود به ویژه بسته بندی که واقعا مرتب وتمیز بود وهمین امرباعث شده بود هیچ اسیبی به محصولات نرسه و کاملا سالم بمونن وکیفیت محصولات کاملا بامطالبی که درسایت مطرح شده بود منطبق بود.

  4. سلام وخسته باشید این رو بالشتی ها به دلیل زیپی که دارد براحتی قابل تعویض می باشد و زمان کمتری را به خود اختصاص می دهند.

  5. سلام وقت بخیر
    میان این همه مدرنیته، هنوز هم افراد زیادی هستند که دکوراسیون سنتی را ترجیح میدهند.

  6. سلام وقتتون بخیر
    من بارهای از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوب شما.

  7. سلام وقت بخیر
    روبالشتی های سنتی از پارچه های عالی مانند ترمه و پارچه ابریشمی استفاده میشود. این رو بالشتی ها در شکل های زیادی مانند گرد، مربعی و لوله ای دوخته میشوند

  8. سلام وقت بخیر
    روبالشتی های پنبه دوز زیپ دار، از جمله روبالشتی های جدید هستند. به دلیل اینکه پارچه مرغوب آنها با تکنولوژی های پیشرفته ای بافته میشود، زیباتر روی بالشت شما قرار میگیرد

  9. سلام وقت بخیر
    امروزه پارچه های پنبه دوز با توجه به لطافت و طبیعی بودنشان، طرفداران بسیاری دارند و مناسبت ترین گزینه برای خرید هستند

  10. سلام وقت بخیر
    به دلیل داشتن زیپ، نیازی به دوختن سر روبالشتی نیست و این مسئله به آن شیک بودن خاصی میدهد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما