صادرات عمده روبالشتی در طرح های متنوع در کشور

صادرات عمده روبالشتی در طرح های متنوع در کشور به مناطق مختلفی انجام می شود که می توان به کشور های همسایه و برخی از کشور های اروپایی اشاره کرد. این کالای ایرانی با قیمت تولیدی به سایر کشور ها صادر می شود تا بتواند مشتریان بسیاری را به خود جذب کند.

صادرات عمده روبالشتی در طرح های متنوع در کشور

فروش روبالشتی در رنگ های متنوع در کشور

فروش روبالشتی در رنگ های متنوع در کشور فروش روبالشتی در رنگ های متنوع در کشور در فروشگاه های کالای خواب انجام می شود. ما در این فروشگاه ها به راحتی می توانیم جدیدترین مدل روبالشتی را با قیمت های متنوعی تهیه کنیم.

روبالشتی در طرح های مختلف می تواند دکوراسیون خانه شما را زیباتر کند. وجود طرح های زیبا و متنوع می تواند فضای گرمتر و پر نقش تری را برای شما ایجاد کند. 

روکش بالش در طرح، رنگ، جنس، و قیمت های متفاوتی تولید و روانه انواع بازار ها می شود تا مطابق با سلیقه های مختلف افراد جامعه باشد و همه بتوانند بر اساس پولی که در دست دارند کالای مورد نیاز خود را خرید کنند.

رنگ های مختلف روبالشتی با توجه به نوع استفاده متفاوت است به عنوان مثال برای بالشت های تزیینی باید از پارچه های شاد استفاده کرد تا بتوان زیبایی بی نظیری را به دکوراسیون منزل داد.

اما برای بالشت های خواب باید از پارچه های ساده و روشن استفاده کرد همچنین باید پارچه مقاومت زیادی در برابر شست و شو داشته باشد چون این روبالشتی ها زیر سر قرار می گیرند و به طور مداوم شسته می شوند باید جنس مرغوبی داشته باشند.

صادر کنندگان روبالشتی در کشور

صادر کنندگان روبالشتی در کشورصادر کنندگان روبالشتی در کشور سعی کرده اند انواع مدل ها را با طرح ها و رنگ های متنوعی به دیگر کشور ها ارسال کنند تا بتوانند کالا را به راحتی بفروشند و سفارش های جدیدی هم از کشورهای مربوطه بگیرند.

 صادرات این محصول منافع زیادی برای صادر کننده دارد و می تواند ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشد.

شما می توانید با جستجو در گوگل صادر کنندگان برتر این محصول را شناسایی کنید و با مدل های صادراتی آن ها آشنا شوید.

روبالشتی سیلک چیست؟ 

برای تولید این نوع روبالشتی از پارچه توری که دارای سوراخ های بسیار ریز است استفاده می شود. و سپس توری را در قابی ثابت می گذارند و تصویری که می خواهند روی روبالشتی نصب کنند روی این توری نقش می زنند و اگر بخش هایی از تصویر که نباید رنگ بخورد با ماده ای مسدود کننده مانند موم یا لاک و حساس کننده پوشیده می شود. که در این حالت به این قاب توری شابلون یا کیشه می گویند.

اندازه استاندارد روبالشی ۷۰*۵۰ است اما در کارخانه تولیدی، روبالشتی ها در سایز ۴۶*۶۶ دوخته می شود. اگر شما به کارخانه های تولیدی این محصول که در شهر های مختلف کشور وجود دارد مراجعه کنید می بینید روبالشتی ها به دو صورت یک رو و دو رو دوخته می شود و یا هر دو طرف روبالشتی را از یک پارچه استفاده می شود.

فروش عمده روبالشتی در ایران

فروش عمده روبالشتی در ایرانفروش عمده روبالشی در ایران توسط عمده فروشان مختلفی انجام می شود. این نوع فروش معمولا با قیمت درب کارخانه انجام می شود هر چند که برخی از فروشندگان به دلایل مختلفی اقدام به فروش انواع نمونه کالا با قیمت کمتر از قیمت تولیدی کرده اند.

عمده فروشان این کالا را در مدل های مختلفی عرضه می کنند. این مدل ها می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • مدل توپی
  • مدل بن تن- کودک
  • مدل بافتنی 
  • مدل تاریخ ازدواج 
  • مدل گل کلی
  • مدل ماه و ستاره 
  • و….

اگر شما به سراغ کارخانه تولیدی روبالشتی تهران و دیگر شهرستان ها بروید می توانید انواع این مدل ها را مشاهده کنید و خرید خود را به صورت عمده انجام دهید. علاوه بر خرید شما می توانید با دوخت انواع روبالشتی مانند دوخت روبالشتی بند دار، دوخت روبالشی لبه دار، و…. هم آشنا شوید. همچنین شما عزیزان می توانید با مراجعه به تولید کنندگان از انواع قیمت ها مانند قیمت دوخت روبالشتی، قیمت روبالشی ترمه، قیمت روبالشی سه بعدی، و…. هم اطلاع یابید.

خرید و فروش روبالشتی در ایران

خرید و فروش روبالشتی در ایرانخرید و فروش روبالشتی در ایران به دلیل متنوع بودن مدل ها بسیار پر رونق است. ما می توانیم علاوه بر برندهای داخلی بسیاری از برندهای خارجی که از کشور های مانند چین، کره، ترکیه، و…. وارد می شود را از بازار به راحتی تهیه کنیم.

به علاوه وجود تولید کنندگان مختلف هم سبب شده بسیاری از افراد به تجارت این کالا روی بیاورند. کسانی که می خواهند وارد این کسب و کار شوند باید بدانند یک روبالشتی خوب چه ویژگی های دارد. خصوصیات روبالشی با کیفیت شامل موارد زیر می شود که ما به طور خلاصه به آن اشاره می کنیم:

  • جنس پارچه روبالشی باید با کیفیت باشد.
  • نرم و لطیف باشد و صورت را در هنگام خواب اذیت نکند.
  • یک روبالشتی مناسب باید در زمان خواب از عرق کردن صورت و موها جلوگیری کند.
  • قیمت مناسبی داشته باشد.
  • پارچه ای که برای روبالشتی استفاده می شود باید ضد حساسیت باشد و رنگ آن به صورتی باشد که اگر روبالشتی چرک شد کثیفی را به راحتی نشان دهد تا فرد استفاده کننده اقدام به شستن روبالشتی کند.
  • جنس پارچه به صورتی باشد که سر و صورت را اذیت نکند و بتواند یک خواب راحت به فرد بدهد.

برند های برتر تولید کننده روبالشتی در کشور

برند های برتر تولید کننده روبالشتی در کشورتولید کنندگان بسیاری در کشور وجود دارد که به تولید انواع روبالشتی مشغول اند که بیشتر آنها جزو برندهای برتر هستند و محصولات تولیدی آن ها علاوه بر بازارهای داخلی در بازارهای خارجی هم مشتریان خاص خود را دارد. ما می توانیم با جستجو در سایت های معتبر اینترنتی برندهای برتر تولید کننده روبالشتی در کشور را شناسایی کنیم.

یک برند خوب و برتر باید ویژگی های مثبت یک روبالشتی با کیفیت را داشته باشد. همچنین محصولات آن متنوع باشد.

دوخت انواع روبالشی در کارخانه ها بر اساس نوع کاربرد از پارچه هایی با رنگ های متنوع استفاده می شود. تولید کنندگان با استفاده از نیروی انسانی متخصص، و چرخ های صنعتی پیشرفته و مدرن به دنبال تولید محصولی با کیفیت و ارزان هستند. دوخت روبالشی در کارخانه ها به صورت بند دار، لبه دار، پاکتی، و…. انجام می شود.

انواع روبالشتی کدام اند؟

انواع روبالشتی کدام اند؟انواع روبالشتی می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • روبالشتی پاکتی
  • روبالشتی ترمه
  • روبالشتی مخمل
  • روبالشتی لبه دار
  • روبالشتی سه بعدی
  • روبالشتی بنددار

این روبالشتی ها متنوع هستند به عنوان نمونه می تواند برای بزرگسالان، نوزاد، زینتی، و مخصوص خواب طراحی شده باشند. متنوع بودن این محصول باعث شده تا مشتری بتواند مطابق با نیاز خود محصول را خریداری کند.

برای دوخت انواع روبالشی از پارچه هایی مانند نخی، مخمل، ساتن، و کتان استفاده می شود. انواع روبالشتی ها بر اساس کاربرد و استفاده ای که از آنها می شود از پارچه های مخصوصی استفاده می شود به عنوان مثال برای دوخت روبالشتی نوزاد باید از پارچه های رنگی و شاد استفاده کرد.

در بیشتر فروشگاه های سطح شهر که به فروش این نوع کالا مشغول اند می توان انواع مدل ها و طرح ها را مشاهده کرد و با مقایسه تمام مدل ها یک کالای زیبا و استثنایی را خرید کرد.

تجارت روبالشتی در کشور

تجارت روبالشتی در کشورتجارت روبالشتی در کشور توسط گروهای مختلفی انجام می شود. این گروه ها می تواند شامل گزینه های زیر باشد:

  • شرکت تولیدی روبالشتی ارزان 
  • شرکت بازرگانی انواع متکا سنتی، و روبالشتی

تجارت این کالا در طرح ها و رنگ های مختلفی انجام می شود تا تمام مصرف کنندگان بتوانند بر اساس سلیقه خود کالا را خریداری کنند. شما می توانید با مراجعه به کسانی که به خرید و فروش این نوع محصول مشغول اند انواع مدل بالش و متکا مانند: روبالشتی مخمل جدید، مدل روبالشتی مجلسی، مدل روبالشی نوزاد، روبالشتی عروس و…. را با قیمت های مناسبی تهیه کنید.

اگر به دنبال خرید جدیدترین مدل روبالشتی هستید به شما پیشنهاد می کنیم به تاجران این کالا مراجعه کنید. تجارت این کالا سبب شده سود فراوانی عاید تجار شود چون فروش این محصول هم در بازارهای داخلی هم در بازارهای خارجی انجام می شود. 

خریداران روبالشتی در ایران

خریداران روبالشتی در ایرانخریداران روبالشتی در ایران می توانند در هر منطقه ای از کشور که ساکن هستند با مراجعه به فروشگاه های کالای خواب محصول مورد نظر خود را خرید کنند. مصرف کنندگان در هنگام نیاز به این محصول می توانند خرید خود را به دو صورت حضوری و آنلاین انجام دهند که این بستگی به مشتری دارد که از کدام روش خرید خود را انجام دهد.

فروشندگان مختلف، این محصول را در طرح، رنگ، و قیمت های متفاوتی عرضه می کنند تا تمام مصرف کننندگان بتوانند کالا را خرید کنند.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، خرید انواع کالا ها من جمله این محصول به راحتی انجام می شود و مصرف کنندگان می توانند هم به صورت حضوری هم به صورت غیره حضوری ( سایت های فروش) محصول را خریداری کنند.

بازار بزرگ فروش روبالشتی در تهران

بازار بزرگ فروش روبالشتی در تهرانما می توانیم با مراجعه به بازار بزرگ فروش روبالشتی در تهران انواع برندها و مدل ها را با قیمت های منحصر به فردی خرید کنیم. بیشتر تولید کننندگان در سراسر کشور برای این که محصول خود را در مقدار بیشتری بفروشند به این بازار مراجعه می کنند.

چون همان طور که همه ما می دانیم بیشتر صادر کننندگان، و توزیع کنندگان برای خرید محصول خود به این بازار مراجعه می کنند تا هم از کیفیت کالا راضی باشند هم هزینه کمتری را صرف خرید کنند.

شما می توانید با یک چرخ زدن در بازار این کالا در تهران انواع مدل و طرح ها را مشاهده کنید و از میان آن ها بهترین روبالشی را خرید کنید. همچنین قیمت ها در این بازار بسیار مناسب است.

تفاوت های انواع روبالشتی در چیست؟

تفاوت های انواع روبالشتی در چیست؟تفاوت های انواع روبالشتی در موارد زیر خلاصه می شود:

  • نوع پارچه ای که برای دوخت استفاده شده است.
  • نوع مدل و طرحی که روی پارچه اجرا شده است.
  • نوع دوخت
  • اندازه روبالشتی 
  • کاربرد روبالشتی،( چون برخی از روبالشتی های مبلی برای تزیین استفاده می شود.)
  • رنگ
  • جنس 

روبالشتی ها از آن جهت که سر بر روی آن قرار می گیرد و بیشتر در معرض شست و شو قرار دارند باید به جنس و کیفیت آن توجه خاصی کرد و قبل از خرید حتما در مورد کیفیت کالا تحقیق کنید و برند های برتر را شناسایی کنید تا در زمان خرید با مشکلی مواجه نشوید و با خیال راحت محصول را خریداری کنید.

تولید کنندگان این محصول به این نکته پی برده اند که تنها راه برای فروش بیشتر و پیشی گرفتن از رقبا تولید محصولاتی متنوع و با کیفیت بالا است. چون همان طور که همه ما می دانیم کیفیت در هر کالا حرف اول را می زند و یک کارخانه زمانی می تواند بازار را به قبضه خود در آورد که محصولات آن نسبت به دیگر رقبا کیفیت منحصر به فردی داشته باشد. از گفته های بالا این نکته دریافت می شود که کیفیت باعث تفاوت میان انواع برند ها می شود.

سریع ترین راه خرید روبالشتی در کشور

سریع ترین راه خرید روبالشتی در کشورروش های مختلفی وجود دارد که ما بتوانیم در کمترین زمان کالا را تهیه کنیم. سریع ترین راه خرید روبالشتی در کشور فروشگاه های کالای خواب در سطح شهر ها است. شما می توانید در هر منطقه ای از کشور که ساکن هستید با مراجعه به این فروشگاه ها محصول را به راحتی تهیه کنید. اما برخی از افراد معتقداند خرید اینترنتی می تواند سریع ترین روش باشد.

ولی به اعتقاد بیشتر خریداران، خرید از فروشگاه ها سبب می شود ما بتوانیم در همان لحظه کالا را تحویل بگیریم اما در خرید آنلاین ممکن است حداقل دو سه روز طول بکشد تا ما بتوانیم محصول را دریافت کنیم. که این بر اساس مسافت می تواند متغیر باشد.

بیشتر خرده فروشان و عمده فروشان برای این که بتوانند محصول را در مقدار بیشتری بفروشند هم به صورت آنلاین هم به صورت حضوری محصول را عرضه می کنند.

لیست شرکت های پخش کننده روبالشتی در کشور

لیست شرکت های پخش کننده روبالشتی در کشوربرای این که ما بتوانیم از لیست شرکت های پخش کننده روبالشتی در کشور مطلع شویم می توانیم  به گوگل مراجعه کنیم و با نوشتن جمله ( فوق ) و زدن کلید جستجو اطلاعات لازم را کسب کنیم. علاوه بر این شما می توانید قیمت بالش ساده هم در سایت های اینترنتی مشاهده کنید.

شرکت های پخش کننده در سراسر کشور برای خرید محصول به سراغ شرکت های تولیدی روبالشی ارزان اما با کیفیت می روند تا بتوانند محصول را با کیفیت بالا و ارزان خرید کنند. تا بتوانند محصول را با قیمت های مناسبی به مشتریان می فروشند.

اگر شما می خواهید از کیفیت محصول خود مطمئن باشید به شما توصیه می کنیم حتما سری به این شرکت ها بزنید. 

این شرکت ها در مناطق مختلفی از کشور پراکنده شده اند و همین پراکندگی سبب شده تا تمام مشتریانی که قصد خرید عمده محصول را دارند و امکان مراجعه به تولید کننده برای آن ها وجود ندارد بتوانند با مراجعه به این شرکت ها انواع نمونه های کالا را با کیفیت و قیمت مناسبی تهیه کنند.

2

    • سلام دوست عزیز
      برای دریافت اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت را پر بفرمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما