مرکز خرید انواع روبالشتی مخمل ارزان قیمت

آیا به دنبال مرکز خرید انواع روبالشتی مخمل با قیمت ارزان هستید؟ برای رسیدن به این خواسته خود باید ابتدا مراکز تولید روبالشتی را پیدا کنید؟ موقعیت مکانی شما هم مهم میباشد.

برای تهیه روبالشتی مخمل بهتر است ابتدا در مورد جنس مخمل اطلاعاتی داشته باشید.جنس مخمل حالت کرکی دارد و معمولا از پشم، کتان و ابریشم تهیه می شود. البته نمونه های پورشه نیز امروزه جزء خانواده مخمل قرار می گیرد. پورشه ها سطح صافتری دارند و پرز کمتر ولی ضخیمتر هستند. جنس مخمل روش تولید سختی دارد و از قدیم الایام جزء گرانترین پارچه ها بوده است. پارچه مخمل در وزن های مختلف تولید می شود و هر چه گرم بالاتری داشته باشد از ارزش و قیمت بالاتری برخوردار است.

انواع روبالشتی مخمل:

  • مخمل پارامونت
  • مخمل پودینه
  • مخمل پورشه
  • مخمل ساده
  • مخمل سه بعدی
  • مخمل نقره کوب

مخمل پارامونت جنس نسبتا متوسطی دارد از لحاظ ضخامت. نه به نازکی حریر و نه به ضخامت پورشه است. مخمل پودینه از ضخامت بیشتری برخوردار می باشد و گرم بالاتری دارد . مخمل پورشه ضخیمترین نوع مخمل است. در گرمهای مختلف تولید می شود و نمونه های داخلی و خارجی آن با هم متفاوت می باشد. مخمل ساده هم نازک و هم ضخیم میباشد. در تولیدات مختلفی از جمله روبالشتی و پرده و…. مورد استفاده قرار می گیرد. مخمل سه بعدی هم مثل پورشه ها هستند که در دو جنس ضخیم و نازک تولید می شوند. مخمل نقره کوب از پرفروش ترین نمونه های مخمل می باشد که طرفداران زیادی دارد و ضخامت خوبی دارند.

روبالشتی مخمل در نمونه های بالا در مرکز خرید انواع روبالشتی عرضه میشوند. این روبالشتی ها به صورت جینی و در تعداد بالا در بازار به صورت عمده با قیمت مناسب در اختیار فروشگاه های سطح شهر قرار میگیرد. روبالشتی مخمل از استحکام خوبی در هنگام مصرف و شستشو برخوردار است. مخمل از نمونه های بسیار پرطرفدار در بین مردم ایران و کشورهای همسایه است.

انواع روبالشتی مخمل:

اهمیت خرید از تولیدی روبالشتی

آیا شما یک فروشنده هستید و می خواهید برای فروشگاهتان خرید انجام دهید؟ اگر اینگونه هست پس شما به دنبال دست اولها می گردید. مرکز خرید انواع روبالشتی می تواند محصول مورد نیاز شما را با مناسب ترین قیمت ها در اختیار شما قرار دهند. البته هر تولیدی هم نمی تواند مورد رضایت شما باشد. بسیاری از تولیدی ها تعهدی به تولیدات خود از لحاظ تضمین جنس و کیفیت و …..ندارند. همچنین در تولید روبالشتی نحوه دوخت مهم است و باید به آن توجه کرد.

نحوه خرید از تولیدی روبالشتی

نحوه خرید از تولیدی روبالشتی به نحو زیر می باشد:

برای خرید شما ابتدا باید با مدیر فروش محصول، از طریق تماس تلفنی یا به وسیله شبکه های اجتماعی واتساپ، تلگرام، سروش، ایتا یا …. ارتباط برقرار کنید و درخواست خود را برای خرید اعلام کنید. پس از دریافت لینک کانال و لیست قیمت محصولات، میتوانید سفارش خود را بنا به جنس مورد نظر و تعداد لازم اعلام کنید. سپس فاکتور مورد نظر خود را دریافت و در جریان نحوه پرداخت قرار خواهید گرفت.

نحوه خرید از تولیدی روبالشتی

روبالشتی مخمل ارزان

منبع: robaleshti.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما